Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


721 témat v tomto fóru

    • 15 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  1. co to je

    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  2. snimac tlaku vzuchu

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  3. ohlá měrka na olej

    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 30.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.9k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  4. ztráta výkonu

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  5. Problematicke startovanie

    • 14 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 39.9k zobrazení
  6. netahne a dusi se

    • 10 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  7. Vysoká spotřeba 1 2 3 4 17

    • 418 odpovědí
    • 114.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  8. Tažko sa radi

    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  9. Problém na emisích

    • 11 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  10. Turbo pro 1,4 MPI 1 2 3 4

    • 88 odpovědí
    • 72.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Je možné nějak nastavit odemykání kufru jen a pouze jako součást centrálu?  Aby se nemohlo stát to co Patrikovi? Už se nám stalo 2x, že klíče zůstaly v tašce, taška šla do kufru a auto se zamknulo...
    • @Deliberator je divné, že na voze 11/2020 máš Travel Assist na volantu. Já mám MR 6/2021 těsně před změnou MR a volant má vpravo funkční pouze 3 tlačítka. Čtyř tlačítkový se snad dával až od MR 2022.
    • Zdravím, řeším v posledních dnech problém, kdy Superb 3 (140 kW, 2.0 TDI, r.v. 2015) nenastartuje napoprvé. Především, když stojí několik hodin. Ráno to většinou vypadá tak, že auto točí 3-4 vteřiny a pak nenaskočí (ukáže se chyba: závada start-stop). Napodruhé už většinou naskočí bez problému, občas se stane, že musím startovat 3x než naskočí. Přes den se mi podobný problém také stane, kdy ale auto už točí jen vteřinu, ale nenaskočí a takhle musím startovat 2x-3x. Žádne kontrolky, které by indikovaly nějaký problem, se nerozsvítí a na infotainmentu se zobrazí chyba - závada start-stop také (tato chyba vždy zmizí s dalším úspěšným nastartováním napoprvé a objeví se zase, jakmile poprvé nenastartuju)   Měřil jsem napětí na baterce a má 12.6v po 8 hodinách, kdy auto stálo. Auto má přes diagnostiku deaktivovaný start-stop. Mimo jiné jsem ještě zkoušel na mínusovém kontaktu baterie odpojit konektor (senzor), ale nepomohlo.  Zítra bych měl mít možnost auto napojit na diagnostiku a hned přidám další info, jak jej budu mít. 
    • TDI EVO 147kW MR21 mi nic takového nenapsalo během 4 let nikdy. Možná, že by k tomu došlo spolu s rozsvícením kontrolky, pokud bych neustále jezdil jen krátké trasy a přerušoval probíhající regenerace. Netuším. Já nikdy takovou kontrolku u sebe svítit neviděl.
    • Dobry den, preijel  jsem domu a asi za 30 min jsem chtel  zase odjet ale uz jsem nenastartoval. Motor toci ale proste nechytne ani neslibi. Diagnostika mi nechce nacist ridici jednotku motoru. Je mozne ze proste jen tak umre? Predem dekuji za napady a rady.
×
×
  • Vytvořit nový...