Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ahoj kluci, mohli byste mi prosím poradit? Mám octavii 1.6 74kw r.v. 99 a zvlnili se mi kolouče, ale destičky jsou ještě nádherný (nedávno měněný s tim, že kotouče jsou ještě dobrý), musim vyměnit tedy i destičky? Co byste mi doporučili? Jedná se o běžný provoz a ani žádné dálky. Díky moc za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Zdravim, nevěděl jsem kam to mám hodit, tak se zeptám tady. Našel jsem tady http://www.cc-autodily.cz/hlava-loz-cepu-leva-3_3?keyword=t%C4%9Bhlice&brand=SKODA&model=OCTAVIA těhlice na RSko, vím, že je to Čína, jen by mě zajímalo, jestli má cenu nad něčim takovym uvažovat nebo se na to vykašlat, abych neohrozil bezpečnost svého drahocenného života :-) Nedělám reklamu, odkaz má jen info charakter...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

chci se zeptat jestli ma moje O1 Tdi 81kw asv 2001 predni kotouce 28Ox22 ???po přečteni techto stranek jsem pohopil ze by tam meli byt ty 280 ale chci se ujistit jestli tam opravdu jsou takove protoze si je chci obednat z netu a nerad bych obednal neco co mi tam nebude pasovat..dekuji

Editováno: , autor: Tdííí
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

třeba 100krát :-)

Ještě jedna možnost.

Zvedni auto, sundej kolo a změř.

Může být 100 tabulek, ale tohle nenahradí žádnou :) .

PS:

Kde to kupuješ?

Hodně e-shopů má u zboží něco jako:

"Díl lze použít na:

....."

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chtěl bych se na něco zeptat. Mám oktávku SDi, r.v. 2001 a potřebuju radu jakou značku na zadek (bubny) - jaký pakny. předek už mám nakoupenej (dle vašich referencí Brembo max a Textar), ale s bubnama tápu - Ferodo, Zimmermann....?

díky moc za odpovědi a rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice jsem to psal v sekci fabia, ale patri to sem. Po precteni sekce fabia a octavia ohledne brzd, jsem prisel na to, proc me nechtelo auto tolik brzdit, kdyz jsem mel loni delane komplet brzdy + brzdovkua cele odvzdusnene a rozhybane.

Kotouce znacky Zimmermann + desky ATE je asi to nejhorsi, co muze byt. Auto me brzdilo je pri vecim seslapnuti pedalu a chvilku to teda trvalo nez se kotouc asi rozehral aby to brdilo trosku lepe :feve: Skratka havarka...Nemohl jsem an to porad prijit, cim to je, protoze jsem to bral ze to sjou celkem slusne Nemecke znacky a tak snad tam problem nebude. Po rozhibavani a cisteni to proad bylo takove zvadle.

Nestesti jsem tady na foru vycetl to, ze se tyhle veci nemaji moc rady a tak jsem teda dal na rady a zkusenosti ostatnich a koupil desky znacky Ferodo Premier. (Zatim jen na predni napravu). Ktere byly doporucovane ke kotoucum Zimmermann.

Dneska namontovane, ujete teda pouze 20km s lehkym zajizdenim a muzu rici, ze i kdyz nejsou desky jeset zajete, tak auto uz brdzi lepe, nez z deskama ATE. Po par set km pocitam, ze to bude brzdti tak, jak predpokladam ze to ma brzdit :)

Takze fakt diky za toto forum plne dobrych lidi kteri dokazou poradit :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, jak už se tu milionkrát řešilo, po pár tisích (asi 5) km se mi zvlnily na Octě kotouče...mám takovej dotaz, myslíte, že by pomohlo vyměnit zadní bubnovou nápravu za kotoučovou? Teoreticky to trochu ulehčí předím kotoučům a nemusely by se kroutit. Díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že použít na předek opravdu kvalitní kotouče a desky.

Stejně je vyměnit musíš, pokud je nebudeš dávat rovnat, a celkově to vyjde levněji.

Při běžném brzdění si myslím, že je jedno co je vzadu a při nějakém prudším a pod. celá váha jde na předek, čili celé to "odnesou" přední kotouče a tu už tím tuplem je jedno co je vzadu.

Neříkám, že zadní kotouče oproti bubnům nic nepřinesou. Ale na druhé straně si myslím, že ať už je okta s 55 kW motorem nebo 100 kW motorem, tak brzdí furt skoro stejnou hmotu.

To jako chci říct, že nechápu proč třeba k TDI 66 kW dávaj bubny a k TDI 81 kW kotouče. Schválně jsem pro srovnání vybral tyto dvě motorizace, pač je v nich, co se týče hmotnosti, stejný motor. Jedno i druhé auto vyvine stejnou rychlost, oba auta mají stejné hmotnosti a nevím proč 66-tce můžou stačit "jen" bubny a 81-ka "musí" mít kotouče.

Mně ty kotouče přijdou jen jako takové placebo a když ne, tak pak bubnama jsou brzdy v oktě SILNĚ poddimenzované! A ten kdo někdy řekl, že oktě stačí vzadu bubny, by měl být obviněn z obecného ohrožení.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víš co Wojny, já přemejšlim už o všem...protože z originálů zvlněnejch jsem přešel na Brembo a destičky Ferodo Premier a jak říkám, po 5t km byly v prd*li. Když jsem tady všechno pročítal, vyšlo mi z toho, že tyhle 256ky kotouče se prostě vlněj a že jediný jistý je přestavět je na 288 nebo 312 brzdy...ale to je už o trochu jinejch penězích, že...a vážně už si nevim rady, co s tim...kupovat to pořád dokola taky není vončo

Editováno: , autor: Hyby
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...