Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

joooo, tak těžká nechápačka....tohle muj mozek nebere.....to máš asi nějakej motor z limitovaný edice maxihypersuperextraECO....tohle snad ani neni mozny tahle spotreba....ja jezdim po brne dlouhodobou 7,8.....a posledni dobou je to v brne sama kolona....rad bych vedel za kolik bys v brne jezdil ty? tak za 6,5????? fakt to nechapu.....to mas snad mensi spotrebu nez udava vyrobce....

Mas bod.... Ja motor taky vyhodim o))) Jak sem psal Pragl na hlinach 16'' k tomu klima = 8.5 - 9 litru...

Rad vsechny uvitam u nas v Praglu. Dame si takovou ranni rozcvicku na tema ,,jedu rano do worku,, a uvidime. Aby jste pak ale neodstavili auta pro poruchu, ze to moc zere.... o))

P.S. Vite kdo dela v Praze kolony ???? Lidi co se sem furt stehuji ze Slovenska, Moravy a dalsich mensich mest a vesnic... A pak ze Pragl smrdi O))) Tady ma snad uz i novorozene autak. Kazdej tyden sleduji jak je to horsi a horsi. Hlavne hypotekari z periferii se rano sunou za praci aby meli na hypo a pac je to zahul tak jsou na to dva a krome hypo maji dva lizose na dve kary pac jinak by se na ty sve periferie nedostali a uz se to plni a plni .... A vecer jedou zase dom aby si uzili chvilku tezce vydrene bydleni. A v patek se zaradi do kolony smer morava slovensko a v nedeli smer kolona zpet Pragl.... o)))

Ale vazne. Dva roky zpet to bylo o 50 procent lepsi. Je videt ze lide v teto zemi se maji fakt dobre. V Praglu urcite.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jako se ti zda 1.6 MPI 75Kw zdechla a koupis si 1.9 TDI 66Kw ? :-) tohle jsem trosku nepochopil ,ale ono uz clovek co si koupi 1.6 a chce v kopci zavodit s kamionem to o necem vypovida, btw nikdy jsem nemel s predjizdenim sebemensi problem , podradim a otacky leti nahoru tak rychle ze to taky udela fiiiiiiiiiiiiii

Hej vstavej,,,,,,,......... OKI II nemela 66kW zazrak spotreby jako OKI I. Zkus si to porovnat s 1.6 MPI a pochopis. Myslim tedy tu 77kW TDi PD. Wono v mem pripade se ani nejedna o vyuziti vykonu jako kroutaku a to je u diesel technologie jednoznacne plus. 2.0TDi je uz zbytecnost. Navic CR motory jsou v nedohlednu a vsezravej super 1.8 TFSI je pohodicka, ale v Praglu za 10l na 100...

Tak co si vlastne tim chtel rict ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krysimlade: souhlasím, že vyšší krouťák s příjemným turboefektem je plus.. ale u nafty pořád řadíš a benzín pustíš do otáček, takže myslíš, že ve výsledku je nějakej zásadní rozdíl? Není právě náhodou ten zásadně vyšší točák u dieslu spojen s menším spektrem využitelných otáček? Mám tomu podle toho, co tu píšeš rozumět tak, že 1.6 MPI 75 kW je špatná, 1.9 TDI 77 kW dobrá, 1.8 TSI 118 kW super a 2.0 TDI 103/125 kW zbytečný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já si myslím, že to prostě "hladí" a jezdí hodně rovinky... mít tam víc města nebo dálnici, tak za tuhle spotřebu nejezdí... ;) ale věřím, že mu to žere tak málo... to víš FSI! ;):palec2:

Vorlajz to vystihl! Město v právem slova smyslu tady široko daleko nemáme, největší je Jeseník s 10 000 obyvateli a z jednoho konce na druhej autem přejedeš za 3 minuty mimo špičku a za 4 minuty ve špičce lol , takže asi tak to moje velkoměsto po kterém se pohybuji. Navíc jsou to tady hory, takže buď jedete do kopce a potom z kopce a nebo napřed z kopce a potom do kopce, rovinky jakože vodorovně položena silnice tu moc není :) takže buď jedu za 10 - 12 l/100 do kopce a potom za 0 l/100 z kopce a nebo opačně... Brzda provozu určitě nejsem když předjíždím ostatní. Jde prostě o to kde jezdíte, samozřejmě i jak. Já jsem rád že kolony či semafory znám jen z televize, u nás nic takového není, takže můžu jet plynulou jízdu bez potřeby akcelerace či brždění a to nejen po okreskách ale i po městě. A hodně dělá taky to, že člověk zná všechny ty cesty tak dobře...

Po Brně jsem jezdil minulej rok dva dny s GPSkou, pač jinak bych se tam zratil a už nevím kolik jsem měl spotřebu, ale nebylo to hezké numéééro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas bod.... Ja motor taky vyhodim o))) Jak sem psal Pragl na hlinach 16'' k tomu klima = 8.5 - 9 litru...

Rad vsechny uvitam u nas v Praglu. Dame si takovou ranni rozcvicku na tema ,,jedu rano do worku,, a uvidime. Aby jste pak ale neodstavili auta pro poruchu, ze to moc zere.... o))

P.S. Vite kdo dela v Praze kolony ???? Lidi co se sem furt stehuji ze Slovenska, Moravy a dalsich mensich mest a vesnic... A pak ze Pragl smrdi O))) Tady ma snad uz i novorozene autak. Kazdej tyden sleduji jak je to horsi a horsi. Hlavne hypotekari z periferii se rano sunou za praci aby meli na hypo a pac je to zahul tak jsou na to dva a krome hypo maji dva lizose na dve kary pac jinak by se na ty sve periferie nedostali a uz se to plni a plni .... A vecer jedou zase dom aby si uzili chvilku tezce vydrene bydleni. A v patek se zaradi do kolony smer morava slovensko a v nedeli smer kolona zpet Pragl.... o)))

Ale vazne. Dva roky zpet to bylo o 50 procent lepsi. Je videt ze lide v teto zemi se maji fakt dobre. V Praglu urcite.

V Brně se to posledních pár let taky dost značně zhoršilo, a největší podíl na tom mají (můj osobní názor) lidi co dojíždí do Brna od Hodonína a z tamtěch končin....to každý ráno jede z od Hodonína souvislá kolona....je to děs.....a odpoledne se to vrací.....takže je to to stejný ale v opačným směru....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz to vystihl! Město v právem slova smyslu tady široko daleko nemáme, největší je Jeseník s 10 000 obyvateli a z jednoho konce na druhej autem přejedeš za 3 minuty mimo špičku a za 4 minuty ve špičce lol , takže asi tak to moje velkoměsto po kterém se pohybuji. Navíc jsou to tady hory, takže buď jedete do kopce a potom z kopce a nebo napřed z kopce a potom do kopce, rovinky jakože vodorovně položena silnice tu moc není :) takže buď jedu za 10 - 12 l/100 do kopce a potom za 0 l/100 z kopce a nebo opačně... Brzda provozu určitě nejsem když předjíždím ostatní. Jde prostě o to kde jezdíte, samozřejmě i jak. Já jsem rád že kolony či semafory znám jen z televize, u nás nic takového není, takže můžu jet plynulou jízdu bez potřeby akcelerace či brždění a to nejen po okreskách ale i po městě. A hodně dělá taky to, že člověk zná všechny ty cesty tak dobře...

Po Brně jsem jezdil minulej rok dva dny s GPSkou, pač jinak bych se tam zratil a už nevím kolik jsem měl spotřebu, ale nebylo to hezké numéééro.

No jo tak to potom jo......to už asi chápu tu spotřebu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krysimlade: souhlasím, že vyšší krouťák s příjemným turboefektem je plus.. ale u nafty pořád řadíš a benzín pustíš do otáček, takže myslíš, že ve výsledku je nějakej zásadní rozdíl? Není právě náhodou ten zásadně vyšší točák u dieslu spojen s menším spektrem využitelných otáček? Mám tomu podle toho, co tu píšeš rozumět tak, že 1.6 MPI 75 kW je špatná, 1.9 TDI 77 kW dobrá, 1.8 TSI 118 kW super a 2.0 TDI 103/125 kW zbytečný?

Beru to tak ze pokud nove auto neb toto mam jiz 3 roky, tak asi diesel. Do kolon je to fakt idealni kamarad. Prave ze u benalu to musis vytocit a nez se to rozjede uz zse stojis a takto skaces az do prace o)

1.8TFSI je pro lidi co jezdi country urcite super. 2.0Tdi za ty prachy je IMHO zbytecna vuci 1.9Tdi. Opet to vyuziji jezdci dlouhych trati. Mam nazor ze do Praglu je 1.9Tdi idelani motor. Moc se nesere. Docela je pruznej. A spotreba je velmi rozumna.

1.9Tdi /66 byl super moturek. Dokazal jezdit za 3.8/100 kdyz se jelo rozumne a nestalo v kolonach.

Nejaky turbo efekty me nezajimaji. Ale muj nazor je opravdu ten, ze v Praglu se jezdi na kroutak a ne na vykon. Nerikam neco vycucane z prstu neb sem vsema jezdil. A 1.9Tdi a 2.0Tdi pro Pragl provoz opravdu rozdil skoro zadnej.

Jsem zvedavej kdy Pumpicky skonci a jak si povedou nove CR motory v koncernu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krysimlade: o 1.8 TSI a 2.0 TDI bych tu už nepsal, to je prostě jiná kategorie a zrovna u toho novýho auta je ten cenovej rozdíl dost velkej.

V Praze teda jakožto ve velkoměstě... ano spotřeba 1.9 TDI je bez pochyb bezkonkurenční, ale neporovnáváme tu spotřebu benzínu s naftou. No a osobně mi příjde praktičtější, krom služebních nafťáků, který jezděj furt, na to poskakování ve velkoměstě benzín, kterej se v porovnání s dieselem zahřeje neporovnatelně rychleji. A výhodu toho krouťáku vidím taky spíš na ty dálnice než ve městě, kde člověk žádných závratných rychlostí nedosahuje, pokud nejede jak prase a tu padesátku má za chvíli jak 1.9, tak 1.6.

Menší náběh kilometrů, převážně město -> 1.6 benzín. Dálnice, delší trasy, větší náběh kilometrů -> 1.9 diesel. Takhle to vidím já, podle toho bych se rozhodoval a to nestraním ani jedné variantě. Každý si stejně vybere to, co je pro něj vhodnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tazyy: to si taky nemyslím, ty motory (1.6, 1.9) si vzájemně nemůžou ujet, ať mi nikdo neříká, že jo.. mají jinej charakter, ale výkon prakticky stejnej.

No, zjednodušeně řečeno, výkonem je dána maximální rychlost, zrychlení se odvíjí od kroutícího momentu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámoš nedávno zkoušel takový testík. On měl OI 1.6 a jeho známy modeo-combi 2.0 TDCI (85 KW). Oba jeli sami. Fordu mu při rozjezdu ujel, ale když se dostala OI do otáček a dojel ho (oba nepřesáhli rychlost 130-neměli kde) tak se honili a fordik mu už neujel :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, ale i ve zrychlení je benzín lepší jak dyzl a může mít krouťáku kolik chce. To není přiklad jak psal Viki RS TFSI vs. RS TDI ale třeba i 2.0 FSI vs. 2.0 TDI či 1.6 FSI vs.1.9 TDI. Vždy má lepší akceleraci benzín, takže nějaké principy či fyziku bych do toho netahal.

A co se předjíždění týče, tak mám tu zkušenost, že 1.9 TDI je na tom hůře jak moje FSI. Vysvětlím na přikladu, který jsem už tady někde na fóru psal a čas od času se mi to potvruje. Kamarád má OII 1.9 TDI a když spolu jedeme za sebou, on první a začnem předjíždět třeba kamíony tak oba to přišlápnem zhruba stejně on možná o vteřinku dříve než já a v půli celého předjížděcího manévru si musím vždy dát pozor abych se mu pomalu nepodíval do kufru, pač on už je v červených a musí řadit a já kvůli tomu musím jit s nohou s plynu a poté co už on tam dá 4° tak já už nemůžu jet plnej knedlík protože mě na vytočenou trojku to zrychluje mnohem lépe než mu na čtverku v provozních otáčkách.

Toť moje praktická zkušenost v přimém srovnání dvojkových octávek s jinými motorizacemi, ale podobnými výkony.

Jinak když jsem se vezl jako spolujezdec v té 1.9 TDI tak sem kamošovi říkal: "ty krávo tobě to jede, že to musí shrnovat asfalt" ale když se člověk odprostil od toho pocitu turboefektu a podíval se na tachometr, tak to bylo jako u mě. A když on jel u mě jako spolujezdec tak mi řekl při předjíždění: "hele woe jestli chceš to auto fakt předject tak bys měl šlápnout na ten pravej pedál"... v tu chvíli co to řikal jsem měl už plyn dávno sešlápnutý B) Jakmile jsem to auto předjel, tak mi řekl, že ani nepostřehl, že jsme zrychlili z nějakých cca. 80km/h na asi 120 km/h. Přišlo mu, že kromě vyšších otáček motoru a trochu rychleji ubíhající krajiny auto vůbec nezrychluje a s trochou nadsázky řekl, že kdyby byl hluchej a slepej, tak ani nepozná, že zrychluji. Nicméně ve výsledku je akcelerace benzínu lepší, ale nejde tak cítit jak jsou na to "ropolidi" zvyklí -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...