Ahoj,
minulý měsíc jsem měl bouračku a ve Škoda servisu mi opravovali auto a při převzetí jsem si všiml, že jsou na pár místech po autě bílé škrábance. Bylo mi řečeno, že se celé auto práškovalo či co a že pak vylezou neviditelné škrábance jako například u dveří od otevírání, apod (ještě v pár záhybech byly zbytky nějakého prášku špatně vymytého). A že kdyby byl problém ať se ozvu.. To po nějaké době zmizí, nebo co udělat aby to nebylo vidět jako předtím?
Děkuji moc za odpověď
Schéma Seatu nemám, ale u škodovek žádná pojistka mezi spínací skříňkou a startérem není. Vypadá to na přerušený vodič. Zkontroloval bych jeho konec u startéru, mohl se uklepat těsně u konektoru a taky změřit, jestli opravdu na jeho konci není při startování napětí. Pak se přesvědčit, že starér pracuje přímým přivedením +12V na startovací svorku startéru.
Ahojte, potreboval bych poradit jak dale postupovat, (O1 1.9 TDI 81kw ASV Kombi) byl jsem na geometrii kde mi vratili tyhle vysledky ale moc mi k tomu nebyli schopni rict, co by mohl byt problem? a hlavne jak velky? potrebuji vedet jestli to mam resit nebo ne, o sjeti gum vim ale vzhledem k tomu odkud je beru me to az tak netrapi, naprava za me vypada v pohode a mam podezreni na silentbloky, ale pocitam ze stejne za par let emisemi neprojdu tak do toho moc sypat nechci
ahoj,
mam tez na O2 1.6 MPI 2008 pred FL podobne chyby - bud jen prvni 2 nebo prvni 4 nebo vsech 5 (naskakuji tak +- co 3 jizdy, tedy ne vzdy, za ruznych teplot)
00576 00883
00884 01744
00885
spinacku jsem koupil novou a vymenil - diky za navod, i po vymene opet naskakuji nepravidelne prvni 4 chyby .. kazdopadne spinackou to asi neni.
Vytahl sem drzak akumulatoru abych videl jak je na tom svazek a na prvni pohled to nevypadlo nejak poskozene byt sem teda ten svazek nerozpletal.
Jinak auto jezdi, radio se vypina jak ma, na chyby sem prisel nahodou kdyz mi otec rikal ze mu nesviti kufr a predni cteci lampicky.. predni LEDky byly KO, kufr vyresil novy zamek - od vymeny sviti jak ma. Nez sem se dopracoval k tomuto stavajicimu vysledku tak jsem vytahl i komfortku (tu za prihradkou spolujezdce) a konektory propajel. Ale ted koukam ze jsi asi propajel tu RJ pod volantem? Bylo tam neco videt, da se do ni rozumne rozebrat? Rozebrat komfortku mi moc neslo - propajel sem jen tu jednu stranu tistaku.
tady jsou jeste detaily z CarScanner:
16. Steering column16. Steering column
DTCs: 5
----------------------------
00576 [0x0240]
Terminal 15; Boost pressure sender 2 - G447 implausible signal
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
----------------------------
00883 [0x0373]
Ignition and starter switch-D (Terminal S); Ignition starter switch-D (terminal S)
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
----------------------------
00884 [0x0374]
Ignition and starter switch-D (Terminal X); Ignition starter switch-D (terminal X)
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
----------------------------
01744 [0x06D0]
Ignition and starter switch-D (Pin P); Ignition starter switch-D (terminal P)
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
----------------------------
00885 [0x0375]
Ignition and starter switch-D (Terminal 50); Ignition starter switch-D (terminal 50)
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti