Květen 14, 20169 r můžeš si zalít nádobku s aktivním uhlím, dojede k poškození a pak ti to bude pořád hlásit chybu
Květen 14, 20169 r Sem tam nic Ale je lepší potom rovnou někde jet Hlavně bych to nenaládoval do plna a pak bych to postavil v létě někde na sluníčko
Květen 14, 20169 r Tak jsem byl ještě jednou na pumpě. Ze začátku mi dvakrát vypla pistole,pak jsem dotankoval 17l a vypla se znovu. Teď už jsou dílky všechny plný. Tak teď nevím ,co je správně. Chtěl jsem vykoušet dotankovat po 100Km abych viděl kolik mi to žere a teď to nezjistím.
Květen 14, 20169 r Niekedy sa stane, že pištol vypne skôr........už sa mi stalo, že pištol vypla vo fabii kde je 45l nádrž a dojazd bol nejakých 20km keď som mal natankovaných 28l. Osobne som si myslel, že je už plná nádrž, ale po naštartovaní som mal tak 3/4 nádrže, takže je možné, že aj pištol bola na figu.
Květen 14, 20169 r můžeš si zalít nádobku s aktivním uhlím, dojede k poškození a pak ti to bude pořád hlásit chybu Natankuju takhle asi 5 krat za rok.I v tomto připadě je to velké nebezpečí,nebo v pohodě.Vždy když takto natankuju,to vlasně hned vyjedu.
Květen 14, 20169 r Ja tankujem po okraj hrdla úplne vždy, ale nikdy nie na čerpacej stanici blízko domu, tj. vždy aspoň liter vyjazdím. Ak sa tým nechcete nejak moc hrať, doporučujem aby ste pri tankovaní (alebo aspoň pri posledných 5-10 litroch) pištoľ zaaretovali v polohe s nižším prietokom paliva. Úplne po okraj to palivo nepustí, ale určite sa podarí natankovať tak aby to ukazovalo naozaj plnú nádrž. Vtedy palivo tak nepení a pištoľ sa nevypne skôr ako je nádrž plná.
Květen 15, 20169 r Tak tohle jsem nevěděl že se dá nastavit průtok,já ji tam pouštím pořád na plno. To jako že jí nezmáčknu uplně na plno?
Květen 15, 20169 r Nastavovať to neide, ale väčšina pištolí sa dá aretovať ešte v jednej alebo vo dvoch ďalších polohách s menším prietokom PHM.Ale pozor, aby si takto netankoval celú nádrž napr. na bezobsluhových ČS ako sú napr. Avanti v Rakúsku! Tam je totiž maximálny čas tankovania obmedzený napr. 5 minút (alebo ako si to prevádzkar určí) a potom sa stojan vypne skôr ako natankuješ plnú.Inak tie nižšie prietoky sú dobré hlavne ak tankuješ naftu, ktorá pení viac ako benzín. Síce peniť to bude stále, ale menej a pena nebude tak rýchlo stúpať hore (kvôli čomu sa nakoniec pištoľ vždy vypne predčasne).
Červenec 25, 20178 r V 07.12.2010 na 18:29, Sdíčák napsal: Ahoj všichni , Plánuji koupi Fabky právě 1.4 16V ale dcl mě zajímá spotřeba protože sem student tak si nemůžu dovolit jezdit za 10L rodiče mi něco daj ale né 3tis měsíčně jenom na benzín tak bych vás chtěl poprosit o vaše zkušenosti ze spotřebou známý jezdí kolem 6-6.5 ale to to moc nevytáčí zajímá me kolik si vezme když bych jezdil trochu svižnější jizdou občas vytočil k tech 5tis atd... vždyt víme všem moc děkuji na udáje a přeji hezký den Ahoj jezdím za 6.5 takže no problém..........
Červenec 26, 20178 r to tak Ondro prostě je, je nová vlna čerstvých vlastníků tohoto motoru, tak se prostě chtějí podělit o jejich aktuální zkušenosti
Červenec 26, 20178 r Ja vám môžem tiež napísať aktuálnu skúsenosť. TN-PN dialnica 150kmh priemerka nejakých 115kmh výsledná 6,6l. Cesta ráno do roboty 30km zmes mesto/dialnica/mimo mesto výsledná v priemere 4,9l. Cesta poobede domov bez dialnice výsledná od 4,2-4,8l záleží od toho či prší aká je teplota. Ak sa rýchlo zahreje motor tak spotreba je super aj keď neprší. Potom som mal cestu PN-LM dialnica 125kmh GPS, keďže bolo strečno uzavrete tak som išiel cez terchovú a výsledná spotreba za rovných 6l priemerná rýchlosť 90kmh. Naspäť som išiel z LM cez čertovicu-BB-NR-HC-domov(Veselé) výsledná spotreba 5,4l dialnica rovnako 128kmh GPS priemerná rýchlosť 83kmh. Ani som neveril, že ten motor vie tie kopce a dialnice za takú spotrebu ísť.
Červenec 27, 20178 r Ja tiež prispejem,v sobotu 23.7. som sa vrátil z chorvátska. Celkovo najazdené 1694 km. Po diaľniciach 1247 km Mimo diaľnice 447 Spotreba cestou tam 7.6 l LPG diaľničná rýchlosť pri 120 km/h Spotreba späť 8.4 l LPG diaľničná rýchlosť pri 140 km/h Ostatné cesty cca podľa predpisov. Odpočítaj cca liter a máš benzín,no je to veľmi relatívne,stačí postáť v kolóne a máš hneď vyžšiu spotrebu,dášť,kvalita cesty noha na pedál, klíma tam napr. bez členitosť terénu priepustnosť premávky a veľa daľších blbostí váha batožiny,napr.potraviny ktoré nevezieš naspäť a pod.
Srpen 9, 20178 r cau kimmi, mám podobnou spotřebu, od 7,5-8,5 l lpg.. dle zatížení vozidla a rychlostního profilu
Únor 16, 20187 r Mám Fabii Combi II, motor 1,4 63 kW, 2014, najeto 68 tis. km. Točím každý rok v červnu/červenci Chorvatsko, pokud jedeme 4, klima, narvaný kufr jídlem (jezdíme na týden na loď) a dalšími věcmi, na střeše rakev, tak spotřeba kolem 6,5. Pokud jsme jeli loni jen 2, bez rakve, tak spotřeba kolem 6 (pod 6 tam, něco málo přes 6 zpět). Dlužno ale dodat, že jezdím tak 115 - 120 a ve SLO objíždím dálnici, jinak v HR jedu po dálnicích do Karlovace a pak druhý den do Zadaru už jedu po staré. Takže asi ta vyšší rychlost je opravdu znát. Vyzkoušeno i na naší D1, protože v případě jízdy kolem opravovaných úseků, kde třeba na délce 12 km bylo omezení na 80, tak spotřeba šla viditelně dolů proti jinak běžné rychlosti 120. Holt ten odpor roste tuším se čtvercem rychlosti, takže pak to radikálně roste. Spotřeba není podle počítače (ukazuje mi asi o 0,4 litru méně), ale podle skutečných litrů a ujetých km. Pavel. Upraveno Únor 16, 20187 r od Pavel63
Únor 17, 20187 r Mam to jako ostatni, pokud se to zene tak vetsinou je spotreba 7,5l a pokud se jede na pohodu tak o litr mene. Nejlepsi spotrebu jsem mel 5,8 ale to jsme se fakt kochal a dobre foukal vitr. Jinak momentalne mam najeto 33tkm.
Duben 11, 20187 r Já se furt i po 3 letech držím s Fábčou mezi 6,5-7 dlouhodobou průměrnou. Na jednu nádrž přibližně 2/3 Praha a okolí, 1/3 dálnice a venkov. On ten motor nemá moc rád rychlosti nad 120 -125km/h, když na to na D1 šlápnu, tak jsem na 7,5 l/km ani nevím jak. Zato šolíchání plynu při 80 km/h po Štěrboholské radiále je něco pro Fábču, to si řekne o míň jak 6 litrů. Ale asi mám těžkou nohu, pod 5 jsem se nedostala nikdy...
Duben 13, 20187 r Mám vyskúšané, že krátka fabia s rovnakou výbavou, rovnakým motorom, rovnakým modelovým rokom má vyššiu spotrebu ako Combi. Dialnicu pri 135kmh tachometrových spravím za 6,5-7,2l, najlepšia spotreba vs. rýchlosť je okolo 115kmh. Ja nemám problém spraviť spotrebu pod 6l zo zmesou dialnica/mimo mesto/mesto vzdialenosť: 10/10/10km rýchlosť: 135-140kmh/90-100kmh/50-70kmh. Všetko záleží od vetra teploty.
Květen 10, 20187 r Aerodynamika je sviňa a pri vyšších rýchlostiach ťahá hatchback oproti kombíku za kratší koniec. Vidieť to aj na údajoch ktoré udáva výrobca, Combi mal vždy väčšiu maximálku.
Leden 3, 20196 r Někdy před měsícem jsem si sečetl litry celkem od koupě vozu (píšu si tankování do tabulky v Excelu) a podělil stavem tachometru (asi 83 tis. km). Tak mi vyšlo u mé 1,4 16V 63 kW F II Combi spotřeba 6,2. Jezdím nejvíc 15 km ráno do práce a odpoledne zase 15 km z práce (5 km město, pak okreska, trochu z kopce do kopce), občas po městě, občas delší trasa, tak 1x - 2x za rok Chorvatsko, stylem jak jsem psal výš (obvykle to bylo ve 4 lidech a narvaný kufr, případně i s rakví). Pokud jedu v létě do práce, na dvoře fabriky odstavuji auto s ukazatelem spotřeby 4,8 - 5,3 l/100 km, pokud se přede mnou někdo táhne do kopce 70 a nebo nevycházejí semafory, tak 5,5, ale počítač mi spotřebu ukazuje o 0,4 - 0,5 l méně. Pokud jedu odpoledne domů, většinou se nedostanu na ukazateli spotřeby pod 6 litrů, ale vliv na to mají 2 věci - ráno bývá chladněji a práci mám asi o 70 výškových metrů níž, takže domů to musím nastoupat. Nejhorší je asi varianta studený motor a město, často vyjíždím cestou z práce z města (to mám najeto asi 5 km) a spotřebu mívám v daném okamžiku kolem 10 l, teprve na poměrně rovné okresce (i když nahoru a dolů) mi spotřeba postupně sjede na těch počítačových 6. Pokud jsem jel na daný čas v noci nebo brzy ráno s min. provozem od Jihlavy do Brna po D1 a vyloženě jsem nespěchal (stejně bych pak musel čekat na kamaráda), tak jsem jel s rezervou kolem 110 a v Brně jsem na displeji měl spotřebu i 4,8. Samozřejmě je třeba vzít v úvahu, že k Brnu je to pak spoustu km z kopce. Pavel.
Srpen 30, 20205 r Ako čítam sú tu rôzne spotreby. U mojej 1,4 16V 63 kW F II mám priemerku 6,7 so šetrením a u služobnej F1 59 KW bez šetrenia v pohode pod 6 l .a musím povedať že sa vôbec nesnažím o šertenie, pretože aj tak mám potom problém s úsporou pri vyúčtovaní phm. Dve autá a tak rozdielne spotreby, ktovie čím to je ........to keby som vedel vymeniť spotreby tak by som bol aj spokojný.
Červen 22, 20223 r Taky přidám svou zkušenost jako "další vlna vlastníků" (jak píše Malta, díky za zastání se....) dnes již celkem starších bazarových kousků. Tak snad vás to nebude iritovat když už je to vlastně neaktuální. Roomster 1.4 / 2009. Je tři měsíce u nás, údaje sem resetoval (bylo tam asi 6,4l) a počítám to nám. S autem jezdí 95% času manželka do práce 8-10km a celkem svižně aby to stihla. Takže to vytáhla až na průměrnou 7,1l když byla ještě trochu zima. Teď v létě akutálně průměr 6,6l. Občas se projedu i já, jezdím spíš klidně a tak na delších trasách to jde i lépe. Zatím nejlepší spotřebu 5,3l na 83,8km trase město, mimo město, klidná jízda v středně hustém provozu a nebyl jsem brzdou. Jako vždy, záleží na stylu jízdy, výškovém profilu trasy, provozu.... . Daří se udržet při delších trasách 5,5 až 6,5l podle toho kam jedem. Ještě budu ověřovat přesnost PP dle reálného tankování. Na postarší krabici Roomster to myslím celkem jde.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.