Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

  1. Hučení v interiéru

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  2. teplota vzduchu

    • 11 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  3. central RJ CZ KEY

    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  4. zamrznuta baterka 1 2

    • 33 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  5. zapojenie el. okien

    • 6 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  6. alternátor bosch 70A

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  7. Palubní PC

    • 11 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  8. E. Okna nejdu 1 2

    • 34 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  9. (FI) přepínač světel

    • 12 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  10. Stahovanie elektriky

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 22.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 16.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Podle popisu jsem měl stejný problémy. Auto samovolně chciplo dokonce i za jízdy. Řešil jsem to přes 2 roky. Nikdy nikdo nic v servisu nevyřešil. Všichni chtěli měnit díly za desítky tisíc. Ze zoufalství jsem si koupil diagnostiku za 1500,- a ta obyčejná diagnostika mi psala pořád jiný chyby. Ale jedna se pořád opakovala. A to snímač otáček motoru. Zjistil jsem že jsou na motoru dva snímače. Vyměnil jsem oba a auto jezdí jak za mlada. Výsledek je ze mě za ty 2 roky servis připravil cca o 100tis. a závadu nevyřešil. Pak se vyměnili 2 čidla za 3tis. a bylo po problému
    • Podle popisu jsem měl stejný problémy.  Auto samovolně chciplo dokonce i za jízdy.  Řešil jsem to přes 2 roky. Nikdy nikdo nic v servisu nevyřešil.  Všichni chtěli měnit díly za desítky tisíc.  Ze zoufalství jsem si koupil diagnostiku za 1500,-  a ta obyčejná diagnostika mi psala pořád jiný chyby.  Ale jedna se pořád opakovala.  A to snímač otáček motoru.  Zjistil jsem že jsou na motoru dva snímače.  Vyměnil jsem oba a auto jezdí jak za mlada. Výsledek je ze mě za ty 2 roky servis připravil cca o 100tis. a závadu nevyřešil.  Pak se vyměnili 2 čidla za 3tis. a bylo po problému.  
    • Ale CRMB uz ma senzor NOx, toto vyzera ze je oxidacny katalyzator na odchode alebo plne DPF
    • Mám liftback, jazdíme 2 dospelý + 2 deti + batožina pre rodinu, spotrebu na dialnici mám niečo cez 6 l, jazdím cca 140 km/h. Na letných to je asi o trochu lepšie. Osobne mi to auto na dialnici vyhovuje najviac, neprijde mi, že by malo málo výkonu. Ochotne akceleruje aj vo vyšších rýchlostiach, asi aj díky dobrej aerodynamike. Ale keď chceš výkon musíš mu dupnúť na krk to zas áno, s automatom to je bez problému, dáš podlahu a auto sa postará Samozrejme ale záleží aj na tom čo si mal predtým, na čo si bol zvyknutý, ja som mal predtým diesel s rovnakým výkonom tak mi to lenivé neprijde.
    • Me to nefunguje jen tehdy je li na klice snih,vlhkost spina. Staci utrit hadrou a hned to funguje.  budto materialem nebo je tam nekde nejaky senzor ktery kdyz je spinavy nebo jinak zajebany tak to proste nefunguje.  dnes mi to take nejelo zadna klika - utrel jsem je hadrou a vsechny hned fungovaly
×
×
  • Vytvořit nový...