Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 16V

  1. Zahájeno uživatelem MagicQ,

    zdravim.... fabie mi obcas nechce startovat... a na pocitaci mi zjistili ze odchazi skrtici klapka... investice to neni zrovna mala a tak mi kamos tam striknul nejakou havet a rekl at si procistim filtr a ten prostor okolo technickym benzinem.. ze by to mohlo na chvilo pomoci....chci se zeptat... kdyz sundam dekl od motoru.. odsroubuju ten kryt filtru... tak pod filtrem je takova trubice plastova.. usti do prostoru ty skrtici klapk... a od motoru na ni jde takova gumova hadice... chtel jsem to taky procistit a protáhnout ji dratem.. ale neslo to.. je to jako ucpany.... ma to tak byt?! nebo to je vazne ucpany?! diky za tipy

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Jiňa328,

    Dobry den obcas se mi stane ze zahraty motor nastartuju as na po 3 a to musim dost hodne tocit starterem,mam asi otevreny termostat protoze se to dost dlouho zahriva muze to byt tim?cidlo tepoty to na VAGu nepise tak nevim jestli mam projistotu vymenit oboje.Dekuju

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Krci,

    Zdravim, mám problém u Fábie 1.4 16V 74kw. Auto začlo jít na 3 válce. Vyměnil jsem postupně svíčky, cívku, kabely. Problém se trochu zlepšil. Při pomalé jízdě (ot max. 2500) jede auto normálně, ale při svižnější jízdě (3000-4000 ot) auto kolem 3500 ot. 2-3krát zaškube a přepne se do nouzového režimu. Svítí kontrolka motoru. Diagnostika ukazuje Vynechávání 1. a 4. válce P0300 P0301 P0304, Odvětrávání nádrže P0441 (nikdy netankováno do plna), Výstup zapalování P1348. Zatim jsem ještě vyčistil škrtící klapku, ale ke zlepšení nedošlo. O víkendu chci ještě vyčistit váhu vzduchu, ale nevěřim tomu, že by to moc pomohlo. Máte někdo nápad co s tím?

    • 1 odpověď
    • 3,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem jalcin1,

    Prosim o radu odesla mi na me fabce 1.4 16v 74kw aub rj jednotka tovarni značeni je marelli 036 906 034 t a da se zamenit s mareli 036 906 034 bk???diky

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem jardadzegr,

    Zdravím, Chtěl by se zeptat zda někdo poradí o co by se mohlo jednt. Jak se teplota venku zvedne přes cca 15 stupnů začne mi motor při akceleraci vydávat zvuky jako když zacvakají ventily. Divný je, že přes zimu to nedělalo,loni před zimou ano a teď jak se oteplilo je problém opět zpět. Když je motor víc zatížen, např klima je to cvakání ještě horší. naopak pokud načepuji kvalitní palivo(98 a lepší) je to zase lepší. Neměl jste někdo podobnej problém? Mám pocit, že by to mohlo být hydr.zdvihátkama, že správně nevymezí vůly na ventilech a proto to cvakání....ale je mi divný, že pokud je chladnější počasí je to ok. Díky všem za rady

    • 4 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem javko,

    zdravim vas pomozte mi prosim identifikovat problem, Pri vymene vzduchoveho filtra som sa zhrozil ked som ho videl, je totiz od oleja a priestor v ktorom je ulozeny (steny) su tiez mastne. V com moze byt chyba? 1,4/74kW, rv.2000 ,. najazdenych 130tis. (samozrejme ze motorovy olej to papka asi 1l/1500km 5w-40)

    • 2 odpovědi
    • 6,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem mikeee3nec,

    Zdravím. Koupil jsem Fabku 2005 16V 55kW na LPG. Pri jizde na benzin mi auto "strili" do vyfuku v nizsich otackach. Zatim jsem nic nemenil, jde mi jen o nejake tipy cim by to mohlo byt zpusobeno a na co se prvne podivat. Z toho take prameni problem pri jizde na LPG hlavne po ranu kdyz neni motor moc zahraty. Zacne to skubat a vyhodi to chybu systemu kontroly vyfuk. plynu.Kdyz se auto zahreje vice tak tento problem nepozoruji. Osobne bych to videl asi na vahu vzduchu, ze dava moc bohatou smes? Diky za Vase tipy a rady ;-)

  8. Zahájeno uživatelem lorus7,

    zdravim chtel bych se zepat zda muzu vrazit jiny motor do sveho auta? jedna se mi o kod motoru ja mam 55kw ty AUA tak zda je moznost tam dat treba typ AUB a v tp mi to prepisou dikes

    • 5 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem zmisek,

    zdravím vo spolok. Obraciam sa na Vás s prosbou. Mám Fabiu I 1,4 59kw, rok výroby 2008, najazdených 42000km. mám nasledovný problém Nejde naštartovať motor, keď je vonku teplo. Naštartuje tak na 2-5x ako kedy. Keď je vonku zima tak naštartuje bez problémov, ale stačí keď je jeden deň teplo ako bolo dnes (23 stupňov, a celý deň svieti na auto slnko) a už nenaštartujem na prvý krát. Motor točí, točí a nič. Občas sa stane že naštartujem, otáčky sú tak cca 500 za min a po 2-3 sekundách motor zhasne. Keď chcem aby motor nezhasol stláčam plynový pedál ale motor vôbec nereaguje.

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  10. kamos ma tento problem, bol s tym uz u mechanika, vymenil mu nejaky ventil ale stav nezmeneny, udajne vadna RJ alebo sw v nej... Ak sa nemylim ma 1.4 16V, paradoxne je ze zatial nespozoroval ze by to malo na nieco vplyv len mu svieti koli tomu kontrolka motora a po vymazani a par km sa objavi chyba znova... AG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Císlo dílu rídícího modulu: 036 906 034 BK Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4LV 3700 Kódodvání softwaru: 00031 Kód opravny: WSC 13765 Dodatecná informace: TMBHD46Y123****** SKZ7Z0A1072360 1 Nalezeny chyby: 16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly …

    • 6 odpovědí
    • 21,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Jakub Pýcha,

    Zdravím, mohl bych slyšet váš názor na zvuk tohoto motoru . Zvažujeme koupi Fabie s tímto motorem a tahle vypadala rozumně, až na ten motor. Přijde mi že ten motor to má za "sebou", ale nevím proto se ptám zkušenějších, za každý názor či radu budu vděčný.

    • 5 odpovědí
    • 10,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem cputakt,

    Zdravím,čistil jsem klapu a všiml jsem si že i když je odpojená nená zavřená úplně ale je tam lehká mezera. Pokud jsem na klapu zatlačil tak se dala zavřít bylo slyšet servomotorek který ji držel a nějaké péro ale když prst povolím klapa se vrátí zpět do pootevřené polohy. Po namontování jsem chtěl klapu seřídit podle VISu by měla být klapa po zapnutém zapalování úplně zavřená ale mi to dělá že když zapnu zapalování tak bzučí servomotorek a drží klapu zavřenou ale po 3 vteřinách motork vypne a klapa se vrátí zase do pootevřené polohy. Ve VISu je napsáno že musí být po vyčištění 0.0% ale mi ukazuje 6.3%otevřená i když je naprosto čistá pokud jsem zajel na seřízení do VA…

  13. Zahájeno uživatelem roody,

    Jezdím teď Fabií 1,4 16V 59 kw 2006 rok a trochu mě štve prodleva na plynu... Motor na pohyb plynu reaguje se zpožděním.Co jsem vyčetl na internetu tak to není jen můj případ. Nevíte někdo jestli se s tím nedá něco dělat? Nějak to odstranit?

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Bricktop,

    Zdravím, mám takový dotaz, už nějakou dobu se mi zdá, že auto má docela vysokou spotřebu. Existuje nějaký způsob, jak spotřebu snížit (aniž bych samozřejmě měnil styl jízdy). Mám na myslí např. výměnu oleje, filtrů apod. Díky všem za info.

  15. Zahájeno uživatelem roody,

    Zdravím, budu kupovat od tchána jeho bývalou služební fabii, viz nadpis. Jezdil s tím jen on a většinou delší trasy. Myslím, že by to mělo být v pohodě, byla celou dobu poctivě servisovaná. Ale přesto mě zajímá, má někdo podobnou fabku s těmito kilometry? Nějaké zkušenosti?

    • 6 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem monika.111,

    po naštartovaní,motor klepe ako dieselový motor.Po zohrianí zvuk zmizne , ale motor žere vela oleja.prosím poradte mi na meilovú adresu monika.111@azet.sk.........DAKUJEM

    • 13 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem mafiak,

    Zdravim Vas, Na uvod chcem povedat ze funkciu hladat som pouzil, a piestne kruzky sa v mojom kontexte vysktuju az v dvoch temach, aj to len okrajovo (Fabia/Motor). Moj problem zacal hadam klasicky - a to ze mojich 16 ventilov zere olej. Da sa povedat ze nie vela (1-2l/15000km). Bohuzial sa neskor ukazalo, ze olej sa nespaluje, ale vyteka. Ale aspon som zistil preco mi zahriaty motor nenormalne smrdi (olej kvapka na vyfuk, konkretne na vlnovec). Olej je tiez okolo mierky oleja a je zasvinene od nej vsetko od nej az po vanu.Odkail presne tecie, to zistim o par dni, dnes som dal umyt motor.. Mechanik sa vsak na to pred par dnami pozrel na to a skonstatoval dve mozne vady,…

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 11tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem lorus7,

    Zdravim moje fabie 2002 16v z niceho nic posledni tyden nejak zlobi.... za jizdy ma tendence cukat a pripada mi jako by chcel chcipnout motor. spadnou otacky ale po pridani plynu nebo seslapnuti spojky zase chytne nemate s tim nekdo zkusenost?

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Beatle,

    Zdravím, předně se omlouvám za založení nového téma, ale odpověď na můj problém jsem tady a ani nikde jinde bohužel nenašel a ano, je tu téma přímo o chybě 17559, ale tam mi bohužel nikdo neodpovídá, takže toto je čin ze zoufalosti... U mé Fabie rv.2001 1.4 16V 55kW mi při přidání plynu do určite polohy (cca 1200n) začnou kolísat otáčky mezi 1200 a volnoběhem, někdy až pod volnoběh. Neděla to ale uplně pořád, při studeném motoru skoro vůbec. Diagnostika hlasí chybu 17559 - chudá směs a svítí kontrolka emisí na přístrojovce. Auto jsem měl 3 dny v servise a závadu nedokázali najít. Mám vyměněný vzduchový filtr, svíčky, zkontrolované sání, vyčištěnou a nastavenou škrtící …

  20. Zahájeno uživatelem Fabia049,

    Ahoj dělám u svého motoru výměnu zdvihátek, gufer ventilů a potřeboval bych poradit jestli jde nahradit dílenskou příručkou doporučovaná těsnící pasta - D 188 003 A1 pod víko ventilů silikonem na motory který se běžně koupí. Řešil to někdo z vás popřípadě jaký jste kdo použili tmel, lepidlo? Děkuji za odpovědi a vaše poznatky.

    • 0 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem branik5,

    poprosim vas o pomoc uz 2 roky neviem prist na chybu a vag mi nic nevypisuje ale ked je vonku vlhko tak auto mi nedrzi volnobeh pokial sa nezohreje potom funguje OK a ked ho necham na 10 min vypnuty tak zas to iste ale robi to iba ked je vlhko fakt uz neviem co moze byt za chybu... kabelovy zvezok mam odmotany uz som vymenil aj zapalovaci modul ale stale to robi to iste je to dost neprijemne v takom vlhkom obdoby ked sa clovek niekde ponahla... neviete mi poradit cim to moze byt??? je to Fabia 1.4 16v 74 kw rocnik 2000 kabelovy zvezok bol davany novy v roku 2006 za kazdu radu vopred dakujem

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Ostik-69,

    Ahoj panove zdravim mel bych dotaz mam nedlouho Fabii 1.4 16V 74kw r.v.2000 AUB na foru jsem kratce takze se omlouvam pokud toto tema probehlo,ale nikde jsem to nenasel pri seslapnuti plynoveho pedalu a rychlem uvolneni mi zustanou otacky tak 2vteriny nahore vyset a az potom zpadnou je to velice neprijemne pri razeni mate s tim nekdo zkusenost predpokladam ,ze to pravdepodobne bude skrtici klapka muzete mi poradit ? Diky.

    • 5 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem tomakecTD,

    Zdarec lidi, někdy jsem už na Vašem škoda foru narazil na podobné téma, nyní jsem ho ale asi nenašel. Mám golfa 1.6 16V 77kW AZD - ten motor by se měl nacházet i ve fabiích a je téměř shodný s motorem 1.4 16V. Řešil jsem problem na VW foru, ale nikdo nevěděl. Mám problém takový: 1) Motor ráno hůře startuje ( jak kdy ) když chytne, volnoběh 1100 a jamile šlápnu na plyn, jakoby se začal dusit, jede na 300otáček. Když plyn pustím, vystoupí na volnoběh, když šlápnu zase, zadusí se 2) cukání motoru kolem 1800-2100otáček, hlavně při jemné akceleraci, ale je to poznat i při plném plynu. Stalo se to někomu? Dělal jsem tohle: 1)Nová originální klapka elektronický plyn 2)N…

    • 3 odpovědi
    • 6,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem hardkore,

    Zdravím, je úplně normální (viz foto),takto podle mne abnormální množství vody z výfuku po cca.5minutách stání nastratovaného nezahřátého motoru na volnoběh?? Fotil jsem dnes,cca.2 °C Předem Dík všem za odpověď

    • 19 odpovědí
    • 14,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem martin851,

    zdravim, v poslednych dnoch sa mi objavila taka zavada s ktorou vas chcem poprosit o pomoc. Pri rozbehu ked sa zopina spojka, hned ako sa dotkne lamela zotrvacnika motor zacne strasne skakat a triast s celym autom. Takto to robi az kym je spojka uplne zopnuta. Ked nepridam plyn, je takmer nemozne rozbehnut sa cisto na spojke, motoru klesnu otacky, nevladze sa rozbehnut a skapina. Ked plyn pridam, trasie sa rovnako aj pri 2000 otackach. Viem, ze podobny problem maju ludia, co vymenili zadne silentbloky na spodnych ramenach za plne. Plne mam aj ja, ale doteraz mi to fungovalo fajn. Problem mam len posledne dni. Skrtiaca klapka je vycistena, svieckove kable vymenene (tie …

    • 1 odpověď
    • 4,2tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.