Přejít na obsah

Elektrika


3362 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  1. Blikání ovladačů

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  2. odcházejí H4

    • 12 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  3. Chyba dobíjení

    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  4. VagScope

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  5. Zmatený levý blinkr

    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. Jednotka airbegu

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
  7. ALARM

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
  8. Sklopný klíč

    • 3 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
  9. slabne svetlo

    • 21 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  10. Nový alarm...poraďte

    • 12 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  11. Zapojení autoalarmu

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  12. Tempomat 1 2

    • 32 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  13. hukacka pomoc

    • 12 odpovědí
    • 4k zobrazení
  14. Startér ke xenonum

    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  15. dialkove ovladanie

    • 4 odpovědi
    • 11.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  16. jaky alarm

    • 12 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Už mám TWO. V podstatě žádná změna až na to tlačítko. Není už Start/Stop ale pohotovostní režim. Ten už byl i v 317 ale je pomalejší.  Tyhle věci buď fungují nebo nefungují. Ostatní je na samotném AA a mobilu. Starší 317 jsem downgrandlul na fw 5.x a jede mi carplay(záložní mobil)  
    • Octavia 3 2014 RS combi, 2.0TDI 135kw DSG, 212tkm   Motor obcas "cuknul" pri zrychleni, prirovnal bych to asi jako kdyz podradite a rychle pustite spojku, ale byl to jen takovy cukanec. Ve vyssi rychlosti celkem drsny.   Ted bylo auto na vymenu oleje, 0w30 klasika, byla i diagnostika ale zadna chyba ktera by se toho nejak tykala. Jel jsem usek pres vesnicky, kde jsem radil manualne, protoze DSGcko podtaci motor, najel jsem na rychlostku, dal Sko, plyn a na cca 3-3.5k otacek motor na zhruba vterinu ztratil vykon a potom zase tahnul. Stalo se to nekolikrat po sobe. Nemyslim si, ze to bylo vazano na razeni (jakoze pri prerazovani). Delo se to na Sko i na Dcko.   Sjel jsem do mesta k obchodaku, kde na parkovisti dokonce motor chcipnul. Zadna kontrolka, chyba, nic. Dale potom si vybavuju ze se mi to podarilo vyvolat predtim nekolikrat po sobe kdyz jsem jel stalou rychlost manual na 4, cca 1500ot a lehce jsem pridal. Otacka nejdrive spadly a potom naskocily zpet. Myslim, ze se to stalo i na 3ku. Tankuju W8 premium diesel, davam VIF aditivum.   Cim by to mohlo jit a po cem jit?   Diky
    • Nejde o snahu neprezradit, mne je jedno cez co si to doplnis... Len nebola otazka ako to spravit cez VCDS a nechcel som sa rozpisovať viac ako bolo nutne. Prepac ze sa ta to dotklo... Kedze si ale dostatočne znaly ze vies co je EOL a ako sa doň prepnut vo VCDS tak potom si dostatočne zručný aj na to že patch si vies preskúmať a zistiť ako to funguje. Navody a nástroje sú dostupné.   Chcel som ti pomôcť a este dostanem sprchu za nejaké tajomstvo o čom vedia všetci čo vedia googlit.. Ak si otvorís label subor pre mib jednotky (treba CLB skonvertovať na LBL) mozes si všimnúť ze tam je možnosť prepnut do EOL session cez security access S00040, len to nepíšu ako napovedu.
    • Preco sa vsetci snazia neprezradit navod na EOL mod vo VCDS cez kod M40Q ? Ked mas origo VCDS, aky je s tym problem ?  Je to neake tajomnstvo pre zarobky ? Vies to hned spavit, ked mas toolboxovany firmware a ked vies ako vygenerovat ten potrebny kod na zapis pre kod  0060400. 
×
×
  • Vytvořit nový...