Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem jirkiss,

    Dobrý den, potřebuju poradit. Když nastartuju studenej motor tak hned jak to chytne otačky vyletí tak na 2500 jako bych startoval s plnym plynem a pak spadnou na normální volnoběh. Teplej to nedělá. Celkem mě to štve a nerad bych motor kvuli tomu zničil, že se takhle za studena protůruje. Tady nikde na foru jsem přímo tenhle problém nenašel. Četl sem tu hodně o nějakých čidlech tak nevím jestli se to týká i mě. Jinak jede normálně a spotřeba taky v mezích. Filtry a olej měněny.

  2. Zahájeno uživatelem sullysun,

    Zdravím mam 1,4mpi 50kw ATZ rok 2000, mám pár dotazů k chování tohoto motoru, přešel jsem toto forum křížem kráže, hodně veci mi pomohlo, hodně rád bylo fundovaných a odstránil jsem všechny problémy co jsem měl, ALE podle mě ten můj motor nebude uplně v pořádku. Na VAGu žadne závady nejsou, kontroluji si to pravidelně, jde o to, že motor při nastartovaní za studena nema výkon, prakticky nejede, je taky nejaky bez síly, musim turovat abych ho roztočil a pak vystartuje, ale pak je výkon opět nicotný, jak je teply je to lepší, ale vůbec nema výkon, nejde za plynem, říkat o zrychleni u tohto se ani neda, vím že tento motor hodně žere a výkon nema, ale i ták se mi zda že je n…

  3. Zahájeno uživatelem Vlso,

    DObrý deń.. chcel by som poprosiť súrne o radu.. ráno som sadol do auta.. ako vždy naštartoval všetko išlo v ohoidena druhej alebo trtej križovatke som sa pohol.. na jednotke.. ale vyšiel som za križovatku.. a nejde mi zaradi´t 2jka.. páka riadaca mi pripadá ako keby padnutá vyzerá ako by bola zaradena 4ka.. ked zaradím 3 vyzera ako v neutrále.. neviete mi niekto súrne pomoct?? ďakujem

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Lukáš Pavel,

    Zdravím, prodal jsem auto, a nový majitel mi tvrdí že ze dne na den odešla spojka, do te doby než jsem ho prodal jezdila řadila bez jakéhokoliv problému, a ted mi tvrdí ze nejde zaradit a jen to pri zarazene rychlosti a pridání plynu chrčí a nejde.. mohli by jste mi prosím říct oco by se mohlo jedna a jaká by byla cena případné opravy? ale uz jen z logické uvážení si myslím že je blbost aby za jeden den odešla spojka, děkuji za odpovědi

    • 4 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem boceli1,

    Jedna se o 1,4 8v 99 mam takovou zvlastni zavadu vse zacalo tim ze to bylo takove zdechle do 100km/h to v podstate jede ale obycejna S105 by mi stacila nad 100km by mi ujela v podstate sem si zvykl protoze na dalnici se to dalo rozjet i vic ale nedalo se tomu rict zrychleni... ted jak se ochlazuje rano tak hned po startu je v podstate nemozne se rozjet motor nezvysuje otacky jakoby se dusil bez benzinu jakmile se zahreje na cca 40stupnu da se s tim jet byt je vykon jak sem popisoval vse je stejne i pir provozu na vicebodove lpg. zavadu pres diagnostiku nepise zadnou nijak necuka tlaky 13 pal. filtr novy. Mechanik zkousel vyvolat odpojenim nekterych veci napr. snimac vack…

  6. Zahájeno uživatelem jaro290,

    Menil uz niekto L silentblok motora? Poreboval by som poradit ako na to,aby som nieco neposral.

    • 4 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem juraj79m,

    Nazdar, objednal som si z jedneho e-shopu 4l oleja. Na druhy den mi volal odtial chlapik, ci nechcem k tomu aj olejovy filter. Dal som mu presne udaje, ze Fabia, 1.4 50KW r2003, a on ze stoji 4.60€. Tak som povedal ze dobre, kupim ho. A prislo mi toto: http://www.motoolej.eu/motoolej/eshop/32-1-Filtre-BOSCH/70-2-Olejove-Filtre-Bosch/5/603-BOSCH-olejovy-filter-obj-c-0451103298 Teraz neviem ci sa zmylil, alebo ho mozem dat aj do Fabie. Do Fabie na tej stranke stoji 8.30€. Inak ma taky isty priemer, zavit aj tlaky, len je o 14mm kratsi ako orig do Fabie. Prosim poradte, zajtra idem menit olej. Dakujem.

    • 8 odpovědí
    • 6,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Krutil,

    Nakolko mi v sekcii Elektrika>Cyby na VAG zatial nikto neporadil a tyka sa to motora, prosim o informaciu. V akom vztahu je chybova hlaska VAG o cisle valca motora k jeho skutocnej polohe? Cislo valca na hlave valcov pri pohlade z predu je na motore AQW nasledovne: 1-4-2-3 Plati to iste aj pre VAG, alebo VAG ma poradie valcov 1-2-3-4? Napriklad. Ak VAG zahlasi poruchu na 4-tom valci, kde sa tento nachadza? Je druhy z lava, alebo posledny? Dakujem vopred.

  9. Zahájeno uživatelem Emanuel,

    Pri jazde zacala my svietit kontrolka mazania dolial som olej po kontrolku.isiel som dalej motor sa zadrel oleja bolo dost.Co mohlo odist cerpadlo olejove.Co mohlo zadriet hlavne lozisko na kluke,salky na ojnici piestu alebo piest s kruzkami. Alebo aky zvolit postup co je vlastne vadne. Motor mam na LPG ci aj to nebol dovod zadrenia motora. Za odpoved dakujem.

  10. Zahájeno uživatelem procmadatelzobak,

    Ahoj, omlouvám se za obskurní popis problému, ale vzhledem k situaci a mým znalostem to popíšu, jak nejlépe umím. Za jízdy na třetí/čtvrtý/pátý PS (hlavně pátý) někde kolem 2500 otáček (není to vyhraněné) při zhruba polovičním stisku plynového pedálu a ustálené rychlosti se ozývá z motorovéo prostoru šustění. Je to jenom někdy, ale za to zřetelné a relativně hlasité. Z pohledu řidiče to slyším jakoby ze středové konzole, spolujezdec spíše před sebou. Zní to (promiňte za subjektivní pocit) jakobyste vzali suché listí a škrábali s ním třeba o zeď. Ale samozřejmě hlasitější a zdá se to ostřejší. Rozhodně to není hučení, bouchání, cinkání, pískání... A teď kdy se to děje…

    • 15 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem radek 1,

    Zdar,mám 1,4,44kw a po každém nastartování je v autě cítit smrad.Je to něco jako z oleje nebo z výfuku.Výfuk je ale nový i s vlnovcem.Za chviličku to zmizí.Zkuste poradit.Dík radek

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Wayda,

    Zdravím, mám problém s mím autem. Motor mi netahne v otáčkách od 1800 - 2200. Je cítit pokles výkonu, mimo tyto otáčky má o moc lepší kondici. Neví někdo, čím to může být? Motor 1.4 50 kw, předělán na lpg, netahne jak na benzín, tak plyn. Auto jsem koupil před 2 měsíci.

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem andrew25,

    skoda fabia 1.4mpi 50kw naj.143.000km pravidelny servis, chcem sa opytat z nicoho nic sa objavilo zvlastne klepotanie alebo cinkanie z pravej strany ako je retaz alebo v jej okoli. co tomu predchadzalo natankoval som na omv ten 100 benzin a trosku so presiel po motore vapkou. motor ide potihu retaz menena bola ... no ako pisem zrazu sa objavilo zvlastne cinkanie / klepotanie ... neviem kedy boli menene sviecky ... ale za jazdy taha pekne ziadne cukanie ani zadrhavanie skakanie absolutne nic necitit ani nepocut ... az na volnobehu ked postojim na krizovatke citim sem tam trhnutie a ten klepot ... dakujem za postrehy alebo rady ... pocul som ze tie 100 omv nie su vhodne do …

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem chiquillo,

    čau kluci, chci se zeptat, dá se někde sehnat těsnění na olej. vanu co se dávalo na felicii? jelikož jsem jí už dvakrát přetěsnoval a musim z nova :/// dával jsem tam silikon na vany a bohužel pokaždy prosakoval :/ Dík moc

    • 5 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem kubik75,

    máte niekto skúsenosti s fi.maxtuning, alebo doporučte nejakú firmu,chcem si dať chipnúť f I MPi 50 kW. Dík za odpovede.

    • 5 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem MarekIRL,

    Zdravím, Byl jsem měnit radiátor..a stím taky propláchnout a vyměnit chladící kapalinu. Po příjezdu domů jsem zjistil že mi tam nalili jakousi "fosforovou" kapalinu taková žluto-zelená. Stejná barva jako zde http://www.flickr.co...@N06/2081431315 Já vždy používal G12 růžovou.. neví někdo co je tohle zač? A jestli je to ok?

    • 5 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Petrkiller,

    Ahoj koupil jsem si fabku 1.4 44 Kw 2001, 141 000km .. chci se zeptat mam takovy problem .. normalne to jede jezdim za 7-8 ve meste s mou tezkou nohou normal podle me.. Ale kdyz jedu jedu a vyradim rychlost tak otacky misto aby klesly na 900 otacek tak litaji pod 700 na 1000 a porad tak dokola a po chvili asi 5s mozna dyl to prestane .. a taky po nastartovani nekdy otacky litaji asi o 20 jde videt ze se rucicka hne.. Je slyset ze to tak dela motor takze otackomer ukazuje dobre .. Bojim se co to je Prosim o radu na VAGU jsem zatim nebyl bojim se co mi reknou .. nikdo tu stim problem nemel kazdy resi neco jineho proto zakladam nove tema..A check nastesti nesviti .. Myslit…

  18. Zahájeno uživatelem interceptor,

    Mám dotaz,upadl mi kryt katalyzátoru.sem z toho nějak přejetej .Poradí někdo jestli tam musí být? moc by mi to pomohlo.Předem moc dík.

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem chiquillo,

    Čau kluci, prosim vás dneska jsem zaregistroval že vychází rachot z motoru u rozvodů 1,4 mpi (řetěz) rozvody ale byli měněny cca v květnu...na volnoběch to rachotí trochu ale jakmile se rozjedu tak je to hrozný :D vypadá to jako kdyby byl řetez vytahaný ale je to možný za pul roku?

    • 7 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem kalett81,

    Cau potreboval bych poradit,byl jsem na technicke a namerily mi pri nizkejch otackach 9.2 co2 limit 0.5 u strednich otackach ok a u vysokejch taky ok.pri poslednim napojenim na pc my psalo ze je na 4 valci smes prilis chuda sporadicky.labdu jsem menil. po desti nebo velke zime mam start dobry ale jede na 3 valce po cca 2km se chytne 4 valec a je vse ok kdyz jedu kratke trasy tak po startu se zadusi a vubec nejede zase jen na cca 2-4 vteriny proturnu ho a je to ok,zacalo to vic papat cca 9-10 litruve meste muze mi nekdo poradit jestly stim ma neake skusenosti diky moc

    • 16 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Mike83,

    Ve vagu mi hlásí tuto chybu 17549- Zjištění zatížení Nesmyslná Hodnota. Ve visu je příčina- netěsnost v sacím potrubí. Může nikdo poradit kdo se s tím setkal co tomu chybí nechci aby mě v servisu natáhli. Prosím o pomoc

    • 20 odpovědí
    • 48,1tis zobrazení
  22. Zdravím, doufám že jsem toto nikde nepřehlédl ale mám jistý problém s ukazovatelem benzínu v nádrži. Nedávno jsem se dostal na kritickou rezervu že jsem jel spíš na výpary, po natankování asi 6-ti litrů se nic nestalo a s ručičkou to ani nehlo. Je možné že se plovák seknul na nejnižší pozici když mi došel benzín ? A co s tím ? nevím jestli mám otevřít nádrž a zkouknout plovák s myšlenkou že třeba bude stačit ho prostě uvolnit ..... Dík

  23. Zahájeno uživatelem kren,

    Ahoj, včera mi začala pípat palubka a blikat kontrolka, když jsem přijel domu, hodil jsem to na VAG a na motoru chyba 16518, myslel jsem že je lambda po smrti, hned jsem koupil v auto kelly novou , vyměnim ji a palubka křičí zase. Tentorkát chyba 16514. Zase ji vymažu, jedu se kousek projet palubka furt křičí a bliká. Napíchnu opět na VAG a zase chyba 16518. Měřil jsem konektor (lambda) co vede od jednotky a na první dvojici pinů je asi 0,45 V a na druhé 13,7 V. Fakt nevím co s tím. Motor AME 1.4 50kw. Jo a na VAG v bloku hodnot motoru, skupina 30 je 110 (má být 111) Díky.

    • 20 odpovědí
    • 14,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem marttin123,

    Zadravim. Potreboval by som poradiť ide o motor 44kw. Stala sa taká vec fabia bola hnaná po diaľnici cca 150 km/h potom sa začala prehrievať. Začal svietiť ten teplomer a pípať varovný signál. Lenže človek čo s nou šiel ju nenechal vychladiť ale iba spomalil na cca 100 a zapol kúrenie a išiel dalej . Ok došiel ako mal potom už ju tak nehnal.. Po troch dnoch som išiel s tým autom po asi 5 km cesty mi vyletela ručička teploty skoro k tomu červenému zastavil som vypol motor pozrel vše ok a ked som naštartoval a chvílu nechal motor bežať rýchlejším tempom sa vrátila do normálu. (ventilátor v predu nezaplo) Tak som pokračoval v jazde. Išiel som takou dosť kopcovitou cesto…

      • Pozitivní
    • 19 odpovědí
    • 18tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem ocec,

    Nazdar vsetci. Viem, ze tato tema sa tu uz asi preberala, ale bol by som velmi vdacny keby som sa dopracoval k nazoru na moj problem. Moj problem spociva v tom, ze kazde rano po nastartovani (1,4 MPi, 44 kW), mi motor bezi na volnobezne otacky a nezapina sytic. Pri rozbehu ho zacne dusit a musim ho preto zacat tlacit aby som sa rozbehol. Po napojeni na tester, vyhodilo chybny snimac teploty chlad. kvapaliny. V dobrej viere som kupil novy a vymenil ho, co vsak na moje pocudovanie problem nevyriesilo. Auto som kupil od ruky, ma najazdenych 69000 km, a mam pocit, ze po 60000 nebola na nom robena prehliadka a vymenene vsetky potrebne veci. Preto sa nazdavam, ze problem by mo…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.