Přejít na obsah

Škubání motoru po startu


vitezslav2

Doporučené příspěvky

Aj po odpojeni hadice a vyvedeni hore (aby tahala zvonku je teplota na VAGu cca. 54 stupnov. Akurat ze som zistil, ked som rozobral tu klapku, ze aj pri izbovej teplote ostava pootvorena na cca. 1,5 cm.

Ozaj, myslis, ze to moze mat vplyv na trhanie autom? Mne sa to nejak nezda....

post-3329-12772293982851_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zda nezda. Mne to taky prijde nepravdepodobny, ale tez je to jedina vec, ktera mi podle diagnostiky nesedi. No jinak kdyz bych vynechal tu teplotu, sel bych po netesnosti v sani nebo vyfuku/svodech, pripadne ventily atd.Ale stejne bych patral proc ta teplota neodpovida. Mohl by tu nekdo napsat jakou teplotu to ukazuje na fabce bez projevu nejake zavady :) Treba je normalni vyssi teplota

Editováno: , autor: headquest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skusam zohnat z nejakeho vrakoviska ten plastovy diel s regulacnou klapkou, ale nedari sa mi.

Snimac teploty nasavaneho vzduchu som meral (teda svorkovnicu) presne podla DP, a je to OK.

Este musim skusit ten postup, ze na neho strieknem sprej na schladenie, cci teplota na VAGu klesne a pokial ano, tak je asi problem v klapke.

Pokial neklesne, tak je asi zly snimac.

Myslis, ze by to takto mohlo byt?

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze dalsi poznatok.

Auto som dal pozriet jednemu znamemu zo Skoda servisu a po premerani a skontrolovani uniku skonstatoval, ze nenasiel ziadny problem. Jedinu vec, ktoru identifikoval a odstranil, je ze rozmotal kablovy zvazok (co predosly majitel auta neurobil).

Vravel, ze kablovy zvazok nebol este zhnity, respektive zaoxidovany, tak uvidime, ale mam pocit, ze este stale to nie je pri studenom rozjazde ono, uvidime po obede pri odchode z prace .....

Ozaj, myslite, ze ho treba nejak susit, alebo postupne vyschne sam?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....takze to velmi nepomohlo ..... stale je prvy rozjazd za studena nanic, ale tentokrat uz dlhsiu dobu VAG nic nehlasi, takze by to nemal byt ziadny snimac ani nic podobne.

Vidim to na vstreky.

Prekvapive to nepomohlo:smich:ale nechtel jsem ti brat iluze, co kdyby nahodou... :)

dost pochybuju, ze by to byly vstriky.

edit/ neslo by to nejak natocit a dat sem video?

Editováno: , autor: headquest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prekvapive to nepomohlo:smich:ale nechtel jsem ti brat iluze, co kdyby nahodou... :)

dost pochybuju, ze by to byly vstriky.

edit/ neslo by to nejak natocit a dat sem video?

Mám stejné problémy, při prvním ranním startu hrozný, ale po takových 20vteřinách, když přidám po cca po 3 pořádně plyn tak už jede.. Už máme vyřešeno čím to bylo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale prd .... skus si to zmerat ty ..... meral som to na dvoch roznych fabiach a na oboch to ukazovalo pri zohriatom motore okolo 50 - 60 stupnov.

V kazdom pripade v DP je napisane ze pri nacitani hodnot skupiny 004 moze ukazovat teplotu nasavaneho vzduchu v rozsahu 45 - 105 stupnov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...