Přejít na obsah

113 témat v tomto fóru

    • 71 odpovědí
    • 58.9k zobrazení
    • 641 odpovědí
    • 148.2k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 59k zobrazení
  1. SUPII a problémy 1 2 3 4 10

    • 249 odpovědí
    • 121.7k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 41.9k zobrazení
  2. Superb 2 1 2 3 4

    • 99 odpovědí
    • 54.4k zobrazení
  3. postel do Suberbu 2 combi

    • 1 odpověď
    • 74 zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 96.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 411 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  4. Origo díly

    • 8 odpovědí
    • 7k zobrazení
  5. Servis 3,6 V6 kombi 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 45.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  6. Zle pocitanie km

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  7. Servisní historie

    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  8. Servisni interval vcds

    • 14 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  9. Vyhrievane celne sklo??

    • 17 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
  10. Poptávka na kola

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
  11. Typový štítek VIN

    • 7 odpovědí
    • 11.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • mám také lift a nic neslyším, a nemyslím si že jsem hluchý
    • Ahoj,  mám Fabii 1.0 mpi 55kw s LPG, najeto cca 176t. Autu se za studeného motoru nechce moc jet. Pokud se ohřeje je vše OK. Měnil jsem svíčky, cívky, první lambda sondu, čistil jsem škrtící klapku.  Benzin Verva. A druhý dotaz je ohledně sazí ve výfuku - na to, že to jezdí na plyn mi přijde výfuk dost černý.
    • O4 RS TSI 2020 ... také se mi přes noc originál VW EFB+ 70Ah baterie vybila, infotainment hlásil prázdnou a nedovolil ani nastartovat, přestože den předtím jsem jel 600km. Po 2h nabíjení (Bosch C3 automat, 3,5-3,8A) už infotainment po otevření dveří chybu nehlásil a po cca 16h nabíjení automatem dokončeno (přešlo to na udržovací proud). V servisu baterii změřili testerem a tvrdili, že je ještě celkem v pořádku a že naopak někdy cca 2024 v únoru vyšla aktualizace software, která prý cíleně řeší právě problém náhlého vybití akumulátoru. Tak mi nahráli nový software a preventivně jsem si rovnou dobrovolně pořídil zcela novou baterii, protože je zrovna v 55% slevě (což už se blíží ceně značkového neoriginálu).   Technik mi tvrdil, že tyto baterie naopak trpí, když se systematicky vypíná Start/Stop (což většinou dělám), protože prý při vypnutém SS se nejenom nevypíná motor v kolonách, ale i při běžné jízdě se prý jiným způsobem nabíjí (trvale slabým proudem), kdežto při zapnutém SS se i prý i při plynulé jízdě baterie nabíjí nějakým přerušovaným cyklem s vyšším proudem, což je prý pro tu baterii lepší. Prý je takto školí a mají to údajné ověřené i z praxe, že lidem, co si SS vypínají ty baterie prý odcházejí rychleji... tak nevím, jen sdílím, co mi řekli. Prý má smysl si ten SS vypnout až v momentě, kdy už člověk popojíždí v zácpě a opravdu nechce startovat každých pár sekund...   Po příjezdu ze servisu jsem krátce po zhasnutí změřil voltmetrem na baterii 13V, zkusím znovu přeměřit po 12h ... a budu jezdit více s tím SS a pravidelně baterii kontrolovat, kam až jí to inteligentní nabíjení dovolí klesnout.
    • Já vidím ze se zrcátka přiklopila tak je zamknuto a než chodit k auto tak zmáčknu ovladač v kapse a je zamknuto ne ? To ze se auto nezapne u mě je tak 1x z 15 zamčeni. Důvod neznám situace je pokaždé jina
    • Prosím o pokračování v existujícím tématu. Tady to zamykám.
×
×
  • Vytvořit nový...