Srpen 2, 201213 r Autor MR 2005 bílý kabel patří do bílého konektoru T11A Pin 10 Obrázek je pohled od motoru.
Srpen 3, 201213 r ale ja mam konektory len na pravej strane...na lavo je iba jeden biely...presne tak ako NoiseR na prvej strane...tak by to malo byt v tom cervenom...ale nefunguje...
Srpen 3, 201213 r Autor Potom v červeném ale někde budeš mít chybu. Podívej se VAGem Motor / měřené hodnoty skupina 06 Tam se dají sledovat reakce Tempomatu Myslím třetí pole.
Srpen 3, 201213 r Pozeral som...reaguje to tlacitka az na tlacitko set...to nefunguje...ale packu mam novu...uz neviem kde moze byt chyba...
Srpen 5, 201213 r Trocha sme sa s kamarátom pohli ďalej, preskenoval som mu VAGom ten tempomat a v poli 66 reagovalo na zmenu len tlačítko ON/OFF na tempomate, tlačítka RES a SET nerobili nič - môže to indikovať zlé zapojenie bieleho káblika? Inak brzd a spojka tiež vykazovali zmenu v číslach, čize predbežne rátam, že sú funkčné. ilco: tu ti nieco nepomoze? http://www.fabia-vrs.com/technical-info/cruise-control-retrofit/
Srpen 7, 201213 r Hmmm, fakt nikto nemáte skúsenosť s funkčným tempomatom v 40kw FabI v HTPčku? Každá rada dobrá... Dik
Srpen 7, 201213 r Prešmejdi toto vlákno, isto sa o tom tu písalo a niekomu sa to podarilo i nahodiť ale rátaj s tým, že to asi bude boj.
Září 2, 201213 r No banda, ja som bezradný... Stále neviem nahodiť kamarátovi ten tempomat. Ide o Fábiu rv 2000/2001 1.4MPi AME Elegance, číslo BSG 6Q1 937 049, číslo RJ 047 906 033. Kolísková páčka, kabeláž z Molpiru, biely káblik zapojený na biely konektor T11a do pinu č. 10. Zapojený je poriadne, vytŕča ako všetky ostatné. Na červený káblik ide stabilných 12V po zapnutí klúčika - všetko bolo premerané s multimetrom. Za zapnutí tempomatu do polohy ON sa objavia tieto chyby: V bloku 01 motor - 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal V bloku 09 centrálna elektronika - 895 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal V bloku 01 motor na adrese 066 reaguje na prepínanie len tlačítko ON/OFF, tlačítka SET a RES nerobia nič. Takisto spojka/brzda signalizujú zmeny na tejto adrese - tj spínače sú asi OK. V bloku 09 centrálna elektronika na adrese 09 nič neukazuje, ukazuje len ERROR. Pritom na mojom aute v tomto bloku ide tiež vyčítať funkčnosť tempomatu (ukazuje to polia buď Activated alebo Off, podla stláčania gombíkov) Kde ešte prosím vás môže byť chyba...?
Září 9, 201212 r Ahojte všici,koupil jsem tuto páčku i s kabelem,měl by být kompletně vyndaný z auta,takže by neměl být problé a tímto se ptám,myslíte že bude stačit jen vyměnit kompletní kabel z mého auta za tento a VAGem zapnout TPM a bude to fungovat nebo bude někde ještě problém? Ještě mi ta páčka nedorazila,čekám na poštu,tak snad to bude kompletní. Docela se toho zapojení bojím,nedělal jsem to ještě,ale jinak si na autě dělám vše sám,v elektrice se celkem taky vyznám. Co jsem pročítal,tak mě by snad mohlo stačit jen vyměnit ten kabel za ten můj co mám v autě,napojit jeden kabel na brzdu a to by mělo být vše ne? Díky jestly mi někdo na toto odpoví. :-))
Září 10, 201212 r Zdravím škodovákov, rád by som sa Vás spýtal niečo ohľadom tempomatu. Namontoval som kolískový tempomat do fabie 1.4 mpi 50kw 2002, AQW motor, BSG 6Q0. Po montáži bol tempomat aktivovaný cez VAG a skontrolovaný. Testovacia jazda prebehla tiež dobre, všetko fungovalo, zapínalo, vypínalo, zrýchlovalo, udržovalo rýchlosť ... proste paráda. Ale o dva dni nastal problem. Sadnem do auta, naštartujem, vyrazím na cestu a pri asi 60kmh zapnem tempomat a ... nic. Nedrží rýchlosť, proste nefunguje. Vecer sme to hodili na VAG a ukazuje chyba brzdového spínaca, takze ... vravím si odisiel spínač, vymením pedálový spínač, vymazeme chybu a .. tempomat ide. ale... to iste sa opakuje stale, vymenil som už 4 spínače a chyba sa stale opakuje. Niekedy tempomat funguje aj 4-5 dni v pohode, inokedy iba do dalsieho rana. Nevie mi niekto vysvetlit aká chyba by to ešte mohla byť? Opakujem, tempomat je aktívny, akurat ze pokial mi vypisuje VAG chybu brzdoveho spinaca, tak nefunguje, po vymazaní chyby funguje opat. Zatial som sa nedopátral co sposobuje načítanie chyby, kedze auto vecer normalne s aktívnym tempomatom zaparkujem a rano po nastartovaní je tam uz chyba :-( ďakujem za akúkoľvek odpoveď ktorá by viedla k vyriešeniu problému.
Září 13, 201212 r Ahoj škodováci,mohl by mi někdo pospat jak přesně pospojovat svorkovnici u tempomatu a svorkovnici do BSG,kam který kabel jde? Pokud možno nějaký náhled,foto nebo nákres by se mi velice hodil,mám kabel z octávky a tam je jiná svorkovnice,takže jsem si svorkovnici do BSG obědnal,kabel s pinem který vede do bílé svorkovnice na mezistěně jsem taky obědnal a teď jen potřebuji vědět kam který kabel jde. Pročítal jsem to tu vše snad 3x ale přímo návod na propojení svorkovnic tu není,jen návod z DP a z toho jsem tak trochu jelen. Díky moc za pomoc. Upraveno Září 13, 201212 r od Albín
Září 14, 201212 r Royce díky,ale toto jsem tu dohledal,jen z toho právě nejsem vůbec moudrý který kabel kam. Já bych to spíš potřeboval takříkajíc "pro blbce",napsat třeba : kabel z malé svorkovnice u TMP na pozici č 1 zapojit do velké svorkovnice na pozici 3,z malé na pozici 5 navést na napájení z brzdového spínače atd. Mám totiž kabel z octy a tam je velká svorkovnice jiná. Malou co jde do fabky už mám a proto to potřebuje přepinovat. Díky. Upraveno Září 14, 201212 r od Albín
Září 14, 201212 r Ale vždyť to tam takhle máš.. T10g/2 - znamená svorkovnice 10-pólová na spínači tempomatu, pin č. 2 druhý konec je v XS3 - T6y/5 - tzn konektor XS3 na BSG, pin č. 5.. atd..
Září 14, 201212 r Tak jsem nad tím laboroval,zapínal mozkové závity a snad jsem to i pochopil a dobře zapojil. Zapojil jsem to následovně: T10g/2 (10ti polová svorkovnice u TMP) pin č. 2 jde do hnědý svorkovnice BSG na pin č 5 pin z TMP č 3 jde do BSG na pin č 6 pin z TMP č 4+7 spojit v 1 kabel a ten napojit na BSG pin č 3 a z tohoto pinu jde současně kabel do svorkovnice T11 na mezistěně na pozici č 10 pin z TMP č 5 jde do BSG na pin č 2 pin z TMP č 6 jde na vedení brzdového spínače Pokud je to tak správně,tak snad to pomůže do budoucna těm méně zdatným jako jsem já kteří dostanou holou kabeláž bez svorkovnice do BSG. Tímto bych chtěl i poděkovat Royceovi za nakopnutí a snad zdárné vyřešení. Díky. Upraveno Listopad 4, 201212 r od Albín
Září 15, 201212 r Tak jsem nad tím laboroval,zapínal mozkové závity a snad jsem to i pochopil a dobře zapojil. Zapojil jsem to následovně: T10g/2 (10ti polová svorkovnice u TMP) pin č. 2 jde do hnědý svorkovnice BSG na pin č 5 pin z TMP č 3 jde do BSG na pin č 6 pin z TMP č 4+7 spojit v 1 kabel a ten napojit na BSG pin č 3 a z tohoto pinu jde současně kabel do svorkovnice T11 na mezistěně na pozici č 10 pin z TMP č 5 jde do BSG na pin č 2 pin z TMP č 6 jde na vedení brzdového spínače Pokud je to tak správně,tak snad to pomůže do budoucna těm méně zdatným jako jsem já kteří dotanou holou kabeláž bez svorkovnice do BSG. Tímto bzch chtěl i poděkovat Royceovi za nakopnutí a snad zdárné vyřešení. Díky. No vidíš.. přesně tak to je.. ty schémata jen vypadají těžce.. ale jak je pochopíš, tak si říkáš, že jsou stupidně jednoduché..
Říjen 8, 201212 r tempomat přes sobotu zapojen, aktivován a plně funkční. Ruku jsem k červenému konektoru nedokázal prosrčit, takže vyřešeno demontáži palubky. Teď mě jen večer hlodá otázka, zda jsem jsem správně zajistil kovovou závoru na konektorech na mezistěně. Nepamatuje si někdo ? Zajistí se pohybem doleva nebo doprava ? Znovu rozdělávat palubku se mi fakt nechce ;( (šroubovák ale ke konektorům v pohodě strčím), díky.
Listopad 4, 201212 r Lze dodělat tempomat na fobii 1.4 MPI 50 kw rok 01? Děkuji za info... Upraveno Listopad 4, 201212 r od sonyr
Listopad 4, 201212 r Tak myslím že určitě lze se správnou BSG jednotkou. Je tady toho napsáno spousta. Stačí jen přečíst,zjistit číslo jednotky a popřípadě začít montovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.