Přejít na obsah

Anketa - jakou motorizaci vlastníte + benzín vs nafta


Kevvin

  

695 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Vzdy jsem byl jen pro benzin nez jsem za výhodné peníze koupil O1 66kw chiplou,

měla najeto cca 270 000 a od té doby na naftu nedám dopustit. :punk: Spotreba 4,8 mě fakt

přesvědčila.Po dvo létech jsem ji prodal známému a ten v cca 315 000 vyměnil těsnění

pod hlavou ,a ten je nadmíru spokojen nejen se spotřebou,ale i se spolehlivostí byla

to první závažná závada podle servisky i podle přiložených účtů a ty byly kompletní. :)

Nyní mám O2 s 77kw opět chip spotřeba cca o 1l.větší a spokojenost. :skoda:

Podle mé zkušenosti u starších vozů záleží kdo ho měl před vámi a jak se kdo k autům

chová. :rtfm:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8 T 20V ...mám jí cca měsíc (najeto cca 5.000 km) a ohledně motoru naprostá spokojenost. Spotřeba 8 litrů, ale není vůbec žádnej problém jezdit za 7 aniž by sem se musel nějak extra krotit. Moc toho nenajezdím a na spotřebě mě zase tolik nesejde. Jinak sem měl (ještě mě stojí v garáži) Ford Focus mk1 1.8 TDCI 85kw a do nafty už bych nikdy nešel (vstřiky, čerpadlo). Ikdyž je rozdíl TDCI a TDI. Sice to má takovej ten mocnej zátah, ale jenom chvíli a pořád samý řazení ... Ropáky maj jezdit na poli a ne po silnici ( nic ve zlým). Jinak mám chip od autochip.eu - 140kw. Krásný auto, jen škoda toho podvozku, s Focusem se to nedá srovnávat.

Editováno: , autor: Kroulu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,tak já mám už 2 a půl roku 1.8T,R.V.01,naj.185tis bez úprav a zatím žádný problém.

Jen mi odešlo čidlo teploty kapaliny.

A co se týče nafta vs benzin...

Jel jsem kamarádovou neupravenou 1.9 TDI 81kW R.V. 03,naj.153 tis a teda můj motor se mi líbí mnohem víc.Na spotřebu prdim.Ta stovka navíc na 100 km mě nemůže zruinovat.Navíc když jsme dávali závod,tak já vytočil 2jáka ,3 jáka a pak 4 ,5.... a ujížděl jsem mu.Dlouhá rovinka....mírnej kopec... :palec2:

Pokud mi někdo řekne že zrychluje diesel i na 5tku parádně...No tak já vytočim 4 řku a zdar párky.Navíc 1.8 T jede kopec nekopec taky na 5.

A musím podotkout že to byl jen test 1.8T vs 1.9 TDI...nezávodim na silnici jako magor a auto si hýčkám :)

Pokud diesel tak jedině třeba 4 litr v turbu a v pořádným autě.V Octávce to je jen pro spořílky.Kdo jinej by chtěl brumlání,smrad a špatný starty v timě...

Nic proti Díeseláci...je to jen můj názor.A měl jsem možnost si obě varianty posoudit osobně.Kámoš co má 1.9 TDI sám říkal že benzín je lepší,ale že na něj nemá :)

Jasně TDI se dá načipovat na mega krouťák ...ale co ten dým?A zaražení při zrychlování do sedaček???Hmm to musí trpět podvozek,poloosy,spojka,...

Já radši plynulý zrychlování...

A diesel na volnoběh...?Slyším chrochtání na 20m...Tfuj :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim mluvíš mi z duše koukám že konečně nejsem jedinej kdo má uplně ten samej názor(-. mám oktu 1.8 92kw a na rovné silnici s menším stoupáním sem dal 1.9TDi 81kw sice ze začátku mi ujížděl ae asi při 90km rychlosti už jsem se ho držel a zatím co já roztahoval trojku skoro do 6 tisíc tak on to tam nasázel až do pětky a já při zařazení čtyřky ho předjížděl za TDI se kouřilo jak z traktoru a mě teprve chytla tu zprávnou páru a táhla jako bejk(-. a pak že 1.8 92KW je slabá sice do 3tis se ji někdy moc nechce ae pak táhá jak kdyby byla s turbem

Editováno: , autor: HanyZ
necituj předchozí příspěvky, pak je téma nepřehledné :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavii Combi 1,9TDI 66KKw - vzhledem k tomu,že jsem spíše pohodový řidič je pro mě výkon zcela dostačující.Při spotřebě 5 l nafty na 100km naprostá spokojenost.Předtím jsem měl všechny auta v benzínu a na naftu jsem si zvykl docela rychle a vypadá to,že do benzínu asi už nepůjdu.Hlavně mi vyhovuje ten záběr motoru odspodu a minimální í rozdíly při jízdě v autě sám nebo plně obsazeném. lol

Editováno: , autor: Edimax519
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhlety debaty jsou prostě v každém oboru..tohle VS tohleto...a každej si hájí to svoje...Nemá to cenu řešit.

Máme každej jiné chuťe a potřeby a štvou mě lidi co pořád držkujou,jak je to a ono na hovno a jak by si to nikdy nekoupili a že jsem blb když jsem si to pořídil já atd atd...

Já osobně nechci diesel jen kvůli zvuku motoru ...ano jsem možná debil podle někoho,ale prostě je to pro mě u dieselu negativní věc.

Spotřebu neřeším...

Když budu s autem podnikat a jezdit dálky,tak se budu snažit ušetřit.

Já mám auto pro radost a ta něco stojí.

Motorka mi taky žere přes 10 litrů..ale taky pořádně jede...Až budu chtít ušetřit,koupim skůtra :)

A vo votom to je... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,ja vlastnim uz dva roky Octavku v kombajnu 1.9 TDI 66kw z vetsima vstrikama a chipem od Diesel Technik ma okolo sta kw a jsem s tim nad miru spokojen.Pred tim tim jsem mel Lantru v benzinu 1.8 16V sic taky jela ale ta spotreba kolem deseti a i vic :feve: zlaty ropak za pet az sest litranku,zatim bez vetsich investic jen pravidelny servis oleje a tak a to si udelam sam v garazi.Tak ze ja jsem pro naftu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mam ted rok Octu 1.6 55kW, 2000, najeto 120tkm. Spotreba asi tak 6,8-7,5l, v zime i 8, vetsinou slabsi pulka kilometru ve meste. Neni to spatnej motor, ale chybi mu energie po predjizdeni na okresce, zrychleni 80-120 je slaby i na ctyrku. Jinak dynamika do 80 je vyborna, a na dalnici dost slusna (dlouhe prevody). Zpocatku se mi chtelo menit za 74kW motor, ale dnes mi neprijde technologicky tak odlisny - netahne o tolik vic, spis se da rict ze tahne jinde. Mozna chipnu bez vacky, je to skoro zadarmo ;)

Naftu bych nekoupil hlavne kvuli sisatymu narustu vykonu (netahne-taaaaahne-zase netahne) a dlouhymu zahrivani (musim i kratky cesty) - uspora by nebyla takova aby mi tyhle neprijemnosti vyvazila. Naftu urcite chapu u silnych motoru (V6+), kdyz se vybira mezi spotrebou benzinu 15l nebo nafty 10l a jeste pri velkem rocnim najezdu, i kdyz sam bych radsi sahnul po plynu. Pokud je rozdil do 2l tak se budu drzet benzinu jako kliste.

Kdybych dneska kupoval auto, tak Octu II 1.8TSI, vykon to ma slusny a prumernou spotrebu tak 8,3l - o moc niz se dostat neda pokud nechcete 1.2ku, a u silnejsich bratricku uz zase spotreba strme stoupa - je to takovy idealni stred. Nebo 1.4TSI (90kW bez kompresoru) plus chip, ten prida peknych 20kW a hlavne po celym spektru otacek 60Nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě určitě nafta. Do léta, kdy jsem koupil své první auto, jsem vždy jezdil jen v benzínu. Forman 1.3, Felicia 1.6 55kw, Octavia 1.6 74 kw. Mojeho naftáka bych nevyměnil za nic. Na 66 kw super zátah a dynamika. Nějakej ten koník navíc se samozřejmě vždycky hodí, snad na to taky dojde. A zvuk motoru mi opravdu nevadí, asi jsem blázen, ale ten zvuk miluju :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 1,9TDI 96KW aktuálně 238 koní a 520Nm - o dynamiku nouzi nemám, na dalnici těžko hledám konkurenci, auto je komplet přestavěne od zhora až dolu, takže jizdní vlastnosti jsou taky někde jinde, ale trvalo to dlouho a stalo to dost penez - kazdopadne to je konicek takze nelituji. Spotreba okolo 7 litru. Zvuk se da resit vyfukem a tlumenim, kopanec taky, a linearni narust vykonu tez - mám k dispozici od 2000 do 5000 ot. min rostouci krivku vykonu takze takovy maly benzin. A pokud auto upravuje clovek co tomu rozumi tak nemusi ani kourit kdyz ma v sobe nezbytne komponenty.

Dalsi auto uz bych vsak tak neupravoval :)a koupil bych si nejakou velkou potvoru ktera ma vykon uz v serii :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem pro benzín, jezdím s 1.6 75 kW a maximální spokojenost, najeto 13000 km a dlouhodobá spotřeba je 6,3 l / 100 km. A pak, že koncern neumí benzíny, tenhle se podle mne povedl. Tichý, kultivovaný a od 2500 ot. i docela pružný. Při delších jízdách se dá po okreskách jezdit pod 6 litrů a to se nemusíte ani moc snažit. Vzhledem k tomu, že nejčastěji jezdím po okreskách, pro mě ideální motor. Diesel 1.9 TDI 74 kW sice "táhne" pocitově líp, ale je to jen tím, že vás náhlý a brzký příval veškerého momentu na chvíli zatlačí do sedačky, ale pak nic moc. Jinak jsou si ve zrychlení z 0-100 km/h motory rovny. Takže nafta, aby dohnala výkon benzínové atmosférické 1.6ky, potřebuje přeplňování a mnohdy větší objem. Proto mám radši zážehové motory a jejich lineárně se zvyšující tah.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám 1.8 20V - benzín r.v.99

ke spotřebě - moto assistant

Tachometr Datum Načerpáno (l) Cena/l Cena Průměr Vzdálenost (km)

134,746 28/10/2010 16.61 30.10 500.00 --- ---

134,928 05/11/2010 16.33 30.60 500.00 9.13 182

135,173 07/11/2010 25.26 31.70 801.00 6.67 245

135,429 21/11/2010 26.57 30.10 800.00 8.64 256

135,766 28/11/2010 13.2 30.30 400.00 8.27 337

135,948 02/12/2010 19.8 30.30 600.00 8.07 182

136,205 10/12/2010 19.29 31.10 600.00 8.04 257

136,500 16/12/2010 22.01 31.80 700.00 7.70 295

136,800 30/12/2010 15.72 31.80 500.00 7.71 300

137,041 03/01/2011 15.33 32.60 500.00 7.52 241

Editováno: , autor: matyytam
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyhodnost jednotlivejch agregatu (nafta benzin LPG) je zavisla na rocnim najezdu.

Uzivatelsky hodnotim neprijemnejsi 1.8T pak dieselove agregaty pak 1,6i

"Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory a můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co proti tomu můžeme dělat"

Nejlepsi pohon pro octavii je ten s minimalnimi naklady. Levny provoz a dostupny servis je pro me hlavnim argumentem pro koupi octavie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ano, ano, správně.

Takže já mám to co mám v podpisu. Zatím maximální spokojenost. Jakby taky ne, když jsem do teď měl Feldu 1.3 BMM a práci jezdím s Fábii 1.4/55 kW (s neskutečnou "dírou" v plynu! S tím se nedá rozumně jezdit.).

Dlouhodobá spotřeba podle PP 5,3 l/100km.

PS:

Miluju vůni spálené nafty.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak mě slouží dvoulitřík AQY, 85 Kw. Na benzín moc nejezdím páč mám LPG a zatím je to super... jelikož mám svou O1 výhradně na práci tak jsem maximálně spokojen. Spotřeba po přepočítání na náklady se pohybuje asi tak jak kdybych jezdil za 3.8l nafty na 100 a to se mi líbí moc!!! I když mě v poslední době taky s tím LPG nas.... . pořát se to ale vyplatí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...