Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


662 témat v tomto fóru

    • 1k odpovědí
    • 433.9k zobrazení
  1. Tlumení dveří 1 2 3 4 8

    • 175 odpovědí
    • 98.2k zobrazení
  2. Sub v rezervě 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 82.6k zobrazení
  3. Rádio Symphony s CD/MP3

    • 1 odpověď
    • 41.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 647 zobrazení
  4. HIGH IN

    • 0 odpovědí
    • 231 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 907 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  5. Zapojení autoradia Fabia I

    • 5 odpovědí
    • 41.7k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 35.2k zobrazení
  6. 2DIN radio do Fabia I 1 2 3 4

    • 80 odpovědí
    • 94.7k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 70.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
  7. Výškové reproduktory

    • 10 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  8. Vyjmutí rádia

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  9. Vypínané +

    • 8 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  10. Predné reproduktory 1 2

    • 31 odpovědí
    • 22k zobrazení
  11. Změna podsvitu

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ok...ale ja ten zvuk na max v mobile mam,lebo aj prehravanie cez AA aj BT ide rovnako z mobilu priamo z apky TIDAL
    • od dnes nový ceník a asistovaná jízda 2.5+ je zpět ... 
    • @suri.Dík, dám přesně tyhle. Kde nejlépe koupit origo díl? Google vyhazuje spoustu jiných značek (Meyle, Febi, SKF atd.) pod tím číslem, aby mi nepřišlo něco jiného...
    • Diagnostika mi hlásí chybu: 00608 0260 Snímač stavu naložení vozidla Zároveň svítí kontrolka nahuštění pneumatik. Nevíte prosím, co je to za snímač?
    • Sám jsem zvědav, jaké bude porovnání v reálném provozu, Karoqa jsem měl a Elroq si pořizuji nyní. První dojmy, které jsou zřejmé, Karoq je praktičtější co se týče přepravních možností v zavazadlovém prostoru, Elroq má větší a pohodlnější prostor pro posádku. Je mě celkem jasné, že tolik dřevěných briket s tím neodvezu (600 kg v autě + 400 kg na vleku), vlek bude stejný a do auta počítám nacpu tak půlku, reálné zážitky z natáčení budu popisovat průběžně ve svém vlákně. Osobně bych si jen tak z fleku EV nekoupil, ještě před dvěma měsíci, do okamžiku obdržení informace o snížení ceny výkupu elektřiny, jsem byl zapřisáhlý odpůrce EV, který si o tom maximálně něco přečetl, nebo se do něj jen posadil. Ale byla možnost si na necelý týden půjčit a vyzkoušet v reálném provozu ID.4, no a zjistil jsem, že soužití s EV není problém. Zajímavá bude cesta v září do Chorvatska, z toho mám trochu vítr, ale co se týče provozu ve zdejší kotlině, nějaké porovnávání maximální rychlosti je zcestné, když ji v životě nevyužiju, bo i v říši, na místech kde jsem v minulosti testoval rychlostní limity svých přibližovadel, je rychlost dopravní značkou omezena na 130 km/h a musel bych tedy hledat místa jiná. Při cestě do kolbenky ujedu denně 50 km, nejezdím autem každý den, takže wagen mohu nechat doma dobíjet, jednou za měsíc jedu 300 km kalit na Moravu, nebo si prohřát kosti do nějakého wellness, takže zde s dojezdem problém není, navíc mohu vybírat místa, kde je možné se připojit po příjezdu na nabíječku. A těch 100 km ke tchýni a zpět dám na jedno nabití. Když to shrnu,  pro mě je jako pro majitele RD na vsi s temelínem na střeše jasná volba Elroq (nebo jakýkoliv jiný EV). Nemít možnost doma nabíjet, nebo každý týden jezdit někam do Dubrovníku, je jasná volba Karoq, nebo jakýkoliv jiný ropák. Doufejme jen, že zelení fanatici v Bruselu dostanou rozum a bude i v budoucnu zachována možnost, aby si každý vybral pohon wagenu podle svých reálných potřeb. Pokud člověk není bezmozek, musí mu být jasné, že plná elektromobilita ne nesmysl.
×
×
  • Vytvořit nový...