Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI


716 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  1. Píská turbo 1.4 TDI

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
  2. 1,4 TDI Špatné Turbo

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  3. FABIA TDI 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
  4. 1,4 TDI turbo - log

    • 17 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
  5. Fabia RS tece olej

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  6. Vynechání turba 1.9Tdi 1 2

    • 26 odpovědí
    • 38.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
  7. DoubleChip tdi

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  8. 1,9 SDI - občas cuká

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  9. Rychlost na kvalt

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 15.9k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4k zobrazení
  10. Čidlo oleje u 1.9 Tdi

    • 15 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  11. Jízda bez vody

    • 10 odpovědí
    • 4.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý deň všetkým, dnes som zažil nečakanú situáciu vďaka aplikácii My Skoda. Poobede mi volal technik zo autoservisu, ktorý mám v aplikácii predvolený ako servisného partnera s otázkou aký mám problém na vozidle, kedže evidujú automatickú žiadosť z aplikácie o návštevu servisu. Odpovedla som, že neevidujem žiaden problém ani chybovú hlášku. Na to sa ma technik opýtal, či sa  mi náhodou neobjavila nejaká žltá kontrolka ako upozornenie, napr. nízka hladina vody v ostrekovači. Tu som priznal pravdu, že včera večer mi vyhodilo Nízka Hladina PHM a ja som dnes po 3 krátkych presunoch ešte nenatankoval. Technik my vysvetlil, že takéto automatické požiadavky pošle samo auto pri žltých alebo aj červených hláškach, ale nedokázal mi povedať aký je algoritmus (koľko krát, alebo koľko dní to môžete ignorovať) Keďže som situáciu vysvetlil, technik automatickú požiadavku na servis v systéme vymazal a s prianím pekného dňa sme sa rozlúčili, Poučenie z krízového vývoja: - ak vás vaše auto vyzve (nemusí bať žltý výkričník) aby ste niečo doplnili (PHM, voda v ostrekovači, možno aj Ad Blue) urobte to hneď, inák sa na Vás bude sťažovať cez aplikáciu v servise a vy sa o tom dozviete až od servisného technika ked Vám zavolá - ak Vám ale nenačíta asistentov, auto žiadne info cez aplikáciu neodošle, vtedy sa môžete ísť sťažovať do servisu vy osobne, ale bez záznamu v registri chýb, alebo natočenej chyby, respektíve schopnosti zopakovať problém v servise bude odstrańovanie zložité aj pre servis Za tento bizár ´´ďakujem´´ a  pozdravujem vývojove oddelenie SW v Škoda Auto.
    • @marek_l: čím si to prestriekal?
    • VW GOLF 2023 - po 22tkm a 19 měsících od provozu je olej asi 1,5-2 cm pod MIN ryskou, odhadem 1,5-2L? Nicméně palubní počítač to neukazoval, a tak mě napadá otázka. Ví někdo, v jakém objemu oleje se rozsvítí kontrolka oleje?
    • Dnes už mám S3, ale kdysi jsem měl S2 103kw 2.0 Tdi CFFB. Mě to kouřilo až při jízdě. Možná každou chvilku regenerovat. Každopádně po výměně čidla diferencniho tlaku filtru DPF to přestalo. Tuším, že bylo vedle nadrzky na chladící kapalinu. Pokud čidlo konci (za číslem) třeba A nebo B, už je staré a nikdo ho neměnil. Novější mají tuším G. Nějaká auta ho mají zabalená v takovém (alobalu). 
    • Dobrý den, je někdo kdo by nakódoval škoda rapid 1.0 tsi 81kw v Kralupech nad Vltavou 
×
×
  • Vytvořit nový...