Přejít na obsah

Elektronika motoru 1.2


catkom

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, tak to si z toho vyšel ještě dobře. Já mám 1.2 HTP 40kW se 170.000 km a závdu jsem teď zažil 2x. Poprvé mi v servisu měnili relátko a žárovku brzd a upgradovali řídící jednotku, po ujetí cca 600 km se opakovaně rozsvítila EPC nastálo znovu,ale jízdní vlastnosti se nezměnili. Šel jsem to tedy reklamovat a v servisu mi řekli, že opět upgradovali ŘJ (kontrolka už nesvítí-pouze při zapnutí zapalování) a že mám poškozený katalizátor ze kterého se nespálené spaliny vrací zpět do motoru a tím dojde k trvalému svícení kontrolky EPC....tak nevím - oprava bude dražší a je to možný?? :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malto, díky za snahu a rychlou odpověď, mě na tachometru svítí ta kontrolka - oranžová - na úrovni 20 km/hod. Dle příručky "navod na obsluhu" se jedná o "kontrola elektroniky motoru" , tak jsem se asi špatně vyjádřil....a závada by měla být v systému elektroniky motoru resp.v systému ovlivňující exhalace....

Nejdedná se mi tedy o svícení kontrolky s písmeny EPC - taky nazvaná jako "kontrola elektroniky motoru" která je v otáčkoměru, ale o tu kontrolku vtachometru. Díky, můžeš mi odpovědět nyní??

Kolemjedoucí ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bez názvu, nebo alespoň čísla chyby ti těžko někdo poradí. Je potřeba to hodit na VAG (pokud máš někoho v blízkosti) a nemyslím tím zrovna Škoda servis, páč by tě mohli zase akorát opíjet rohlíkem a táhat prachy. Ikdyž nevím co to hlásí, tak mám takové neblahé tušení, vzhledem k tomu že máš 40kW verzi, že by to mohly být kvetoucí ventily :feve:

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

..tak jsem zase tady. Díky MALTO, zajel jsem e známému, a ten nezjistil žádnou závadu ....ale t a tvoje zpráva o kvetoucích ventilech mě netěší....už při 80 tis.km byla hlava měněna - v záruce, teď už je po ní. :-((.

Jinak ten kámoš říkal že až to znovu bude svítit, že se mám stavit....že to může býttřeba od toho, že jsem tankoval až po cca uzávěr a něco přeteklo k nějakému uhlíku, nebo to může být zasraná Lamdasonda....

ale asi po třech dnech se zase kontrolka rozstvítila - sledoval jsem to - bylo to při zařazené 5 a v městským provozu - rychlost kolem 50 a momentální spotřeba asi 4,5 l/km , nádrž na 1/2...tak nevím nechám zkontrolovat asi tu labda sondu.....

Díky za odpovědi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím, tak jsem zase tady.

Nechal jsem si přes VAG tu svítící kontrolku elektroniky motoru (nikoliv EPS) zhasnout - vynulovat závadu a po ujetí cca 170 km už v běžných otáčkách :-) (nikoliv zase na 5st. 50km/hod. po rovině) se kontrolka opět rozsvítila.

VAG hlásil :

1 - elektronika motoru: 03D997033F 1,2/2V SIMOS3 00HS7001

Účinnost systému katalyzátoru je podminimální úrovní, řada válců 1

ostatní činitelé airbag, posilovač řízení atd: bez závad.

Tak co s tím? Ventily, nebo Katalizátor nebo lamda sonda je v čudu???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2: super Malto -díky, a nemáš pokračování k tomu obrázku přílohy, jako s tou 16) lamdou o jaký typ se jedná ???

a když už se ptám k tomu katu, je tam popsanej na 1.2/40 a 47 kW, V případě, že třeba nový kat, lze použít jako ND kt pro vozidlo 1.2/47 když mám ale 1.2 HTP/40 ??

Nepodařilo se mi nikde na netu najít na tu mojí, ale na ostravsku nabízí firma na tu 47 asi za 6.5 tisíc novou. V Š-servisu chtějí za nový kat 16tisíc :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zkusím ti poslat mailem (snad to projde) celou elektriku a celou mechaniku z DP pro 40/47kW.

Co se týká katu (ale i lambdy), zkus naspat PM zdejšímu uživateli Sebo, prodává náhradní díly za good ceny, už jsem od něj bral také (ND na přední nápravu, silentbloky, desky a kotouče). Uvidíš co ti napíše za ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mě autí trošku zaskočilo,protože tzv.kucklo a rosvítila se kontrolka Systém kontroly výfukových plynů  po vyřazení na volnoběh normálně běželo,ale po zařazeni se okamžitě dusilo,po vypnutí a zapnutí zapalovaní normálně naskočilo a kontrolka zhasla,od té doby tak 50km bez problému.po 6ti letech a 100tis je to první problém kolem motoru vubec,tak jsem zvědavej co napíše PC,zejtra jedu do servisu(kamarád),podle vyhodnocení se sním rovnou domluvím na změření komprese,olej nijak zvlášt neubejvá,dolil jsem po 10tis necelej čvrt litr a to jenom proto abych se o olej teď o svátkach nemusel starat a vyměnu nechal na leden.No uvidíme zetra dám vědět co napsalo CML :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...