Diagnostika byla říká úbytek tlaku i po výměně turba u vstřikovačů mi bylo řečeno že každý podává trochu jiné výsledky, ale to že je normální u auta se skoro 500 000. Vymáčkaná hlava střikovačů myslíte jejich uložení? čerpadlo je také možnost, ale to až po přezkoumání levnějších oprav.
(Jo a nevím zda je to alespoň trochu směrodatné, ale kolikrát na budíkách vyskočí ikona motoru a po nějaké době zase sama zmizí)
Dobrý den, rád bych se s Vámi poradil se svým problémem se superbem první generace 2007 85kw čip na 104kw (od původní majitel). Hlavně po dálnici při vyšších otáčkách, nebo na 3 do kopce při sešlápnutí plynu padá do nouze, na dálnici občas i nepříjemně zaškube motor. Dále pak auto při prvním startováním špatně startuje.
Měněné je: komplet nové turbo,váha vzduchu,přetěsnění komponentů a kontrola hadiček, startér,alternátor,baterie,komplet rozvody,vlnovec a všechny filtry měním pravidelně. Díly jsem napsal jen pro vyřazení možností a stále se nemohu dobádat výsledku, má někdo podobnou zkušenost?
Uvidíte, zda Vám to bude fungovat. U mne byl rozdíl proti Vám v tom, že jsem měl ikonu zeměkoule bílou i se šipkou (jakoby bylo auto online ale fakticky nebylo).