Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem superb18,

    Dobrý večer místní guruové, pročetl jsem toho zde už hodně, ale nenarazil jsem na můj problém. Superb 2 Combi 09/2012 DSG 125kW Cca před 10 dny při jízdě na dálnici se rozblikala kontrolka žhavení. Auto jelo jak má, v pohodě jsem dojel nějakých 120km ještě. Druhý den při pojížďkách po městě se rozsvítila i kontrolka filtru. Ten den jsem zajel odpoledne do autorizáku, kde na diagnostice zjistili vadné čidlo výfukových plynů, konkrétně snímač 1, tedy G235, které je před turbem a také plný filtr DPF. Snímač G235 vyměnili, provedli servisní regeneraci, já zaplatil 7 litrů a rozjel se domů. Pro kontrolu jsem si zapnul VAG DPF a 0%, takže velká spokoje…

  2. Zahájeno uživatelem RonaldColumbus,

    Skoda superb 2 2,0 tdi 2010 DSG prevodovka, 370000 km. Ahojte, vie mi prosim niekto poradit, co moze byt chyba, ked pri rozbehu auta po vychladnuti motora (napr. po noci) mi auto od motora vydava klepotavy zvuk cca prvych 300-500 m. Nerobi to za statia, ani ked pridavam, iba ked sa auto rozbieha do pohybu. Zacalo mi to robit hned po vymene oleja v prevodovke. Dakujem za kazdu pomoc.

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem -.Guest.-,

    Ahoj možná to tu už někdo někdy řešil, proto se dopředu omlouvám za duplikátní téma, ale já to tu nenašel. Včera se mě stalo, že manželka přijela autem do garáže. Vyběhla domu a říká, hele točí se tomu větráky, si říkám větráky teď v zimě co by to po 20ti Km jízdě asi tak dochlazovalo. Tak jsem se šel podívat, ventilátor ( asi sahara ) jela na plno, motor vařící a smrad jako, by někdo házel petky do ohniště. Pak ještě takové bzučení z motoru jako by jste stáli u trafačky. Ihned jsem volal odtahovou ( bylo to večer a na servisu Škoda už nikdo nebyl ), pán mě řekl ať rozpojím baterku. Během jízdy se manželce nic nerosvítilo, auto jelo normálně, nic to neps…

  4. Zahájeno uživatelem Filippp,

    Prosim Vas stretol sa niekto s touto chybou, uz som hladal aj cez google a absolutnw nic som nenasiel. Sup 2 2.0 103kw CFFB 340 000 km, rv 2010. Dakujem

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem romancek888,

    Caute...su nejake moznosti komfortneho sledovania regeneracie DPF?nemyslim vsimat si zvysene otacky a beh ventilatorov plus smrad z vyfuku....polarfis poznam...ale nieco ako kontrolka https://www.youtube.com/watch?v=o9h1EDMpJQY alebo nejkaka krabicka plugin.... dakujem za kazde info k teme

      • Díky
    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem lewis07,

    Dobrý den, Auto mi jednou za čas začne bíle kouřit, docela to smrdí. Olej ani voda se neztrácí. Když auto kouří, tak DSG přeřazuje až ve vyšších otáčkách motoru. Kouř se objevuje cca po 100 km a je jedno jestli je motor studený nebo teplý. Auto jinak jede normálně. Nevíte prosím, co by mohla být příčina? Děkuji za odpovědi.

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem nugge7,

    Zdravím,mám problém když nastartuju auto za studenta tak od motoru jde takové cvakaní jak kdyby bylo ložisko špatné při sešlápnutí spojkoveho pedálu to přestane. Muže to bejt jen spojkové ložisko? Nebo?

    • 4 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  8. Zdravím všetkých na fóre, Zaobstaral som si Superba 125kw 2014, a ako nováčik čo sa týka dieselov, v resp. celkovo aut (moje prvé - no hate), som sa na Vás chcel obrátiť s par otázkami. Najazdených ma auto cca 228k - kúpil som ked malo 224k. Malo by byť vo veľmi dobrom stave keďže prešlo obsiahlou prehliadkou pri kúpe, pravidelne servírované, taktiež uz som mu doprial aj ja preventivne výmenu všetkých veci okrem DSG oleja po 8k od posledného servisu. Moja otázky sú: Ako je to s intervalmi výmeny oleja atd? DSGčko chcem meniť budúci rok, inak čo je lepšie meniť každý rok, čo každé 2 atd. Veľa ľudí hovorí o 30k intervale i keď ja mam na PP 15k, …

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem kerky18,

    Davam do pozornosti pani problem s vyvazovacim hriadelom motoroch BSS BMP a CBBB jedna sa o to ze sa vychlochta ulozenie 6 hrana na vyvazovacom hriadeli a pohone olejoveho cerpadla ( ta 6 hranna tycka pohana sucasne obe) a tym hrozi k zastaveniu mazania a zniceniu motora a aj turba. Pokial mate nabehane menej ako 100 000km tak si vymente len tu samotnu tycku (cca 10e stoji) ak mate ovela viac 140 000+ bude potrebne opravit samotny hriadel (ccca 250eur). Ja som to robil na svojom CBBB pri 140 t km a uz som mal volu a preto bola potrebna drahsia varianta opravy (bohuzial). Samotnu opravu robi profesionalne len jediny clovek a to v ceskej republike ( ineho som nenasiel) jeh…

  10. Zahájeno uživatelem Chlumec,

    Zdravím Včera jsem nechal měřit hodnoty vstřiků a dva to ukazuje do záporných čísel. Jsou ty vstřiky v pohodě nebo už to mají za sebou? Děkuji

    • 1 odpověď
    • 5,3tis zobrazení
  11. Ahoj, setkal jste se na Superbu někdo s tím, že se za jízdy rozbliká kontrolka žhavení (motor 2,0 TDI CR 125KW) a na maxidotu se vypíše "porucha motoru, do dílny"? Dělá mi to asi poslední tři dny, ale vždycky se to rozsvítí až po ujetí nějaké vzdálenosti, třeba 30 km. Včera se k tomu přidala trvale svítící kontrolka "kontroly výfukových plynů"

  12. Zahájeno uživatelem Tomasjiskra,

    Zdravím, dnes jsem byl v servisu a měnil jsem termostat a čidlo. Technik mi říkal, že pustil přes diagnostiku regeneraci a EGR ventil se prý úplně nevyčistil. Chci se zeptat, kde udělat nějakou kontrolu i s protokolem co přesně je s EGR a DPF soustavou a v jakém jsou aktuálně stavu. Říkal že výměna EGR stojí cca 16.000 Kč. V tomto se obecně moc nevyznám a potřeboval bych radu od zkušenějších. Předem děkuji

    • 6 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Patrik33N,

    Zdravím. Včera a dnes když auto pár hodin stálo a byl poté studený start tak jsem auto dal do pohybu, rozjizdel jsem se a cca v 1500 otáčkach auto začalo šíleně moc vybrovat, klepat se při hrozně pomalé jízde, při rozjezdu. Jakmile jsem sundal nohu z plynu tak dobrý a jakmile jsem dal nohu opět na plyn tak to samé, vždy tak 2-5 sekundový jev. Bylo to tak šílené vybrování že jsem měl pocit že se rozskočí motor nebo převodovka. Nesetkal se s tím už někdo? Vůbec nevím co by to mohlo být, v serivu jsem ještě nebyl, není čas. motor 2.0 TDI 103kw DSG. Děkuji za rady :)

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem marek98,

    Dobry den mam Superb2 125kw dsg .. pri otackach 1300-1500 mi rezonuje ako keby nejake plasty pod kapotou na lavej strane od vymeny oleja a nevieme prist na chybu vzduchovy filter sme skusili vymenit nepomohlo niekto nejake skusenosti ? vopred vdaka

  15. Zahájeno uživatelem beefeater,

    Ahoj, měl někdo problém s ,, Menic tlaku, turbodmychadlo,, https://www.automobilovedily24.cz/skoda/superb-kombik-3t5/32787/10643/snimac-tlaku?sort_categories[0]=3553 jak moc složité a náročné je ho vyměnit? Díky za odpovědi

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem PietroXF,

    Ahoj, pozoruju třeseni motoru za studena při cca 1500 ot/m, zjevně v důsledku natankováni podezřelé nafty... Zkoušel někdo čistění trysek směsí VIF aditivum + Nafta 50:50, namícháno primo do nádržky palivového filtru, a 10min volnobeh ? Díky.

      • Díky
    • 3 odpovědi
    • 5,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem romancek888,

    Po 8 dnoch statia motor po otoceni klucom tocilo a nechcelo nastartovat...chytilo az po 15sekundach tocenia a pridavania plynu ako volakedy na starych autach. .. Potom som autom presiel cca 20minut po meste... odstavil a po 5minutach chytilo ako inokedy... Este nikdy auto tolko nestalo... Vcds chyba vid foto...(nemam origo radio tak to moze byt ta chyba?) Ine chyby nic.. Dakujem za kazdu dobru radu 2.0TDI CR 125kW CFGB r.v 2014 188.000km

      • Díky
    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Nnso,

    Ahojte, Zhruba pred mesiacom sa mi stalo, ze sa uvolnila prepadova hadicka od vstrekovaca. Ked som stal na krizovatke citil som velmi jemny smrad nafty, ale nijako som to neregistroval. Presiel som asi 20km (medzi obcami) a po prvom stati na volnobehu uz velmi bolo citit nespalenu naftu a isiel biely dym s pod kapoty. Isiel som s tym do servisu, kde hned zistili ze je uvolnena prepadova hadicka jedneho vstrekovaca a cely cas prepadova nafta tiekla na motor a za motor na vyfukovu cast, co mi aj povedali ze kvoli tomu bolo citit smrad v kabine. Vymenili teda prepadovu listu a co bolo od nafty umyli, a odvtedy pocas jazdy nie je ziaden naftovy smrad. …

    • 1 odpověď
    • 9,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem beefeater,

    Ahoj, když seslapnu na neutral plyn a dám otáčky na max, tak jen co po chvíli otáčky spadnou na normál, po chvíli se rozsvítí a začne blikat pružina žhaveni, napíše to chyba do servisu, ale po chvíli to zhasne a vše ok. Do nouzaku nic nepadá. Diagnostika našla chybu P2563 Turbocharger boost control. .... Věděl by někdo co s tím? Minulý týden jsem měnil prasklou hadici u turba a bylo vše ok Dekuji

  20. Zahájeno uživatelem kvkma,

    Zdravím mám superb II 125kw 2tdi CR 2015 když je auto dostatečně zahřáte tak při dojezdu jde slyšet hodně intenzivní třepání a klepání plastového zvuku. ( za studena ne! ) Zvuk jde z plastového krytu motoru, když na něj trošku přitlačím, zvuk přestane - jakoby byl kryt špatně nasazený, ale je dobře. Nesetkal se s tím někdo ? Řešil někdo ?

    • 4 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  21. Ahoj, chci se zeptat, zda mel někdo stejný problém jako já a to takový, že při jízdě se občas stane, že se rozsvítí kontrolka žhaveni a napíše to, chyba motoru auto do servisu, kdy po chvilce jízdy samo žhaveni zhasne a auto jede dál normálně. Občas se stane i to, že auto skočí do nouzového režimu, kdy stačí zastavit vypnout zapalování a po nastartování vše jede zase normálně. Egr ventil jsem měnil cca 2 roky zpět, ale to když se podobně stalo při jízdě, tak to diagnostika našla.... Motor 2tdi commonrail CFFB.... Když dám auto na diagnostiku, žádnou chybu to nenajde. Mohou to být např svíčky žhaveni? Ještě jsem je neměnil a mám nalit…

  22. Dobrý den, omlouvám se že zakládám nové téma ale nenašel jsem nikde něco podobného. Můj problém je v tom, Po opravě auto po nehodě na předek nejde s autem jet. Na volnoběh vše jako by nic ale při přidání motor nemá požadovaný tlak. V paměti závad žádná chyba. Auto chytá na drc, nesvití žádná kontrolka. Jen podle VCDS požadovaný tlak se zvedá ale skutečný ne. Kabeláž je prohlídnutá, zkusí se ještě vyměnit hadice od turba do mezichladiče, která jako jediná byla trochu natlačená od chladičů. Jediné co ještě nesedí je readness kod viz. příloha.

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem MarekMarek1,

    Zdravím Vás. Viete mi poradiť? Mám Superb 2 2,0 TDI 125kW automat 4x4. Mám problém so studeným štartom, motor dlho štartuje cca 5 sekúnd. Diagnostika nepíše žiadnu chybu. Motor má 180 tisíc km. Skúšal som tieto veci: - zaslepenie EGR, nepomohlo, rovnako dlho štartoval - obmedzil som palivo z prepadovej hadičky, taktiež dlho štartoval Máte nejaké skúsenosti s rovnakým problémom?

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Lubos1812,

    Zdravym vsetkich,mam otazku davam menit vstreky na mojom superbe2 , 2.0tdi 103Kw manual 6stupnovy rocnik 2011,,kod motora CFFB, sef servisu v ceskych budejoviciach my povedal ze odisli my vstreky a ze treba vymenit vsetky 4 plus jeho tvrdenie je ze len tak narazovo odist vstreky nemozu ze bud som tankoval zlu naftu alebo mam nieco z vysokotlakovym cerpadlom ze ked chcem mat uznanu zaruku na nove vstreky musi urobyt aj repas cerpadla co si otom myslite? Dakujem za rady.

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem radhola,

    Zdravim vsechny a predem dekuji za rady a zkusenosti. Supik 125 kw,najeto 90 tis.,r.v. 2010. PDF Rano nebo i pri zahratem motoru jde celkem silny bily kour z vyfuku,navic se jiz pre tim zacala lehce ztracet chladici kapalina. Nejvic to kouri pri pridani plynu za jizdy,na neutral pri seslapnuti nic. Co by to mohlo delat?

      • Pozitivní
    • 26 odpovědí
    • 25,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.