Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


725 témat v tomto fóru

  1. 1.4MPI 50kw AQW otáčky 1 2

    • 34 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  2. Surny problem s radením

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
  3. Motor netáhne

    • 24 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  4. silentblok motora L

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  5. Olejovy filter

    • 8 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  6. PORADIE VALCOV

    • 9 odpovědí
    • 24.6k zobrazení
  7. Zadrety motor 1.4 MPI 1 2 3 4 9

    • 207 odpovědí
    • 47.5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  8. Smrad po nastartování

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  9. chiptuning na slovensku

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  10. Barvy chladících kapalin.

    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 26.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  11. Vag chyba 17549

    • 20 odpovědí
    • 44.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 6.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj mám stejný problém jako Teken8. Super 3 110kw 2.0tdi rok 2018. Pokud jezdím jen město a okresky tak žádný problém. Problém nastane až na dálnici. Když jedu 130km/h tak mi voda vydrží na cca 120km, když tomu dám 150km/h tak ujedu cca 60km. Takže s rychlostí a předpokládám tedy i teplotou motoru se rychleji ztrácí voda. Expanzka podobně, voda se vrátí až po otevření ani přes noc se nevrátí furt je pod tlakem. Víčko nádoby vyměněné, eger byl dělán bypass a dělalo to i tak, takže eger se považuje za funkční. Teď udělané sání chlazené vodou a stále to dělá. Přitom mechanik říkal že sání bylo uvnitř mastné takže by to tím mělo být. Nevím co dál. Jestli jít na těsnění pod hlavou nebo pumpu nebo něco? Nechce se mi jít stylem uděláme to a pak zas to. Už to sání stalo balík a sem nasraný mám chuť vrátit tam povodní a nové prodat. Má někdo řadu jak otestovat pumpu nebo těsnění pod hlavou? Pokud jsem pochopil dobře z tohoto fóra tak tím že topí auto normálně a neprehriva se ani nemám emulzi na chladící kapalina tak by fo hlava být neměla. Auto ani nekouří ani nesmrdí a jede pěkně. Moc díky za radu a pokud víte o někom na Valašsku nebo Moravě kdo je schopen to otestovat budu rád za kontakt. 
    • Nazdar, aký motor a z ktorého roku máš auto?
    • Ahoj všem, tak pánové. Olej nepřibývá,kouřivost se posouvá.Teď mi nezakouřil cca.600km a zatím stále nic.Vyměnil jsem blbej termostat!!! Dle mého názoru se to přehlcovalo,přebytečná nafta se kroužky (nebo nějak jinak) dostala do olejové vany a pak se ještě nedostatečně spálená dostávala do DPF a tím to kouřilo (časté regenerace,kouřivost při regeneraci).Můj názor...Ale opravdu stačilo vyměnit pouze vadný termostat 🙈.Každopádně všem děkuji za rady a pokud by se zase něco dělo,určitě dám vědět. Martin 
    • @Dare Aha,takze to je vysvetlenie toho,preco sa mi zda,ze mi po vymene noveho volantu kvoli hlaskam o nedostupnosti travel a emergency asistent ten novy volant nehreje tak silno,ako ten povodny.V kodovani som tiez nic ohladne upravy teploty nenasiel,jedine je tam moznost menit parameter short a long klik na tlacitko aktivacie ohrevu volantu.
    • Je to jak píše Suri a navíc co mám info,jsou ty nové zas trošku inovované
×
×
  • Vytvořit nový...