HjM Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 (editace) Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaký na to máte názor. Jestli je lepší startovat se sešlápnutou spojkou nebo bez. Já startuju vždycky se sešlápnutou, učí se to tak i v autoškole třeba. A další věc, jestli může autu škodit, když s ním jezdí víc lidí a někdo startuje se sešlápnutou spojkou a někdo bez? Díky za všechny názory Editováno: 13. Listopad 2010, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Tak se spojkou dojde k odlechceni motoru o pŕevodovku a starter nemusi tolik zabrat,tim se setri baterka a starter prevodovce je to jedno ta dostane drbu po pusteni spojky stejnou,a jestli se tim posetri i spojka to nedokazu posoudit sam obcas kdyz sem v zime linej lezt do auta nez oskrabu sklo tak nastartuju na hulvata. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Startuji se sešlápnutou spojkou asi i proto že kdybych tam měl náhodo rychlost, nějak to dělám automaticky bez přemýšlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Přesně tak jak předřečníci - startuju zásadně s vykopnutou spojkou, ať už z důvodu možné "zapomenuté" rychlosti, nebo kvůli odlehčení nutných startovacích odporů o převodovku. V létě to poznat není, ale v zimě, když převody zatuhnou v oleji je každý watt energie, o který startér spotřebuje míň na protáčení motorem vidět na tom, jak lehce a ochotně motor naskočí nebo ne. Moderní startéry s planetovými reduktory sice mají větší záběrový moment než staré s přímým náhonem na pastorek, u kterých to bylo vidět velmi dobře, jaký je rozdíl mezi startem se spojkou zapnutou, nebo vypnutou, ale i u těch moderních je rozdíl poznat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 u liazek se startovalo bez spojky,protože bez vzduchu se nezmáčkla,ale bylo někde daný,že při startu se ničí axiální ložisko na klice,zase spousta aut,bez zmáčknuté spojky se nenastartují.Já startuji s rozepnutou spojkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 (editace) Ekkar- Tak proto se mi zdá starter takovej nějakej malej. Jako v akuvrtačce. Motůrek takový mainký kotátko ale na sklíčidle síla jak bejk. Editováno: 12. Říjen 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 Ty sa musíš riadne nudiť, ked vyťahuješ 5 rokov staré témy 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 Ja prezmenu tlačim brzdu.Mam automat :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 Ty sa musíš riadne nudiť, ked vyťahuješ 5 rokov staré témy Tak někdo má mánii se vyjadřovat za každou cenu skoro ke všemu, aniž by to mělo nějaký význam, protože mu chybí dostatečné vědomost, které by mohly obohatit ostatní. Tak jen planě plká. U některých aut už ani nejde bez sešlápnutí spojkového pedálu nastartovat - je to blokováno. Například OII FL posledních MR. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.