Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mate nekdo zkusenost se zapojenim normalniho autoradia tak, aby fungovalo pri zapnutem i vypnutem klicku a automaticky se vyplo pri vytahnuti klicku.

V servisu mi zapojilo autoradio tak, ze se vypne pri vypnnuti klicku, coz ma za nasledek, ze pri poslechu radia na parkovisti musim mit zapnute zapalovani.

Diky za odpovedi

Vloženo

U O1 i u Fabie se radio zapne i když klíček otočíš do první polohy - zapalování se ješte nezapne. Pak můžeš klíček vrátit zpět. Rádio se vypne až po vystrčení klíče ze spínací skříňky. U O2 by to mohlo být podobné.

Vloženo

Přesně jak píše DIAGNOSTIK : zapojit spínaný vstup +12V i napájení autorádia na napájení OII ; spínaný výstup nezapojovat.

A hlavně : nezapomínat vypínat rádio když odcházíš od auta !

Vloženo

jak jsem pochopil tak Deepe chce vytažením klíčku rádio vypnout tento problém mě taky zajímá protože jak píše Deepe tak na parkovišti musm mít klíček v poloze 1 a to už mi svítějí parkovačky a svítějí kontrolky.Takže se připojuji k tomuto dotazu.

Vloženo

Alebo do auta doinštalovať nejaký alarm. Väčšina alarmov má výstup, ktorý je v prípade aktívneho alarmu (auto zamknuté) ukostrený. Takže stačia 3 súčiastky a malinké relé a už je rádio napojené tak, že sa vypne v momente zamknutia auta a zapnutia alarmu. Ja som to tak mal vo Fabii a veľmi som si to pochvaľoval. Posádka mohla počúvať rádio aj keď som odbehol z auta aj s kľúčami. Alebo použiť také rádio, ktoré sa po vypnutí zapaľovania dá opäť zapnúť a sa ko sa po istej dobe vypne. Rovnako ako to originálne.

Vloženo

Tak po navsteve servisu potvrzuji co jiz napsal Diagnostik vyse: Jedina varianta je zapojeni radia na trvale napajeni s nutnosti vypinat radio rucne pri odchodu. Nu coz, zase o krok zpet :)

Vloženo
Tak po navsteve servisu potvrzuji co jiz napsal Diagnostik vyse: Jedina varianta je zapojeni radia na trvale napajeni s nutnosti vypinat radio rucne pri odchodu. Nu coz, zase o krok zpet :)

Tak to je divný, protože když si pustím rádio bez klíčku (ručně čudlem), tak hraje asi půl hodiny a potom se vypne samo. Zjištěno při jarním úklidu uvnitř.

Vloženo

taktiez si mozete zapojit ten kabel, Skontakt pripojit na spinacku, zo spinacky idu iba tenke kabliky do RJ volantu, ale princip je rovnaky ako u starsich koncernovych aut... treba demontovat RJ volantu a pripojit na ten spravny kablik a bude vam to vypinat radio po vytiahnuti kluca...

Vloženo

Tak jsem mluvil s2 servisama a v prvním mi řekli, že to u OII nelze a v druhým mi řekli, že momentálně nemají přístup na net tak nemůžou přijmout kód od škodovky ale, že příští týden už budou mít přístup tak mi to prej udělají aby se mi neoriginál rádio vypínalo po vytažení klíčku.

Vloženo

tak nevim, me se radio vypina az pri vytazeni klicku a bez klicku ve spinacce si ho normalne cudlem zapnu taky. zapina se samo pri prvni poloze, jestli se po pulhodine bez klicku vypne nevim, ale bylo by to fajn, aspon se nevymlati baterka. takze mam asi jako jedinej OII zapojenou nejak nestandartne...

Vloženo
tak nevim, me se radio vypina az pri vytazeni klicku a bez klicku ve spinacce si ho normalne cudlem zapnu taky. zapina se samo pri prvni poloze, jestli se po pulhodine bez klicku vypne nevim, ale bylo by to fajn, aspon se nevymlati baterka. takze mam asi jako jedinej OII zapojenou nejak nestandartne...

to asi bude tim tim, že máš eleganci :smich: a patrně i origo rádio

Vloženo

no a to mi jako chcete rict, ze kdyz elegance s origo radiem tohle zapojeni umoznuje, tak neorigo radio tak zapojit nejde? bych se dost divil, podle me zalezi jenom na chuti technika

Vloženo

Je to jak psal DUsoft. Při vypnutí zapalování a následném vytažení klíčku se autorádio vypne. Ale pokud se znovu na něm zmáčkne knoflík (zapne se), tak hraje i bez klíčků v zapalování. Vypne se tuším po hodině. Je to tak popsáno i v manuálu rádia (Stream).

Vloženo

nechcem ta strasit, ale cena je tusim okolo 200€ :)))) ved si to napoj priamo na spinaciu skrinku... nejdu odtial silove kable, iba kabliky velmi tenke do RJ volantu, ale princip je ten isty ako u starsich koncernovych aut...

Vloženo

Originál rádio má ale na rozdiel od neoriginálneho napojenie na CAN a po ňom dostane informáciu, že sa má vypnúť. A to, že sa potom dá zapnúť je vecou SW rádia, rovnako aj to, že ak je vypnuté zapaľovanie, tak sa po pol hodinke vypne, aby chránilo akumulátor.

Vloženo

dnes som to jednemu zapajal na ten kablik zo spinacej skrinky, je to modry kablik, pin č. 9 v konektore v RJ volantu, funguje to bez problemov... po vytiahnuti kluca sa radio vypne ako original... tak si to tak prepojte... praca na cca 20 min

Vloženo

Luke288 - ono to origos rádio má aj iné výhody. Napríklad zobrazenie parkasistenta, zobrazenie vonkajšej teploty, možnosť regulácie hlasitosti podľa rýchlosti a podobne. Ja by som volil jedine origos rádio.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...