Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Podľa technických parametrov sú podľa výrobcov identické tieto dva motory až na rozdiel výkonu. Superb 191 kW (260 k), Passat 220 kW (300 k).

V čom je okrem softvéru rozdiel, a dá sa bez nejakých veľkých zmien a investícií mať v Superbe ten istý výkon, ako ponúka s tým istým motorom Passat R36 ?

myslim ze je rozdil pouze v softu nebo aspon cipem dostanes stejny vykon jako ma passat R36

  • Autor

Zo Superba dostaneš čipom max okolo 20 koní, a ešte k tomu, od výroby zdaleka 260 koní to auto nemá...

  • 4 týdny později...

nebudu tam aj ine piesty?

Jaké je předepsané palivo u 3,6 v Superbu ? N95 nebo N98 ?

  • 3 měsíce později...

Tak tedy znovu.

Jaký je rozdíl mezi motorem v Passatu R36 a Superbem 3,6 FSI?

Da se motor v superbu jednoduše (jen přehrátím SW) upravit na 300k ?

Prosím žádné téze, jen prověřené udaje a informace. Dík

  • 3 týdny později...

Hledal jsem nabídky na chip a našel jsem jen samé na 280 k.

  • 3 měsíce později...

rozdil je urcite v sani, superb ma plastove bez jakehokoli nastavovacího prvku. R36 pouziva tusim hlinik a ma klapku v sani pro dlouhou a kratkou vetev. Urcite bude jina ridici jednotka.

  • 1 rok později...

Passat má hlavně jiné vstřiky, sání a SW.

  • 8 měsíců později...

3.6 VR6 24v FSI 191-220kW EA390
specifikace 3,598 ccm, 10.6° VR6 motor - úhel sevření; vrtání x zdvih: 89.0 x 96.4 mm, kompresní poměr: 11.4-12.0:1 Fuel Stratified Injection (FSI) vysokotlaký přímý vstřik.

Výkon, Kroutící moment a kódy motorů: 

191 Kw (260 PS) @ 6,000 rpm; 350 Nm @ 2,500-5000 rpm; — CDVA

206 Kw (280 PS) @ 6,200 rpm; 360 Nm @ 2,750 rpm; — BLV (North America and Middle-East only)

220 Kw (299 PS) @ 6,600 rpm; 350 Nm @ 2,400-5,300 rpm — BWS

použití: VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07),

            VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->),

            VW Passat B6 R36  (BWS: 09/07->),

            Škoda Superb 3.6 4x4 DSG (CDVA: 09/08->),

            VW Phaeton, VW Touareg, Audi Q7 ... jde o totožný motor.

 

rozdíly bych hledal ve vstřikách, sání, SW .. jestli se ti chce mrkni na to přes ETKu, třeba online: http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1  (klikni na Free services a pak na CarProg2)

 

snad ti to bude stačit

 

.. btw něco málo k VR6 od koncernu: http://sandbox.enjoybeing.net/veedub/vw_vr6_self_study.pdf

Upraveno od JohanJFV

  • 3 měsíce později...

A má s tím chipem někdo zkušenosti? Docela mě to láká...

tdi chip umí :)

 

udělá  ti z toho stejně silnou verzi jako tluče v srdci passatu 3.6 :)

  • 2 měsíce později...

atmosféru nemá smysl čipovat. Stejně z toho ten výkon nedostaneš. Motor je prostě jinej.

  • 2 měsíce později...

Mě by zajímalo, jestli je pravda, co píšou zde. 

 

post-9491-0-94578200-1382811395_thumb.jp

nevidět ten graf, řeknu, že to možný není. Nevím, co si o tom myslet.

ja tomu moc neverím , a ani by som ten motor moc nepokúšal , chodí fajn ako je , nesype sa , nesrať sa radšej doň ... 

Jsem viděl i video na netu a jede to pěkně. Neřekl bych, že se těch 45 kobyl tak projeví.

Kontaktuj tdi chip. Ten ti rekne jak z toho dostat vice kw, stejne jako ma passat. Delal to uz parkrat :-)

znovu opakuji, že to je atmosféra a softwarovými úpravami se mnoho docílit nedá. Musel bys nějak zvýšit kompresi, což už jsou mechanický zásahy.

Kontaktuj tdi chip. Ten ti rekne jak z toho dostat vice kw, stejne jako ma passat. Delal to uz parkrat :-)

pod doménou tdichip je na netu firma z Berounska, která má v hodnotových tabulkách uvedeno navýšení o 17 kW a 29 Nm. Tomu rozumím a věřím. To má ovšem do 300 koní ještě dost daleko.

Zatim jsi to evidentne nepochopil Jirko. Je snad tohle tema o CHIPTUNINGU nebo o dostupnych informaci o techto motorech? Psal jsem snad nekde, ze takovy vykon dosahne Petr jen za pouziti ladeni? Nepsal. Vim co pisu a to, ze je na internetu napsano neco o Stage 1, je mi celkem jedno, ja se bavim o vykonu srovnatelnym s vykonem passata 3,6

Pokud ti take uniklo, Waikiki by chtel nacpat do auta turbo, takze s nejakymi upravami jiste pocita.

ty si snad nečet, co jsem napsal v 11.30 ?  Pokud ano, pak ti asi je jasný, že to chápu. A s tím turbem mi to vážně uniklo a moc bych chtěl vidět výsledek. Kdyby to bylo tak jednoduchý, dělá to kdekdo. Jenže není. A není to jen "nějaká" úprava, ale zásah do motoru jak kráva. Cena tomu bude samozřejmě odpovídat. To už by snad bylo jednodušší a levnější toho Supa prodat a koupit si VW. Nicméně musím doplnit, že ve VW je to v tom okamžiku zase "pouhých" 300 k. S turbem by to muselo dostat mnohem víc. 

Upraveno od jirkaK

Ani VW nedělá turbo 3,6 standartně. Navíc se mi pašík opravdu nelíbí. Diskuzi o turbu jsem rozjel jinde kluci, hlavně se neperte.  :kol-28:

 

A jinak ano levnější a jednosušší by bylo koupit jiné auto, ale ne zábavné a hlavně - pak od toho auta každý čeká vysoký výkon, tady ne a čumí, když mu pak zamáváš. Nechci, aby na první laický pohled bylo vidět, že auto má 400 - 500 koní, to bych si koupil třeba Porsche nebo Meda AMG.

Upraveno od waikiki

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.