Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem suppressu,

    Zdarek. Asi vacsina z nas vie ,ako sa sprava 1.2 htp s podpalenymi ventilmi.No a moj problem spociva v tom ,ze sa mi uz par krat stalo ,ze pri zaradeni spiatocky ,pri nie moc stlaceni plynu(studeny motor,tak po 8mich hodinach v praci ) ) sa motor spraval ako ked som mal podpaleny ventil.Samozrejme to bolo pred rokom a ventil bol na vybruse.Vsetko v poho az na tu spiatocku ta to robi teraz.Stretol sa s tym uz niekto?Dik

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem catkom,

    Ahojky všichni.Mám problém ,poradí mi někdo???Rozsvítila se mi kontrolka elektroniky motoru EPC, NA JÍZDĚ NIC NEPOZORUJI ANI NA MOTORU. V čem je problém děkuji.

  3. Zahájeno uživatelem Marve,

    Nesetkal jste se někdo s tímhle problémem? Z 10-ti pokusů chcípne tak 7-krát.Stačí jemně drnknout o plyn. pedál a motor chcípne jako by člověk vypnul zapalování.

  4. Zahájeno uživatelem matasu,

    Dobrý den , mám na vás velkou prosbu , potřebuji hadici na odvětrávání z víka motoru která je napojená na sací potrebubí ( viz. přiložené foto ) . Snažil jsme se jí najít na internetu a po dlouhém patrání jsem nenašel nic , možná že jsme jen nevěděl kam koukat . Chtěl bych teda požádat jestli někdo ví přesnej název , kód této hadice . Nebo nejlíp odkaz kde jí koupit . Předem díky

    • 2 odpovědi
    • 5,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem foruman,

    Ahoj všem. Jsem auto-začátečník, moje první auto je škoda fabia 1.2, koupil jsem jí od rodičů. Doteď sní nebyl jediný problem, je 5 let stará a řídil jí jen můj opatrný otec. Všechny servisní záznam, kontroly, výměny, oleje...všechno tip top. Přišla moje první zima s mojí stříbrnou holkou a dostala mě dokolen. Byl jsem 14 dní, pracovně v jižních čechách - a auto stálo venku a odpočívalo. Nikdo s ním nic nedělal... Když jsem se dneska pokoušel nastartoval, celý auto se divně zachvělo a okamžitě chcípla. Takhle jsem to zkusil snad desetkrát , mezitím otevřel i kapotu a mrknul jestli nic nevyteklo, neteče, provozní naplně, jestli něco nezamrzlo všechno OK. Hm divné. Takž…

    • 7 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem menfor,

    16725 Snimac polohy vackoveho hrideliu G40 nesmyselny signal 16498 tlak v sacim potrubi, tlak vzduchu G71 F96 nesmyslny signal stretol sa niekto uz stym a co mu pomohlo? vopred vdaka

    • 5 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem SAUER,

    Kolegové, pročetl jsem toto forom a pořád nemám jasno v tom, kolik motorového oleje patří do 1.2 47 KW. Někdo píše 2,5 l, jiný 2,8 a další 3 l a pak i ofiko škoda objem. Jak to tedy je ?? Díky za info Radeek

    • 3 odpovědi
    • 39,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem homer1,

    koupil jsem bourane auto s motorem 209000km.Coz o to to by tak nevadilo.Motor byl funkcni,vse fungovalo az jednoho dne jdu auto preparkovat,coz jsem taky udelal,ale pak uz jsem nenastartoval.Tak mi znamej udelal preskoceny rozvody,tlaky dobry,vymena jedne civky,dal mi tam delsi vodici listy,novej napinak a ja od nej odjel domu. Po tydnu chci nastartovat a asi na podesaty to chytlo,dymu jak z parni lokomotivy,kdyz jsem seslapoval plyn tak skrtici klapka cucala jako blazen hrozne hlasite.Pak se navic rozla kontrolka motoru,ale i presto to slo natocit,ale zase az na nekolikatej pokus.Vycistil jsem skrtici klapku a pak uz to nechytlo vubec!!!A navic mi zacala svitit kontrolka…

    • 7 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  9. Ahoj všichni, chci se poradit: (motor 1.2 47KW) přeskočil mi ve 191000km řetěz při nastartování, opraveno ve značkovém servisu za 19000,- s DPH. Načež jsem po nějaké době zjistil, že motor najednou značně žere olej, po okreskách asi 1L na 1000km, po dálnici asi 1L na 300km, přičemž před "Opravou" to vydrželo v podstatě bez dolévání servisní interval 15000km. Pod autem nic není, zřejmě se to spaluje, takže katalyzátor asi už jde do kelu.. Mám šanci to reklamovat? Jsem si vědom, že ve skoro 200000 už to asi olej žrát může, ale štve mě, že nežralo, dokud to neopravili! Díky předem!

    • 8 odpovědí
    • 10,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem MichalProkop,

    Zdravim vsechny. Mam fabii 1.2 40Kw r.v. 02 najeto 150 000 km zlobi motor. Za studena jede jak ma, na provozni teplotu je zahrata behem kilometru coz uz tohle je divne. Jakmile se zahreje prestava tahnout a otacky neprelezou nad 4tis. do kopce na 2 stupen nedocili ano 3tis. a ani na volnobeh nechce jit do otecek. Svicky, filtry jsou nove. Diagnostika vag-com nepise zadnou chybu. Koukal sem i na lambda sondu a podavaci cerpadlo, funguji. Cistil jsem skrtici klapku a porad nic. Prosim poradte, neda se s tim jezdit :-( Predem dekuji za kazdou radu Michal

    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Mischo77,

    Pri neutrale a viacnasobnom zatlaceni brzdoveho pedalu mi tak poklesnu otacky motoru ze auto hned zdochne.... ako je to mozne teplota motoru je normal. bateria ma sest rokov ale je v poho filter vzduchu je tiez stary ale zatial nebol nic problem. 1.2 htp 47kW mr 04 110 tis km

  12. Zahájeno uživatelem karel55,

    Prosím poraďte. Mám Fab. 1,2 16v jede docela slušně do cca 3000ot pak ůplně vypne jako když vypadne elektrika, a motor začne pulzovat (zapne -vypne). Hlásí závadu snímače vačkové hřídele, i po vyměně za originál. Rovody se zdají být v poho.

  13. Zahájeno uživatelem Ropyn,

    Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

    • 41 odpovědí
    • 23,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem martin28,

    Pomoccccccccc!!!!!!! dávám dohromady 1,2 40kw po opravě hlavy(klasika podpálené ventily) ale nejsu si 100 procentně jist zda sem dobře nastavil rozvody. Dole na vyvažováku a na klice sem dal důlky proti sobe(1píst v horní uvrati) a nahoře vačku po sundání snímače otáček sem pootočil do polohy kdy byla směrem nahoru drážka??? je to správně?????? dodám ještě nějaké foto

    • 9 odpovědí
    • 24,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Petr1438,

    Zdravím všechny chci měnit olej u 1.2 HTP Fabia chci si ale nastavit pomoci VAG kabelu interval výměny oleje našel jsem na foru že se jedna o Panel přístrojů (č.17) dále adresa 17 a kanál 10 ale moc z toho nejsem moudrý to samé je na kanál 11 to je km do prohlídky a kanál 12 počet dnů do prohlídky může mi to někdo ujasnit jak se to nastavuje a přesně dělá mam kabel sice asi půl roku ale nic moc jsem stimto zatim nedělal. A ještě jsem na foru našel že pomocí Dálkáče jdou stahovat okna to by se mi fakt hodilo vyzkoušet klíč mam normální a pomocí něho otvírám i zavírám auto nejedná se o klíč vystřelovací. Když mě někdo dokáže poradit budu moc rád jinak jsem kousek od Zlína…

    • 7 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Jar_da,

    toto téma je převážně řešeno ve FII a Room: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=40664 dávám to sem, protože se to týká spíše FI, čerstvá zkušenost s HTP 6V: pět let staré auto, najeto 110.000km, tak půl roku zpátky nepravidelný volnoběh (vyčištění klapky nepomohlo), občas na volnoběh zhaslo - převážně při pokusu o rozjezd, po změření tlaků ve válcích to bylo víceméně jasné, hodnota okolo 7,0 nebyla nic moc, jedná se o auto se kterým se nejezdí v otáčkách, spíše je styl jízdy podotáčkový tak do 2.500 ot, brzo se řadilo na vyšší stupně, prostě ten člověk má takový styl ježdění, nevím jestli to mělo vliv, ale podle mě ano.

      • Pozitivní
    • 27 odpovědí
    • 31,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem MILAN-FABIA,

    Zdravim, moje Fabia 1.212V 47kw,vyřadím na N(neutrál) otáčky se zvýší na 1500ot./min a pak zase klesnou....na 850...vyřadím a udělá mi to i 3krát posobě,taky mi u toho praskl zadní díl výfuku(a šlo to jak kdyby na 2válce).....škrtící klapku jsem čistil a zkoušel dávat i novou......tím to není......tlaky sem změřil mají až 17b....,měnil sem lamba sondu před katem..,palivovej filtr,hlava v pořádku...Když podřadím tak např. z 5(ky)na4(ku) tak to chvilku i přidává........Kdyby měl někdo nějaký tip....tak prosím napište.....

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Ustecak21,

    Lidi potřebuju radu, zda koupit fabii r.v. 2005 edice powerplay, má nalítano 170tis km, je to s klimou za 85tis.Kč. Je to od příbuznýho kterej si ji koupil novou a jezdil spíš dálky, jde mi o to jestli tech 170 tis km není na tu 1,2 moc. Byla koupena v Rakousku a tak vše bylo v servisováno v Rakousku, jsou totiž otamtud Dík za názor. Vypada presne takhle, kola i barva , trirameny volant viz odkaz: http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=675545#

    • 7 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem oggy,

    dnes jsem po delší době otevřel kapotu a našel jsem jednu odpojenou hadičku. Zítra auto prodávám, tak se chci zeptat, od čeho ta hadička je. Auto jezdilo normálně, ale radši se ptám. Díky.

    • 5 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem bludyk,

    Poradte mi-mám Fabču1.2,47kW,joy combi,2004-menil som EGR ventil,po výmene mi blbnú otáčky motora,keď idem a vyhodím rýcchlosť otáčky motora stúpajú a keď ostanem stáť,tak potom klesnú,zaujmavé-keď odpojím EGR ventil/konektor/,tak to nerobí-otáčky pekne klesnú.Bol som na diagnostike a tam to vypisovalo chybu vstrekov 1,2,3,povedali mi,že možu byť zlé vstreky,mám kúpiť nové vstrekovače?Mám aj splynovač,alebo može byť inde chyba?

    • 3 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Ahojte,dnes som umýval motorovú časť ktorrú som mal zaprášenú,pretože som nemal kryt pod motor a už mám tak nech to nešpatí a ako som utieral nasávaciu časť zpredu,otvor ku krytu motora tak som urazil jednu takúto drobnosť.Pôvodne tam boli dve no teraz iba jedna,nešli ktomu žiadne káble,čo to môže byť?,ako keby nejaká píšťalka na rušenie niečoho,neviem stretol sa s tým niekto.

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Andro,

    Ahojte Je tu dosť tém na EGR ventil, ale ani v jednom nie je popísané jeho rozobratie. Preto zakladám toto téma s prosbou o radu na nedeštruktívne rozobranie EGR ventilu PIERBURG BC 8, pre AZQ 47kW r.v 2003. Skladá sa z dvoch častí - odliatok v ktorom je samotný ventil a riadiaca časť. Ako oddeliť tieto časti a vyčistiť riadiacu časť. Je to zoskrutkované?, zlisované?........ vopred ďakujem za radu.

  23. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Zdravím,dnes som odpozoroval že keď zošliapnem viackrát brzdový pedál na voľnobehu napr.8x,10x,tak mi klesnú otáčky 2x po sebe druhýkrát mi motor skoro zhasol.Robí mi to už dávnejšie,zdalo sa mi že keď doma parkujem alebo dobrzďujem na červenú,ale nebol som si istý,dnes som si to potvrdil. V čom môže byť problém,žeby upchatá nejaká hadička podtlaku,alebo posilovač. Martin ak toto čítaš tak ťa zdravím.

  24. Zahájeno uživatelem martin.s,

    Dobry den, nenasiel som nikde na fore odpoved tak sa opytam tu. Menili mi rozvody na Fabii 1.2 12V, po pripojeni na Vag skupina 12 (poloha vackovej hriadele) mam pomer zubov 91-27. V dielenskej prirucke som sa docital, ze nastavenie by malo byt v rozmedzi 86-90(tu mam 91) a 26-30(tu mam 27). Chcem sa spytat ci je to zle nastavene? Alebo to tak moze byt. Dakujem.

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 23,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Andro,

    Ahojte Poprosím o radu.Mám Fabiu 1,2htp 47 kW nabehnuté 154000km. Včera začala svietiť kontrolka RJ. VAG vypísal: 16490 - tlak v sacom potrubí/tlak vzduchu (G71/F96)- neverohodný signál P 0106 - 35 - 00 -- 16556 - rada valcu 1 : system odmerovani - system prilis bohaty P 0172 - 35 - 10 --- sporadická Kontrolka sa rozsvietila po prudkom poklese volnobežných otáčok - motor skoro zhasol. Vopred ďakujem za radu.

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 10,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.