Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


211 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 29.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  1. Problém s chlazením

    • 15 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 988 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  2. Problém s Turbem

    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  3. problemy so startom 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  4. propojovací hadice

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  5. Rada 1.9 TDi DSG 96kw

    • 9 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  6. Řazení S1 motor BSV 5.kv

    • 13 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  7. řemenice alternátoru

    • 5 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu
    • Já bych to neziskoval. Kdyby si měl jistotu že nebudeš nikde poskakovat a pojedeš to celé na 6tku, tak bych se toho asi nebál. Ještě zlých zkusil místní škodovu, jestli by jen přes diagnostiku nesmazali chybu a nezaucili znovu spojku. Ale otázkou je, jestli bude ochota.
    • Pokud nemá tlačítko "MODE", tak taky nemá volbu jízdních režimů. Dvě nejširší tlačítka jsou volná i v nejvyšších výbavách - navíc je částečně kryje madlo ruční brzdy. 
    • Vaculík tomu dával taky pěkně za uši a točil ji často až omezovači, kdy těsně před ním ten motůrek podá nejvyšší výkon.   Mě samotnému je záměr výrobce nabídnout i v dnešní nesmyslné době stále jednoduchý a odolný motor velice sympatický. Je převeliká škoda, že k tomuto opravdu základnímu 1,0MPI neexistuje ještě atmosférické čtyřválcové 1,5MPI. To už by mělo krom pěkného výkonu i řekněme dostatečný krouťák a takovou Fabii bych moc chtěl (ideálně kombi). Ale to je bohužel vše pohádka. Člověk se musí smířit s realitou a být rád, že existuje aspoň hatch s 1,0MPI 👍.
×
×
  • Vytvořit nový...