tarmi Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 stydím se stydím. Ale napíšu to svěřil jsem auto nakonec elektrikáři a výsledek? "Nic" už tomu nebylo, ale když to měl rozebrané, tak vyměnil ložisko a dotáhl diodovej blok. To "nic" znamená, že si stačilo koupit novou baterku do multimetru Aspoň už teď vím, že se slabší baterií v multimetru mi to bude ukazovat více, než je skutečná hodnota. Takže si teď lítám kolem 14V a abych chodil kanálama... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 tak to je super, že jsi to sem napsal. I tohle je velmi poučné zjištění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 tak tak, rovněž oceňuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Je to dobře, žes to sem napsal - mne jako "požírače" 9V baterek do multimetrů tak nějak nenapadlo, že by někdo neměl tuhle baterku vyměněnou aspoň co půl roku za novou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 tak ne každý Karle používá měřák tak často jako ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 No právě, jak jsem napsal, já jsem požírač baterek - měním je snad co měsíc, protože těch "příručních digitálních indikátorů" (měřák to není, měřák vypadá jinak - už kvůli třídě přesnosti) používám zároveň minimálně 6 nebo 7 kousků - kromě těch v "kutlochu" (dílničce na bastlení) jeden například vozím trvale v přihrádce v autě, další mám v kufru s vercajkem "na výjezdy", jeden v šupleti stolu s PC ... Důvodem je to, abych je nemusel přemisťovat z dílny k PC a do auta - a pak hledat, kde že jsem je já hlava děravá zapomněl ... Takže mně prostě přijde normální si baterku překontrolovat a případně ji vyměnit - že by někdo na tohle nemyslel je věc zase nemyslitelná pro mě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav Hadamik Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 Dobrý den asi to nebude k tématu ale pořidil jsem si feldu pick up 1,3mpi r.v. 2000 odchází mě alternátor neboli spíž volnoběžka skřípe a asi se začíná i sekat problem je v tom že to auto nebylo určeno pro český trh ma servo i abs což se u nas nedodávalo setkal se stím někdo tady a popřípadě mě poradíl kde koupit nahradní nebo sehnat děkuji za informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 Hm, měl jsem v rukách postupně asi tři alternátory (jak jsem měnil sobě a pak kámošovi) a ani jeden neměl volnoběžku.Ale u Tebe to bude asi tou mimořádnou výbavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav Hadamik Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 vsude na to koukají a odmítají že se nedá sehnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 čo tak skúsiť opísať číslo z alternátora a potom to dohladať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 (editace) Ahoj. Taky problém. Felina 1.3MPI r.v. 99 a najeto 65000 km. 2 měsíce novej akumulátor. Závada-na volnoběh kontrolka dobíjení jen tak kolísavě mžourá a při zvýšení otáček se kontrolka rozsvítí zas trochu mžouravě víc za doprovodu divnýho zvuku od alternátoru. Vodní pumpa neteče, řemen neprokluzuje. Baterka je studená ale alternátor horkej-ruku na něm ale udržim. Intenzita se světel ale při přidání plynu zvětšuje. Nevim jestli to s tim souvisí, ale závadě předcházelo to, že sem po 10km jízdy u zahřátýho motoru "vyfoukával pavučiny" tim, že sem asi 10 vteřin do mírnýho kopce držel druhej rychlostní stupeň nadoraz na omezovač. . Auto je docela leštěnka, tak předpokládám, že ložiska a uhlíky alternátoru by měly bejt v pořàdku. Nejvíc nechápu, že při zvýšení otáček motoru se kontrolka dobíjení rozsvítí víc a zároveň se zvýší intenzita světel. Editováno: 1. Duben 2019, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.