Červen 30, 200916 r Váša, tak jsi asi objevil můj problém dneska jsem to byl proměřit, auto bylo nastartovaný a na pozici 6 NIC
Červen 30, 200916 r ad servis: těch nekontatibilních tempomatů jsem dal do fábií tak 30 asi i víc - hold ai umím čarovat ad pozice 6: kde je napojeno napájení ? dali jste ho na pojistku 28 ? nebo na brzdový spínač ?
Červen 30, 200916 r tangi: 6Q1 by mela byt vpohode, to D znamena ze umi i tripling. Zkousel jsi napichnout auto na VAG a zjistovat, jestli se meni 0/1 pri prepinani tlacitek? To je dulezite
Červen 30, 200916 r S-talker...jj to jsem zjistil nedávno, že C a D znamenají tripling...na VAG se to samo zkoušelo, psal to tu Lugo, že v BSG aktivovanej je, ale na přepínání tlačítek nereaguje, tj. ve VAGu stále hodnota 0000, ať cvakáš na co chceš.... Vaša: červenej jak jsem psal, šel na brzdovej snímač, pač pojistku od brzdy jsme s Ladou nanašli v pojistkové skříni...a bílej s tou jehličkou, kterej se zasunuje do "kostky" v příčné stěně, jsme dali dle návodu na foru do červené kostky, pozice 6. Ještě tam pak byla volná pozice 9. Do bíle kostky se tu psalo, že se to dává jen u předfacu a navíc nemám v bílé kostkce ani volnou pozici žádnou...jinak počet drátů a barvy kabeláže souhlasí se schématem, kterej jsem k Tempomatu našel a taky kterej Laďa stáhl odsudo z fora pro facelit...takže by žádnej drátek chybět neměl, i pozice jsme kontrolovali, jestli vedou tam kam mají...
Červen 30, 200916 r pokud jste dali na brzdovej spínač a na pinu 6 není napětí tak jste to dali špatně
Červen 30, 200916 r A co doporučuješ změnit/předělat/vyzkoušet??? Uvažuju, zkusit změřit, zda jde nějaký napětí do PINu 6 v červené kostce v příčné stěně...pokud jo, je to kabeláží, pokud ne, tak bude asi něco špatně mezi příčnou stěnou a ŘJ motoru. Případně předělat červenej drát z brzdovýho snímače na pojistkovou skříň, ale to nevím jak, musela by se přidat asi pojistka....navíc, při měření se ukázalo, že je to napojený dobře, takže to předělávat asi nemá význam. Případně mi napiš tvůj postup, co by jsi udělal Už bych to vcelku rád nějak vyřešil a uzavřel..začíná mi to líst na nervy
Červen 30, 200916 r To Váša- tomu chlapovi jsem se samozřejmě vysmál, chtěl trochu zarobit, tak mi prý namonují jejich tempomat :-D A ještě jsem mu řekl, že je divné, že na dalších 100kách aut tato páčka normálně funguje, ale neposlouchají, stejně budou mlýt jen ty svoje cipoviny :-DPokud někdo ví o servisu, kde bez keců přehrají software nebo o řídící jednotce 036 906 034 BK nebo jiná kompatibilní s AUB, dejte prosím vědět. Psal jsem do Škoda auto a.s. a zarím žádná odpověď
Červen 30, 200916 r ty peťo to se mi nezdá..jsem přece z toho konektoru u tempomatu vypíchl právě ten červenej drát, kterej jsme jedinej nekontrolovali až k tomu samotnému spínači a to právě proto,že ne něm bylo napětí +12,5V....tak nevím...
Červenec 1, 200916 r A co doporučuješ změnit/předělat/vyzkoušet??? Uvažuju, zkusit změřit, zda jde nějaký napětí do PINu 6 v červené kostce v příčné stěně...pokud jo, je to kabeláží, pokud ne, tak bude asi něco špatně mezi příčnou stěnou a ŘJ motoru. Případně předělat červenej drát z brzdovýho snímače na pojistkovou skříň, ale to nevím jak, musela by se přidat asi pojistka....navíc, při měření se ukázalo, že je to napojený dobře, takže to předělávat asi nemá význam. Případně mi napiš tvůj postup, co by jsi udělal Už bych to vcelku rád nějak vyřešil a uzavřel..začíná mi to líst na nervy v jaké červené kostce v příčné stěně ????? já jsem chtě abys změřil napětí na pinu 6 na konektoru co je na páčce tempomatu. Má tam být 12V. pokud tam není tak je to špatně napojeno na napájení (ve vašem případě na brzdovej spínač) . a právě že to nemá napájení neobjevuje se ve VAGu žádná reakce,
Červenec 1, 200916 r Já ti popisoval, jak jsme napojili celej tempomat, pro jistotu Napětí na pinu 6 na konektoru na páčce tempomatu jsem měřil a jak jsem psal včera, žádný napětí tam nebylo. Ale vím, že Lugo zkoušel měřit napětí, jestli jde od brzdovýho snímače a těch 12V tam bylo, ale nevím, kde to zkoušel měřit...zeptám se ho...
Červenec 1, 200916 r jestli na místě kde jste napojily napětí je a na pinu 6 konektoru tempomatu není tak je bud špatně napinovaná kabeláž a nebo přerušenej drát Upraveno Červenec 1, 200916 r od Vaša
Červenec 29, 200916 r Ahoj vsem, kdo by mi v Praze a okoli namontoval tempomat(s kolibkou) do FI ? Idealne na pockani ? Diky
Červenec 29, 200916 r Já ti popisoval, jak jsme napojili celej tempomat, pro jistotu Napětí na pinu 6 na konektoru na páčce tempomatu jsem měřil a jak jsem psal včera, žádný napětí tam nebylo. Ale vím, že Lugo zkoušel měřit napětí, jestli jde od brzdovýho snímače a těch 12V tam bylo, ale nevím, kde to zkoušel měřit...zeptám se ho... tak jak to dopadlo ?
Srpen 16, 200916 r Ahoj kluci, četl jsem asi půl diskuze, zatím jsem neměl více času, a rozhodl jsem se to zkusit. Mám Fabii 1,2 12V 47kW, MR2006, ŘJ 6Q1 937 049 D, Soft. coding 25610, takže by to fungovat mělo. Namontoval jsem tempomat, sice to byla drbačka, poněvadž tam mám kabelů jak cip a musel jsem odmontovat i palubovku, nicméně je to zapojené. Ten bílý kabel jsem zapojil na pin 6 do T11b, červený na brzdu a další do ŘJ na XS3. Bohužel mi to nefunguje, tempomat nejede. A já nevím přesně proč? Nějak se mi nepodařilo aktivovat tempomat v ŘJ, jedu do 01 Engine a pak 11 Login, dám kód 11463, ale píše to nějaké nesmysly o odmítnutí kódu apod. To je věc první. A druhá: zkoušel jsem číst kanál 006 a 066 a moc z toho chytrý nejsem. Hledal jsem co se dalo, ale nic kloudného jsem nenašel. Takže nevím jak na to. VAG (registovaný) mám půjčený od kolegy, je to staré PC. Kód 11463 nešel ani jemu,on nemá moc čas, takže zkouším sám. Našel by se někdo, kdo by mi mohl pomoci. Hodlám proměřit kabely a napájení tempomatu, ale zatím jsem se k tomu nedostal. Změřím a dám vědět. Možná je chyba v zapojení nebo kontaktu. Je možné, že tempomat nejde aktivovat v ŘJ, protože je špatně zapojen. Já myslel, že by to mělo jít i bez. Dík Tom
Srpen 17, 200916 r Zdravim chcel by som sa opytat ci by siel namontovat tempomat na Fabiu 1.4 50 Kw Rv 2002 . Dakujem Upraveno Srpen 17, 200916 r od sexsumec
Srpen 17, 200916 r Ano bez problemu! Tom Tnt MR 06 sa zapája nie do tej 11 ale inam:prečítaj si prvých 30príspevkov v tomto vlákne,je to tam aj s foto. Upraveno Září 18, 200915 r od cartmanko spojil som dva prispevky pod sebou, pouzivaj UPRAVIT
Srpen 20, 200916 r FABIA "Ice" 1.2 HTP 47kW rv.2004 (júl), elektrika MR05, biely kábel do cervenej svorkovnice pin 6, tempomat funguje! diky!
Srpen 25, 200916 r Je někdo z Ostravy, kdo by zapojil tempomat? Fabia Combi 1,2 HTP r.v. 10/2004, takže asi elektřina modelový rok 2005 Případně zaktivoval VAGem, když bych se rozhodl do montáže sám. díky Upraveno Září 18, 200915 r od cartmanko spojil som dva prispevky pod sebou, pouzivaj UPRAVIT
Srpen 26, 200916 r Případně zaktivoval VAGem, když bych se rozhodl do montáže sám. díky Zdar pane, já si montoval tempomat sám a taky jsem ho chtěl aktivovat, ale furt s tím byl problém, prostě to nejelo. Tak jsem obvolal pár známých a našel místo, kde ti to aktivují za 200 Kč. Je to kousek od Ostravy. V maps.google.com si vyhledej "Linkova, Radvanice, ČR". Já to tam měl hotové za 5 minut i s testem. Je to dílna s červenou tečkou na obrázku. (Jsou tam 2 dílny vedle sebe.) Ptej se tam na Milana. Upraveno Srpen 26, 200916 r od Tom Tnt
Září 12, 200915 r Tak se přidávám k tempomatikům, už si také chrochtám:) díky návodům a fotka z fóra byla montáž v pohodě,nenarazil jsem na žádný problém.
Září 16, 200915 r tak se i já přidávám k vlastníkům tempomatu a díky tomuto foru i vlastoručně namontováno a vše funguje jak má takže děkuju. Bylo to porno namontovat (poprvé) jinak je to brnkačka a dá to každej
Září 18, 200915 r Namontoval by mi někdo tempomat v okolí Tábora co nejdříve? Příští neděli 27.9 odjíždím do zahraničí. Nemám ani páčku. OII - 1,9 TDi , 77kW , 06/2004
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.