• Aktuální příspěvky

    • Jenže k tomu, aby vůbec k opravě došlo, musíš splnit hromadu bodů, nevynechat jediný servis (v oficiálních ŠA servisech) a nějaký jouda z Boleslavy to musí schválit, jinak máš smůlu, stejně jako u jiných automobilek, které dávají 12 let. Mazda Ti taky dá 12 let na karoserii, ale po 6 letech můžeš Mazdu 6 vyhodit z baráku, protože je prorezlá jako prase.   A co se týče těch Jaguárů, tak pokud máš na nový XF, tak nikdo neočekává, že s tím budeš jezdit déle než těch 6 let.
    • 12 nebo alespoň 10 si myslím je na dnešní dobu standart ( dává jak Mazda, Toyota, Ford tak i dokonce Fiat). mít záruku u prémiové automobilky 6 let mi přijde smutné. 
    • No ale furt lepší než 6 let a šlus. 
    •   Mám dotaz : Mám katalog Superb III, kde je ještě psané o 6°DSG na motoru 2.0TDi 140kw, 4x4. Zrychlení je psané 7.7s   Aktuálně na webu škody je u nové převodovky 7°DSG na motoru 2.0TDi 140kw, 4x4 zrychlení 8.1s viz http://www.skoda-auto.cz/modely/superb/superb-combi/superb-combi-motory-prehled     Zrychlení u DSG7 je horší o 0,4s , píšeš, že DSG7 už funguje hooodně dobře. Opravdu, i přes horší zrychlení jede hodně dobře?
    • Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje