Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI


718 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
  1. Problém s převodovkou

    • 11 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 15k zobrazení
  2. Fabia 1.9 TDI RS 96kw - životnost

    • 4 odpovědi
    • 6.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  3. Fabia RS 1.9TDI 96kw turbo

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
  4. Vibrování vozu

    • 18 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 34.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  5. Žhavící svíčky

    • 14 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim, tak se bohuzel vracim.. to co jsem popsal vyse tak vydrzelo 700km a zase to same... znova jsem sondoval a zjistil, ze bylo praskle kolinko na hadicce co jde od spojky od egru do skrtici klapky, tak jsem vymenil hadici a zase to vydrzelo treba 500km a kontrolka zase zpet 🙄 vsechno uz jsem zkontroloval, koupil i novej vzduch filtr, hadicky vsechny ok, trubka od egru ke klapce cista, klapka taky.. a proste neee a neee to fungovat.. po procitani fora jsem si rikal, ze uz nebudu zkouset druhovyrobu EGR, tak jsem koupil vrakacovej original Pierburg a po 150km.. zase to same.. Porad chyba 16785 (P0401) nizky prutok spalin. K tomu mam jeste 16804 ucinek Katu maly.. Chci se zeptat, snad jen jednou jsem tu nasel, ze se musi smazat adaptacni hodnoty a pak nastavit egr a klapku.. ja jen vzdy smazu chyby a pak rovnou nastavim... neni to nahodou ten kamen urazu? Diky.
    • Zkus znovu dat rozvody na přípravek. Ale povol ty kola jak se to opravdu má dělat. Někteří to jenom aretuji a nasadi řemen a napnou kladku 
    • Pípání čeho od odkud ? přidej video třeba takhle se těžko radí.
    • Ahoj všichni,  už si opravdu nevím tady a nevím co s tím dělat.    Na autě minulí rok začal po zavření dveří cvakat centrální zámek, zjistil jsem že je popraskaná kabeláž - nechal jsem opravit.  Bohužel oprava nepomohla, tak jsem si sehnal jinou jednotku a kessy kliku .. byl chvilku klid. Letos jak mrzlo tak zase začalo cvakání, koupil jsem nový originální zámek - výsledek stejný, koupil jsem novou elektriku dveří originál - výsledek stejný.    Na těch dveří už není co vyměnit a jsem opravdu bezradný. Diagnostika jen napíše odstavení centrálu - tepelná pojistka, když to cvaká.     Setkal se někdo s podobným problémem který neměl zdá se řešení a vyřešil to? Díky moc za rady 😞
    • Požadovanou to chce stálých 10 stupňů a skutečná skáče mezi 10,3 - 10.8 stupňů, měřeno na volnoběh. Při vyšších otáčkách se ten rozdíl naopak zmenšuje k těm 10 stupňům. Teď jde tedy o to jestli ta hodnota té adaptace vačky je moc v mínusu, co udělat proto aby se to zlepšilo? Znovu zkusit nastavit rozvody? 
×
×
  • Vytvořit nový...