Mischo77 Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Mam na Vás peknú otázku..a poprosím fakt len fundované odpovede... Akú maximálnu rýchlosť môžem na dialnici udržiavať na 1.2 47 kW tak aby sa nič po cca dvojhodinovej jazde nič nezatažovalo /neprehrialo... (rovná cesta, teplota cca 25-30 stupnov, zatazenie 4 osoby (300Kg) lebo ak idem 130km/h tak točí 4.000 ot/min.... to nieje už veľa na dvojhodinové tempo ??? DAKUJEM ! p.s. a pri 1.4 tdi 59 pd r.2006 by to bolo ako ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 (editace) To v pohodě zvládne, máme firemní 1,2 tříhrnek 47kW, jezdíme na porady většinou tak 3-4osoby (z Brna do Prahy) cca 130-140km/h.. neustále, bezproblémů.. Nepřehřívá se, ani nepadne do nouzáku, ty auta jsou zas na něco stavěný.. (ale je fakt, že k firemnímu se člověk jinak chová, jak ke svýmu) Editováno: 23. Srpen 2010, autor: Jarys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 přesně tak, jezdím docela pravidelně dovolenou do Bulharska (zatím 4x) je to cca 17-19h čisté jízdy (1630km), z toho je asi 90% dálnice, kterou jezdím (většinou) na oněch 4000 ot. což je těch 125-130 tacho. Letos jsem se vracel poněkud svižnějším tempem, kdy maďarský úsek (asi 2,5h jízdy) jsem držel konstantních 140, prokládaných 150-160 při předjíždění a bez problémů a to už má moje stařenka nomataných 193000 km. Takže buď v klidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 zdravím,zrovna jsem se vrátil z Chorvatska,hrozné vedro,ale po dálnici 4 000 ot.,což je nějakých 120 km,při předjíždění víc.Na 130 km to je asi 4 200 ot +-.Ale dá se bez problémů jet 140 km několik hodin vcelku,vlastní zkušenost.Motor musí jít lehce a pakliže není načnutý,tak to musí vydržet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 zdravím,zrovna jsem se vrátil z Chorvatska,hrozné vedro,ale po dálnici 4 000 ot.,což je nějakých 120 km,při předjíždění víc.Na 130 km to je asi 4 200 ot +-.Ale dá se bez problémů jet 140 km několik hodin vcelku,vlastní zkušenost.Motor musí jít lehce a pakliže není načnutý,tak to musí vydržet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orinko Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Zdravim. Mam tento isty motor v combiku. auto ma 4,5roka 150 000km. jazdi sa v meste, po dialnici, vedlajsich cestach, niekolko krat aj v nemecku pri neobmedzenej rychlosti (pri 4roch osobach a ich batozine to dalo cca 170km/h - tachometrovych). za 24hodin sme dvaja soferi presli 2600km s minimalnymi prestavkami a motor isiel ako hodinky. zatial ziadne problemi a podotykam vymenny intrval mam 30 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 to auto je na něco stavěný, nic by mu udržování určité rychlosti na dálnici dělat nemělo (to je horší popojíždění po městě - motor v otáčkách, nedostatek chladného vzduchu atd).....jen na ty výměný intervaly bych si dal zrovna u HTp pozor, protože kdo zná, ví, jak rychle se v týhle motorizaci vlivem přehřívání degraduje kvalita oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Dálničního provozu bych se taky nebál, jezdím 140km/h tacho 4 500ot/min klidně 300km v kuse a motor šlape jako hodinky. Pár dlouhých jízd do roka tomu motoru nemůže uškodit. Kdybych dálnice brázdil hodně často, tak bych měnil dřív olej, po 10000km, klidně i po 7500km, ale protože já spíš jezdím krátké trasy, kdy se motor ani pořádně neohřeje, tak měním po 15 000km jak je předepsáno. 100 000km motor šlape bez jediné závady, olej nežere ani trochu, vydrží 15 000km bez dolití, už ho ani nekontroluju, je ho tam pořád stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Přesně tak jak psal Kibi,u HTP se přehřiva olej,proto je lepe ho měnit už po 10 tis km.Pro motor a auto celkově jsou lepši delši trasy než "hopsani" po městě,tam taky olej rychle degraduje.Největši nesmysl jsou tzv LL intervaly.Motor často už po 150-200 tis byva u těchto intervalu dost opotřebovany.Takže je určitě lepe měnit v kratšich intervalech.Ohledně motoru HTP koukněte třeba na stranky CIMBU.cz,taky je tam něco o nich napsane.Navic ceny kvalitnich oleju jsou dnes velmi rozumne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.