Přejít na obsah

Elektrika


3362 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  1. Nefunkční světlo

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  2. Nová batéria

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 38.1k zobrazení
  3. Nejde odemcit OI

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  4. el. vybava Octavie I.

    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  5. Nejdou stahovat okýnka

    • 9 odpovědí
    • 30.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  6. Oprava budíků

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  7. Příhřev motoru

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
  8. Palubní napětí

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  9. závada 18025

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 8.5k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  10. vymena riadiacej jednotky

    • 5 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  11. neukazujci budiky

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  12. Tajný vypínač

    • 12 odpovědí
    • 7k zobrazení
  13. Změna menu

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý deň.nemal niekto nahodou taký problém s turbom že po naštartovaní sa točia pekne lopatky a po čase sa spomalia a už len sem tam sa roztočí a vypíše chybu ESP alebo nízky prietok vzduchu.octavia 1,2tsi 77kw
    • rs tam ma v normalnom narazniku naletovanu tu listicku , vyzera to ako u ciganov  
    • Kluci jaky je rozdil u natazniku faceliftu? Lisi se treba bezna verze od sportlinu a RS, jen tim spodkem. Slo bynkouoit spodek z  RS nebo sportlinu a nacvaknout na behna naraznik? A jak to je s maskou? Jsounstejny tvary a rozdil jen v barve, chromu? Mam chrom a libila by se mi cerna.  Krytky radaru jsou zamenne?
    • Caute, mozno budem zas otravovat ale opat otazka pre majitelov motorov CRMB. Nevsimli ste si ze ked vonkajsia teplota vzduchu klesne pod 2 stupne tak sa vam DPF rychlejsie plni? v zime som schopny spravit maximalne 270km medzi regeneraciami po okreskach a 200km po dialnici (nevymyslam si ale je to tak). Ked som pozoroval ako rychlo sa plni DPF tak paradoxne namerana hodnota naplnenia sadzami sa oproti teplejsim dnom nezvysila ale vypocitana hodnota ide 2-3x rychlejsie a vsimol som ze ze nezalezi na zatazi ale na otackach (v lete pri dialnicnej rychlosti 130 a 2200ot sa plni na 6 priblizne 30-40mg/km a rovnako na 5, ale ked sa teplota znizi tak ta ista trasa na 6 sa plni 80mgúkm a na 5 az 100mg/km). Katalyzator je funkcny a pri ustalenej jazde zacne postupne namerana hodnota sadzi klesat. Podotykam ze spotreba nesla o velmi vyssie ako sa schladilo a vstrekovace funguju spravne (odskusane  a otestovane na stolici). EGR ventily sa pri zmene teploty nijak nezmenia a pracuju rovnako akoby bolo teplo alebo aj -3 stupne. Pre zaujimavost v lete dokazem ist bezne 400km medzi regeneraciami na dialnici a na trase Banska Bystrica-Praha (550km) som dokazal ist z domu s cerstvo zregenerovanym DPF bez regeneracie (namerana hodnota sadzi bolo v prahe 10g a vypocitana 22,7 (uz by zacalo regenerovat)
    • Doplnim, codlo teploty vlavo a vpravo je identicke. Vymena cidla a klapkaotvorena naplno manualne  neovplyvnila teploty vlavo a vpravo. Vsetky klapky funguju, cifla vlavo vpravo myslim tiez(bez diagnostiky). Radiator na uz odtok chladnejsi, takze zase pusta menej tepla. Okrem raduatora ak je nieco este vadne, tak uz len riadiaca-climatronic.
×
×
  • Vytvořit nový...