headquest Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Je to v poradku. Si uvedom, ze kdyby voda cirkulovala pres chladic, tak je teply cely, ne jenom hadice a maximalne par cm chladice. Kdyz ja mel otevreny termostat, tak se voda prakticky ani neohrala a chladic byl teply cely. Mam to s novym termostatem stejne jako ty. Klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) A jak dlouho trvá než se ohřeje voda na provozní teplotu?Otázka pro vitezslav2 Editováno: 31. Říjen 2010, autor: jarin57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) Koukal jsem při tom na VAG -COM a při venkovní teplotě 7°C to trvalo cca 10 až 15min. než byla teplota motoru 88°C. To headquest:Jinak já právě nechápu jak to že se do chladiče může vůbec něco dostat,když termostat má být zavřenej... A právě hadice která jde přímo z termostatu do chladiče.A když mi teplota motoru ukáče 45°C,tak už je chladič uplně horkej. Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Tak ono 45°C je docela dost.Nechtěl bych se v tom sprchovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) Proste tepelna vodivost. Jinak tech 15min by bylo docela spatny. 10min normalni - ale to se samozrejme neda az tak presne rict.. Editováno: 31. Říjen 2010, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) Právě proto jsem na to přišel,že se mi to pomalu ohřejvá.Za jízdy v tomhle počasí jedu z práce 4 KM a ručička teploměru se ani nehne. Zkoušel jsem to na Berlingu a chladič s hadicí je absolutně studenej až do 90 °C.Pak se začne ohřejvat. Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 ahoj, mám taky takový problém s teplotou. auto se normálně ohřeje, vesle topí, po cca 15km občas teplota začne klesat a blbě to topí. po chvíli se to vrátí zpátky a hřeje normálně. termostat mám novej a jako bonus mám novou vodní pumpu, stará málo dávala. nemáte někdo s tímhle zkušenost? děkuju dopředu za náměty postřehy a rady díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 že by i nový termostat byl špatný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 ahoj, mám taky takový problém s teplotou. auto se normálně ohřeje, vesle topí, po cca 15km občas teplota začne klesat a blbě to topí. po chvíli se to vrátí zpátky a hřeje normálně. termostat mám novej a jako bonus mám novou vodní pumpu, stará málo dávala. nemáte někdo s tímhle zkušenost? děkuju dopředu za náměty postřehy a rady díky. Ak je velka zima a pustiš poriadne ventilator tak dokaže stiahnuť teplotu radiatoru aj na 60 st. ked maš lahku nohu. Ten motor treba točiť aby odovzdal teplo a udržal teplotu v radiatore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 termostat byl venku, zkoušenej ve vodě a vypadalo to ok, rozlámanej taky není. divný je že to dělá jednou za čas... ručka většinou klesne kousek pod čtvrtinu. no a s tou "lehkou" nohou, jezdím tak nějak na spotřebu, takže couračky po městě kolem 2500ot +- autobus. venkovní teplota mohla bejt okolo -5 až -7°C. je to podivný, nejdřív normálně hřeje topí, a pak během okamžiku padne a začne funět zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Ak je velka zima a pustiš poriadne ventilator tak dokaže stiahnuť teplotu radiatoru aj na 60 st. ked maš lahku nohu. Ten motor treba točiť aby odovzdal teplo a udržal teplotu v radiatore. ano Hube, ale to platí pro naše trojhrnky, ale tohle by mělo být,alespoň podle tématu MPIčko a ty takový problém rozhodně nemají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 termostat byl venku, zkoušenej ve vodě a vypadalo to ok, rozlámanej taky není. divný je že to dělá jednou za čas... ručka většinou klesne kousek pod čtvrtinu. no a s tou "lehkou" nohou, jezdím tak nějak na spotřebu, takže couračky po městě kolem 2500ot +- autobus. venkovní teplota mohla bejt okolo -5 až -7°C. je to podivný, nejdřív normálně hřeje topí, a pak během okamžiku padne a začne funět zima a není to zavzdušněné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Zaujimave že mi to robi aj 1,4MPI LPG tak som dal novy termostat a to iste. Ale zaujimave že prvy rok som si to iba všimol po šiestich rok. Ano a trojvalec každy mi to robi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 tak u 1,4MPI LPG bych to přičítal tomu, že hodně tepla si veme i reduktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 (editace) to ne, to už mě napadlo, odvzdušňoval jsem to podle Etzolda(jak na to). vody je tam dost. zkusím to odvzdušnit ještě jednou. Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: darda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 To odvzdušnenie ako by si chcel urobiť ked nikde neni ventil. To sa musi samo a to musi stačiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 tak u 1,4MPI LPG bych to přičítal tomu, že hodně tepla si veme i reduktor No ale o tom sa bavime že to pokladam za normalne ked je velmi zima že sa to chova ako HTP. Len som si to asi predchadzajuce roky asi nevšimal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 odvzdušňuje se tak, že se nechá motor běžet 2-3 minuty kolem 2000ot, pak se to nechá běžet na volnoběh, dokud se nespustí větrák na chladiči. pak odfouknout expanzku a případně dolejt kapalinu. takhle to prej dělá i servis, tak snad to není nějaké oslovina. pak jedině že by to někde přisávalo vzduch a vzápětí se to odvzdušnilo?? to je ale už kravinka.. kapalina neubejvá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Ten postup je fakt spravny a velakrat 2000 ot. ani nestači lebo nepretlači radiator ale toto sa robi ked sa vypustila chl.zmes a nie spominany pokles teploty termostatom. čiže predpokladam že odvzdušnenie nepomože ale opravte ma ak sa mylim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 no právě že mi měnili termostat a pak vodní pumpu, takže alespoň čás kapaliny vypustit museli, ale dělali to minulej víkend, a celej tejden jezdím, takže se mi zase nezdá, že by se to neodvzdušnilo během cca 500km co jsem najezdil. Mám pocit že v tom autě asi straší nebo tam jsou trpajzlíci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 To maš pravdu že to musi byť už odvzdušnene inak by sa to už uvarilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 A zkoušel jsi během těch 500km otevřít expanzku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 expanzku jsem otevíral po cca 150km, (btw od srpna je tam nová) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 A u šel ven vzduch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 no bylo to ještě teplý tak to ufouklo, ale hladina furt stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.