Publikováno Květen 23, 201015 r Podľa technických parametrov sú podľa výrobcov identické tieto dva motory až na rozdiel výkonu. Superb 191 kW (260 k), Passat 220 kW (300 k). V čom je okrem softvéru rozdiel, a dá sa bez nejakých veľkých zmien a investícií mať v Superbe ten istý výkon, ako ponúka s tým istým motorom Passat R36 ?
Květen 27, 201015 r myslim ze je rozdil pouze v softu nebo aspon cipem dostanes stejny vykon jako ma passat R36
Květen 27, 201015 r Autor Zo Superba dostaneš čipom max okolo 20 koní, a ešte k tomu, od výroby zdaleka 260 koní to auto nemá...
Září 30, 201014 r Tak tedy znovu. Jaký je rozdíl mezi motorem v Passatu R36 a Superbem 3,6 FSI? Da se motor v superbu jednoduše (jen přehrátím SW) upravit na 300k ? Prosím žádné téze, jen prověřené udaje a informace. Dík
Leden 31, 201114 r rozdil je urcite v sani, superb ma plastove bez jakehokoli nastavovacího prvku. R36 pouziva tusim hlinik a ma klapku v sani pro dlouhou a kratkou vetev. Urcite bude jina ridici jednotka.
Červen 4, 201213 r Tady: http://www.sportmotor.cz/motor/b36fsi.htm píšou, že na 220 Kw, dříve jsem četl,že rozdíl je v uložení motoru..Sup má napříč.Snad se nepletu.
Březen 1, 201312 r 3.6 VR6 24v FSI 191-220kW EA390specifikace 3,598 ccm, 10.6° VR6 motor - úhel sevření; vrtání x zdvih: 89.0 x 96.4 mm, kompresní poměr: 11.4-12.0:1 Fuel Stratified Injection (FSI) vysokotlaký přímý vstřik. Výkon, Kroutící moment a kódy motorů: 191 Kw (260 PS) @ 6,000 rpm; 350 Nm @ 2,500-5000 rpm; — CDVA 206 Kw (280 PS) @ 6,200 rpm; 360 Nm @ 2,750 rpm; — BLV (North America and Middle-East only) 220 Kw (299 PS) @ 6,600 rpm; 350 Nm @ 2,400-5,300 rpm — BWS použití: VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07), VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->), VW Passat B6 R36 (BWS: 09/07->), Škoda Superb 3.6 4x4 DSG (CDVA: 09/08->), VW Phaeton, VW Touareg, Audi Q7 ... jde o totožný motor. rozdíly bych hledal ve vstřikách, sání, SW .. jestli se ti chce mrkni na to přes ETKu, třeba online: http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 (klikni na Free services a pak na CarProg2) snad ti to bude stačit .. btw něco málo k VR6 od koncernu: http://sandbox.enjoybeing.net/veedub/vw_vr6_self_study.pdf Upraveno Březen 1, 201312 r od JohanJFV
Srpen 9, 201312 r atmosféru nemá smysl čipovat. Stejně z toho ten výkon nedostaneš. Motor je prostě jinej.
Říjen 27, 201311 r ja tomu moc neverím , a ani by som ten motor moc nepokúšal , chodí fajn ako je , nesype sa , nesrať sa radšej doň ...
Říjen 27, 201311 r Jsem viděl i video na netu a jede to pěkně. Neřekl bych, že se těch 45 kobyl tak projeví.
Říjen 27, 201311 r Kontaktuj tdi chip. Ten ti rekne jak z toho dostat vice kw, stejne jako ma passat. Delal to uz parkrat :-)
Říjen 27, 201311 r znovu opakuji, že to je atmosféra a softwarovými úpravami se mnoho docílit nedá. Musel bys nějak zvýšit kompresi, což už jsou mechanický zásahy.
Říjen 27, 201311 r Kontaktuj tdi chip. Ten ti rekne jak z toho dostat vice kw, stejne jako ma passat. Delal to uz parkrat :-) pod doménou tdichip je na netu firma z Berounska, která má v hodnotových tabulkách uvedeno navýšení o 17 kW a 29 Nm. Tomu rozumím a věřím. To má ovšem do 300 koní ještě dost daleko.
Říjen 27, 201311 r Zatim jsi to evidentne nepochopil Jirko. Je snad tohle tema o CHIPTUNINGU nebo o dostupnych informaci o techto motorech? Psal jsem snad nekde, ze takovy vykon dosahne Petr jen za pouziti ladeni? Nepsal. Vim co pisu a to, ze je na internetu napsano neco o Stage 1, je mi celkem jedno, ja se bavim o vykonu srovnatelnym s vykonem passata 3,6 Pokud ti take uniklo, Waikiki by chtel nacpat do auta turbo, takze s nejakymi upravami jiste pocita.
Říjen 27, 201311 r ty si snad nečet, co jsem napsal v 11.30 ? Pokud ano, pak ti asi je jasný, že to chápu. A s tím turbem mi to vážně uniklo a moc bych chtěl vidět výsledek. Kdyby to bylo tak jednoduchý, dělá to kdekdo. Jenže není. A není to jen "nějaká" úprava, ale zásah do motoru jak kráva. Cena tomu bude samozřejmě odpovídat. To už by snad bylo jednodušší a levnější toho Supa prodat a koupit si VW. Nicméně musím doplnit, že ve VW je to v tom okamžiku zase "pouhých" 300 k. S turbem by to muselo dostat mnohem víc. Upraveno Říjen 27, 201311 r od jirkaK
Říjen 27, 201311 r Ani VW nedělá turbo 3,6 standartně. Navíc se mi pašík opravdu nelíbí. Diskuzi o turbu jsem rozjel jinde kluci, hlavně se neperte. A jinak ano levnější a jednosušší by bylo koupit jiné auto, ale ne zábavné a hlavně - pak od toho auta každý čeká vysoký výkon, tady ne a čumí, když mu pak zamáváš. Nechci, aby na první laický pohled bylo vidět, že auto má 400 - 500 koní, to bych si koupil třeba Porsche nebo Meda AMG. Upraveno Říjen 27, 201311 r od waikiki
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.