Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


671 témat v tomto fóru

  1. silenbloky na motore

    • 22 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  2. 1,2 HTP 40 kw

    • 5 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  3. Zradilo ma auto.

    • 8 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 19.7k zobrazení
  4. 1,2HTP

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  5. 1,2HTP

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  6. motor nejede

    • 14 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  7. Probleeem s olejom

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  8. 100oktanů vs. 1.2 1 2

    • 44 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
  9. typ vstrek.ventilu

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  10. Asi vadná lambda?

    • 16 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  11. 1,2HTP 6V za 1,4 16V 74kW

    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
  12. 12 Htp 47 kw

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5k zobrazení
  13. Špatný chod

    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • K čemu ten duplicitní příspěvek? Pokračuj v tom prvním tématu, tady to zamykám.
    • Diagnostika byla říká úbytek tlaku i po výměně turba u vstřikovačů mi bylo řečeno že každý podává trochu jiné výsledky, ale to že je normální u auta se skoro 500 000. Vymáčkaná hlava střikovačů myslíte jejich uložení? čerpadlo je také možnost, ale to až po přezkoumání levnějších oprav. (Jo a nevím zda je to alespoň trochu směrodatné, ale kolikrát na budíkách vyskočí ikona motoru a po nějaké době zase sama zmizí)
    • Dobrý den, rád bych se s Vámi poradil se svým problémem se superbem první generace 2007 85kw čip na 104kw (od původní majitel). Hlavně po dálnici při vyšších otáčkách, nebo na 3 do kopce při sešlápnutí plynu padá do nouze, na dálnici občas i nepříjemně zaškube motor. Dále pak auto při prvním startováním špatně startuje.  Měněné je: komplet nové turbo,váha vzduchu,přetěsnění komponentů a kontrola hadiček, startér,alternátor,baterie,komplet rozvody,vlnovec a všechny filtry měním pravidelně. Díly jsem napsal jen pro vyřazení možností a stále se nemohu dobádat výsledku, má někdo podobnou zkušenost?
    • Uvidíte, zda Vám to bude fungovat. U mne byl rozdíl proti Vám v tom, že jsem měl ikonu zeměkoule bílou i se šipkou (jakoby bylo auto online ale fakticky nebylo). 
    • Čeká mě svazek kabelů někde u dveří a update softwaru. Jinak nic
×
×
  • Vytvořit nový...