Instalační manuály - Stránka 4 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Instalační manuály

Návody jak na "to"...


157 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 12.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.3k zobrazení
  1. (O1) montáž ESP

    • 5 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  2. Voltmeter do auta 1 2

    • 25 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • tak jsem to stáhnul a zkusil a toto je výsledek, no já z toho tedy chytrý nejsem vůbec
    • Ať hledám jak hledám nikde to nemůžu najít, prý mám taky nevhodný ELM 327 nemáte prosím odkaz? Abych nevyhazoval peníze za něco co mi zase nepůjde, rád bych viděl data vag DPF filtru , jelikož už se mi párkráte stalo, že až jsem se s autm vlezl do garáže, kde je to opravdu na chlup, tak se mi spustila regenerace DPF filtru. A rád bych byl trošku dopředu připraven.  Jo ještě přidám skeny 1) po spuštění vag DPF , 2) když jsem snad 6x opakoval refresh a ještě z ELM327 identifier A už jsem z toho všeho totálně mimo, prosím poradí mi někdo co je špatně, nebo kde je chyba, co mám dělat? Děkuji.
    • Na všechno sis odpověděl sám. Pokud vím, tak všechny používané filtry, nebo alespoň ty, které jsem používal já, mají zpětný ventil. Další věc je (jak píše někdo výše), že i kdyby byl zpětný ventil dokonale těsny, tak v mazací soustavě jsou další vůle, kudy bude olej vytékat, např. ložisky na klikové hřidely. A ano, po výměně oleje je normální, že než se naplní mazací soustava olejem, tak je motor trochu hlučnější. Nedělal bych z toho vědu.  1) motor (mazaná místa) není úplně suchý, bez oleje. Trocha oleje se tam udrži díky vzlínavosti a kapilárním silám vždycky. A ta trocha stačí, aby se motor mazal než se naplní mazací soustava.  2) podobně v hydrostavech taky olej zůstane. Vůle se může zvětšit (hydrostav ji neudrží) u ventilů, které byly otevřené při stojícím motoru. Ale to budou tak dva ventily. A při pomalých otáčkách při startování a volnoběhu to motoru nevadí.
    • Dále musím pochválit ventilované masážní ergo sedačky, oproti třeba bráchovo Volvu XC90 mnohem lepší a kvalitnější. DCC podvozek je také úplně jinde oproti předchozí generaci, uvnitř mnohem méně hluku, pokud si připlatíte za paket pro špatné cesty, tak díky zakrytování podvozku auto neskutečně plachtí a je to znát na spotřebě. HeadUp displej promítající na sklo je také kvalitní, nehyzdí ho nějaká výsuvná plastová destička. V neposlední řadě Matrix světla, ty jsou na kategorii vozu vynikající. Audio Canton je také úplně jinde oproti K1. Super vec automatické zaparkovani, když vůz předem naučíte kam má zaparkovat, takže přijedu pred vrata a auto se mnou samo zajede do garáže 👌
×
×
  • Vytvořit nový...