Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  1. Problem se stabilizatorem

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. Teče brzdová kapalina

    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
  3. Stabilizátor RS

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
  4. Homokinetický kloub

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  5. Mlaceni přední napravy

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  6. pukot pri cuvani

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  7. Problém s brzdami

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  8. Silentbloky - hydrouložení

    • 4 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  9. O1 zaseklá brzda?

    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
  10. Pískání brzd

    • 8 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
  11. Divný zvuk

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  12. Fouknuti od LP kola

    • 5 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.1k zobrazení
  13. Porucha v Haldexu

    • 7 odpovědí
    • 20.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A jak se dá radiální, nebo stranová házivost prosím dovážit závažím?? Nijak. Takže bych nechal sundat pneumatiky a nechal na vyvažovačce s pomocí hodinek nechat zkontrolovat šišatost a stranovou házivost. U kola z lehké slinity je rovnání sázka do loterie, 50% na netu říká, že to nejde, druhých 50% o tom točí i videa. To je tam to jediné, co v penuservisu mohli mínit tím, že "kolo je opotřebené", nebo chtěli kšeft od vyplašeného neznalce. Množství závaží mě naprosto nepřekvapuje, 5g z olova bylo menších, než ty železené, tím míň z nízkého profilu a nalepovací. Za další je třeba počítat i s TPMS modulem, je-li jím vozidlo vybaveno. Taky jsem četl zkazky o tom, jak se dá kolo vyvážit bez závaží pootáčením po kole.... no když na to někdo má ty hodiny času, asi proč ne.
    • Jenomže olověný závažíčka ( teď už zakázaný ) byli těžší.  Takže tady máš lajnu a je tam třeba 25 gramů a tam si měl jedno a mělo 50.   Pokud je jich tam moc, tak se mohl sejít šev disku a šev pneumatiky. Na pneu je vyznačený nejtěžší místo stejně jako u disku. A pokud je mechoš flakač tak dá 2 nejtěžší místa k sobě a naproti kilo závaží. Místo aby si s tím pohrál. 
    • Ja som tiež spojku vymenil sachs a valček hlavný a pomocný sachs a spojka zaberá dole
    • Taky mám dlouhodobou 6l/100. Pod 5l mi to ale přijde téměř nereálné nebo hodně hraniční. Btw. používáte do toho VIF? 
    • No, asi to neham skontrolovat v servise, kde opravuju disky..  Toto mal Marek-p68 zase na novych diskoch.      Ja si tiez pamatam na plechacoch 1-2 olovene zavazia, ale toto by sa asi nedavalo na standardne hlinikove disky  
×
×
  • Vytvořit nový...