Diamant Vloženo 6. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 Ja mám DSG v dvoch autách a zatiaľ stále spokojnosť. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekM Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 Tak po navsteve autorizovaneho servisu poskubavani stale trva. Myslim, ze to nikdo neopravi, protoze problem se objevi az kdyz je motor opravdu zahraty (nestaci mit na teplomeru teplotu 91°), takze by s tim automechanik v autorizovanem servisu musel jezdit takovych 20minut, aby to zacalo delat a to nikdo delat nebude . Po mesici jezdeni jsem se tim problemem zacal intenzivne zabyvat, protoze na netu nikdo podobny problem nema. Par faktu: - jedna se o motor 2.0 TDi PD 103kW s 6DSG v Superbu 2 r.v.08 - najeto 60tis.km - problem se neobjevuje u studeneho motoru (je treba s nim jezdit min. 20minut) - poskubavani je stav, kdy pri brzdeni motorem (zaden pedal neni pouzivan) a zarazenem 2 rychlostnim stupni poskakuji otacky v rezimu D - problem je jeste vyraznejsi v rezimu S - v manualnim rezimu brzdi auto motorem na 2 stupen normalne - vymena oleje v prevodovce dle servisni knizky provedena - spatne jsou i rozjezdy se zahratym motorem, kdy pri zarazeni 2jky auto poskoci dopredu, pak zacne brzdit a pak se samo rozjede na skoro ustalenou rychlost (rozjezd probiha ciste pustenim brzdoveho pedalu bez pouziti plynu) - nevim zda se nejedna o problem s EGR o kterem se obcas mluvi v diskusi zde na foru - pry byla nejaka svolavacka ohledne problemu s teplotnim cidlem druhe spojky v prevodovce (zdroj), nicmene v autorizaku mi rekli, ze mam nejnovejsi verzi softu v prevodovce takze by to tento problem byt nemel - zhotovil jsem na ukazku video s popisem pod nim ve kterem se snazim problem demonstrovat Muzu dodat i logy z VAG, mam tam zachycene teploty a podobne veci, kdyby to nekomu pomohlo. Ahoj, už to máš vyřešené, nebo problém stále přetrvává? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekM Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 Kdyby zase někdo řešil problém s DSG, mohu poradit popřípadě udělat diagnostiku problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanny84 Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 Problém vyřešen, auto je už dávno prodané , ale nebylo to kvůli škubání DSG. Zapomněl jsem se zmýnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Flesh řídící jednotky a provést základní nastavení....Pokud vše ostatní je OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel blaha Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 Problem pretrvava. Napsal jsem email do skodovky, kde jsem uvedl vsechny informace tak jako zde ve foru. Ti mi akorat rekli, ze jim mam predat kontakt na servis ve kterem to resim. Predal jsem kontakt na Autoheller v Ostrave a oni je kontaktovali s instrukcema co s tim. Heller si me pak zavolal na prohlidku. Prvni navsteva byla o kontrole aktualnosti softwaru v DSG. Soft. byl aktualni, cili znovu nastavili. Nic se nezmenilo, takze 2. navsteva kde sbirali logy pro skodovku. Treti navsteva vypusteni a kontrola oleje z prevodovky. Kontrola oleje na pevne castice, nahran nejaky modifikovany soft. do DSG. Problem stale pretrvava, jen jsem si vsimnul zmeny v tom, ze to ty otacky poskakuji razatneji coz vede jeste k vetsimu skubani celeho auta. Stale nad tim uvazuju co s tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekM Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 Mám radu. Zkuste mne kontaktovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Tak jak to dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 (editace) Ahoj, kuciii, to je presne ono tak se to projevuje! Musi se to zkalibrovat ;-) A co je nejhorsi ? Servis to nevi a neumi... Smutne, ale pravdive. 103kw Okinu. 103kw Supa2 jsem takto delal. Je to zdlouhavy zpusob, ale jedinej co tomu muze pomoci. Kazdopadne je tam i nejake riziko a proto jsem to delal jen nej kamosovi, ktery mi ,,podepsal,, revers a ex pritelkyni. Ovsem zafungovalo ! Editováno: 25. Březen 2012, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuda Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 (editace) Po delsi dobe sem aktualizuju stav: - Napsal jsem p. Sixtovi (doufam, ze sklonuji spravne). Potreboval ode mne udelat kompletni diagnostiku. Tu jsem se snazil udelat, nicmene v autorizovanem service mi rekli, ze z toho nedostanou vice nez muzu zjistit ja s VAGem (vypisy s VAGu sem p. Sixtovi poslal). Nicmene kdyby neco diagnostika vypsala, nepotreboval bych to resit tady na foru, protoze uz by i autorizovany servis vedel co s tim dale delat. Snazil jsem se domluvit na navsteve primo u nej nicmene dostal jsem odpoved: Dobrý večer,neopravuji vozidla ani nejsem elektronik, takže Vám nic na vozidle nenaměřím. Musíte navštívit nějaký autorizovaný servis a ten ví jak provézt kompletní diagnostiku převodovky DSG. I:S Nu, jak jsem psal uz na zacatku, kdyby to bylo tak jednoduse zjistitelne pomoci diagnostiky, oba autorizovane servisy, ktere jsem navstivil, by uz davno vedely co s tim delat. Teda ony ty servisy vzdy skonci radou vymenit to cele, ale nejsou si jiste, ze to pomuze. Nicmene nyni shanim novou DSG za nejake rozumne penize. PS: me predchozi prispevky byly pod uzivatelem karel blaha, ale zapomel jsem heslo, proto prispivam pod jinym uzivatelem, Editováno: 16. Únor 2013, autor: nuda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
serls Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Nazdar klucí, Mám OII 2,0 TDI 103kW DSG a také mi to škubá při malých otáčkách.. někdo nějakou radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekM Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 bez měření je to hádání z věštecké koule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Rada je-zajed do škodováckého servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekM Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 A nebo ke mě do MB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majkl007 Vloženo 7. Květen 2014 Sdílet Vloženo 7. Květen 2014 (editace) Mně to převodovka dělala taky (Octavia II), našel jsem si http://www.autoindividual.cz/opravy-automatickych-prevodovek , pán ochotný mi převodovku napíchl, udělal kalibraci a od té doby je to v pohodě. Byl jsem pěkně vyklepanej, že si zacvakám novou skříň.. Jak psal někdo výše, ve Škodovce se nějak netvářili na opravu.. Editováno: 7. Květen 2014, autor: Majkl007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusanos Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Ahoj vespolek, mam SII 3.6 s DSG a obcas se mi pri rozjezdu po stani v kolone/na semaforech stava, ze auto neprijemne skubne - pri tom na maxidotu problikne zarazena rychlost, resp. zmizi (D1 -> D -> D1). Pri jizde a razeni zadne problemy nejsou, ale toto je dost vopruz. Auto ma najeto 64t, olej se na 60 menil. Mechatronika, vymena a tak? Dobrý den,můžu se zeptat jak jste dopadl s Vaším problémem...řeším totiž něco podobného na stejném vozidle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantisek28 Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Mně to převodovka dělala taky (Octavia II), našel jsem si http://www.autoindividual.cz/opravy-automatickych-prevodovek , pán ochotný mi převodovku napíchl, udělal kalibraci a od té doby je to v pohodě. Byl jsem pěkně vyklepanej, že si zacvakám novou skříň.. Jak psal někdo výše, ve Škodovce se nějak netvářili na opravu.. Z toho stejnýho jsem teď vyklepanej i já, vyjedu nejspíš na to stejný místo, jsem taky z Prahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mylen Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 Dobrý den,můžu se zeptat jak jste dopadl s Vaším problémem...řeším totiž něco podobného na stejném vozidle. Zdravim pani, viem, ze to uz je riadne daaavno, ale ako ste tento problem vyriesili?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 Jak? Naucil jsem se s tim zit. Delalo to na moji RS TDi 125kw a ted i na me RS TSI 162kw (najeto 10.000km). Obcas to sem tam pri zpomalovani udela. Pomuzu tomu prislapnutim brzdy a je klid... Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mylen Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 Ahoj vespolek, mam SII 3.6 s DSG a obcas se mi pri rozjezdu po stani v kolone/na semaforech stava, ze auto neprijemne skubne - pri tom na maxidotu problikne zarazena rychlost, resp. zmizi (D1 -> D -> D1). Pri jizde a razeni zadne problemy nejsou, ale toto je dost vopruz. Auto ma najeto 64t, olej se na 60 menil. Mechatronika, vymena a tak? presne tohto problemu sa neviem zbavit.. ziadna chyba na diagnostike prevodovky ani motora.... :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 Tohle konkretne co popisujes vyresila vymena DSG u moji predchozi Octy II TS FL TDi samozrejme na zaruku. A jak popisujes. Diagnostika nic neukazala. Az sikovny pan Pecher z Porsche Olomouc se to cuknuti naucil nucene vyvolat... Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mylen Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 hm, no tak to nie je dobra sprava pre mna teda, na novu prevodovku sa necitim ... ja to sice neviem vyvolat, neviem kedy presne to spravi, ale skor viem tomu zabranit aby to nespravila... a po vacsom suvislom najazde km 150-200km a viac, mam pocit, ze uz to nespravi vobec a je celkovo taka pokojnejsia ta prevodovka potom... mne bolo povedane u viacerych su to spojky, ale kto vie. zatial jazdim, vdaka za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 Jasny. Je to blbost. Na Tvem miste bych to ignoroval. Ja na servis totiz prilis tlacit. Podle me je to vlastnosr DSG s najezdem vic, jak 30tkm. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Překontrolovat soft a zaměřit, nastavit DSG. Po té řešit mechatroniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hkr Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 (editace) Ahoj, taky se přidám do diskuze. Na mém Passatu CFGB mám problém se škubáním DSG. Dělá to jen po velmi dlouhé jízdě (zahřátí na třeba 20-30km), vypozoroval jsem, že na maxiku musí být teplota oleje tak 93st a víc. Projevuje se to jen ve velmi nízkých otáčkách (1400 a méně), tedy hlavně dobržďování a ploužení se po městě. A také se to projevuje jen na 2, 4 a 6 rychlostní stupeň. Pocitově je to jako kdyby se spojka na chvilku rozpojila (jako kdybych s manuálem jel po rovině a levou nohou ťukl do spojky - rozpojí a hned spojí). Zkusil jsem vyměnit ventil 1K0121113A , v naději, že je to způsobeno přehříváním oleje v DSG a jeho snahou chladit lamely (pulsy, rozpojí lamely). To ale nepomohlo. Diagnostika je čistá. Za studena, nebo relativního tepla řadí DSG zcela bezproblémově. Dnes mám jet do Tukase na diagnostiku, ale moc šancí tomu nedávám. Můj tip - buď mechatronika, nebo prostě v pičce lamela. Je to možný? Dodám, že vozidlo má 147tkm a olej v DSG jsem měnil před 1000km. Díky. Editováno: 18. Květen 2016, autor: hkr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.