Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2383 témat v tomto fóru

    • 27 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
  1. Magicar M100AS

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  2. Strateny kluc s DO

    • 7 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  3. Nezhasíná motor

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  4. Centrál BFC 400001

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  5. Skrinka s poistkami

    • 7 odpovědí
    • 31.2k zobrazení
  6. nesvíti SPZ a kufr

    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
  7. alternátor - rada

    • 8 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  8. Servořízení

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  9. Špatně startuje motor

    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
  10. E. Okna nejdu 1 2

    • 34 odpovědí
    • 17.3k zobrazení
  11. Stahovanie elektriky

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  12. Poistna skrinka

    • 13 odpovědí
    • 21.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  13. centrál

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Kroun1 Buď jsou tak velké rozdíly v motorech a my máme toho "černého Petra" nebo máme srovnání s výrazně lépe reagujícími motory, proto ostatním majitelům to chování přijde normální (což ale nechápu u auto novinářů co se projeli se spoustou aut). Elektromotůrek u automatu dodá více kroutícího momentu a tu "prodlevu" co máme my zřejmě eliminuje + automat prostě rychle podřadí a auto vyrazí..   Mam najeto 4tisíce a subjektivně mám pocit, že se reakce motoru o něco zlepšily, přímé srovnání nemám, Focus už je pryč. Prodleva na stlačení pedálu pořád je, jen se zkrátila. Do 2,5tis otáček auto reaguje velmi vlažně, aby se rozjelo, je potřeba ho vytočit. Žena jezdí na pětku i po dálnici, protože má pocit, že auto nejede a že ho na šestku dusí.   Možnost změny jízdních režimů je buď za příplatek nebo ve vyšších výbavách. Je to tohle tkačítko v liště     
    • Už jsem najel přes 1000 km a smazaná chyba (grilované kuře) se znovu neobjevilo.  Dnes diagnostika a vše OK. Tak asi jenom spontální  chyba. Tak jezdím vesele dál
    • Nechýba - roztopil by sa teplom od výfuku preto sa nemontuje. Na niektoré motorizácie sa ani nevôjde kvôli tlmiču výfuku. Pokiaľ viem montoval sa na menšie motory (1.0 tsi prípadne stará 1.6 tdi)
    • Když na to má vliv přidání/ubrání plynu, a spojka, tak mně to pořád připadá na klouby poloos. Píšeš, že jsou měněny. Vnitřní i vnější? Já jsem kdysi měl něco podobného na Feldě. Zvedl jsem auto, a pozvedl nápravu u kola, aby bylo nad zemí, ale v normální jízdní poloze. Ne svěšeno jako při výměně kola. Zakvedlal jsem kolem, a ozvalo se, odkud zvuky vychází. Byl to vnější kloub u jednoho kola. U mě to ještě mělo vliv, podle rychlosti.  
×
×
  • Vytvořit nový...