bedeker Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 (edited) Ahojte, tak som po vymene komplet brzd, kotuce vpredu/vzadu - Zimmermann, dosky-Ferodo Thermo quite, brzdove hadice-predne, kvapalina, plus nejake tesnenia. Ale co sa stalo. Po zabehu brzd som v rakuskych alpach nechal auto soferovat mojej slecne a ona hned na prvej jazde nechala vysiet rucnu brzdu (!) takze zadne brdzy sa pekne zahriali, kotuce tak trochu zmodrali a bolo citit zapach niecoho ako bakelit. Ked som na ne pluvol, len tak zasicalo a to sme mali pred sebou este cca 2000 km do ciela cez europu. Dnesny stav: kotuc uz modry nie je, ale pri zabrzdeni a zastaveni zadna brzda vzdy zaskripe. Teraz neviem ci je to tym trenim medzi doskami a kotucom (zeby sa vplyvom toho nadmerneho tepla zmenili technicke vlastnosti brzdovych dosticiek a tie potom zaskripu?) alebo je to od vodiacich capov (mozno sa vplyvom tepla nieco stalo s vazelinou a teraz tam trie kov na kov?). Najistejsie asi bude rozobrat a pozriet. Nechce sa mi do toho velmi, ale asi budem musiet. Mate s tym niekto skusenost? Dakujem. Edited June 22, 2011 by bedeker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Kotouče můžou být vyhřátý, proto to dělá kravál. Octavky mají upozornění, když máš zatáhlou ručku během jízdy. To jste nezaregistrovali pípání a vykřičník na přístrojovce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bedeker Posted June 22, 2011 Author Share Posted June 22, 2011 (edited) Nic mi nepipa, ked mam zatiahnutu rucnu brz, iba svieti kontrolka a ja som jej nekukal po pristrojovku Edited June 23, 2011 by bedeker Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 To je divné. Bo když se rozjedeš mělo by to i pípat. @lucky.jack: Pípají všechny, nebo jen od jistého MR? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Tak to mě nenapadlo, měl jsem facelift(rv 00, ale už po FL) a tam to pípalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bedeker Posted June 23, 2011 Author Share Posted June 23, 2011 (edited) OI 1.8 20V SLX, AGN, r.v. 08/1998...ale zato ma ISOFIX oka co ma veeelmi tesi...a moju dceru duplom ....len sa este zbavit toho nepirjemneeho zvuku...no ak jedine riesenie je iba znova vymenit zadne kotuce a dosky tak to neviem ... Edited June 23, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Destičkám by snad nemělo nic být, ale kotouče mohou být KO. Ale nerad bych tě naverboval do výměny a ono to pak bylo něčím jiným . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bedeker Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 (edited) Mozes to blizsie opisat co to znamena,ze by ''mohli byt KO''? Edited June 27, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Vysvětlivky: OK = dobrý KO = špatný Tím jak prošel tepelným procesem, tak jako brzdový kotouč to má (může mít) za sebou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Machlak Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Mne to skripalo vtedy ked sa mi odlepilo oblozenie dosticiek.. ..vtedy po zatlaceni pedalu to pekne skripalo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Vysvětlivky: OK = dobrý KO = špatný Tím jak prošel tepelným procesem, tak jako brzdový kotouč to má (může mít) za sebou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bedeker Posted June 29, 2011 Author Share Posted June 29, 2011 Vysvětlivky: OK = dobrý KO = špatný Tím jak prošel tepelným procesem, tak jako brzdový kotouč to má (může mít) za sebou. ja viem co znamena ok a ko ale islo mi skor o ten tepelny proces ktorym nechtiac tie kotuce presli. A ono to neskrype stale. Zalezi ako brzdin, lepsie povedane dobrzdujem. Ak uz dobrzdujem na krizovatke a kolesa sa este trosicku otacaju a dobrzdujem ozaj jemne az do zastavenia tak to pri zastaveni nezaskripe. Ale ak dobrzdujem prudsie az do zastavenia tak to pri zastaveni zaskripe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Zvlněný nebo vyhřátý kotouče. Nesjpíš oboje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.