Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • To má kotouče, že? Prošel bych štít za kotoučem, destičky a třmen.
    • Tak to ti neviem povedať ale možno je to v popise na Ali ale na win 10/11 to ide
    • Zdravím,   na kolik vás vyšla výměna zadních ramen u Suberb II combi?   8x rameno 6x sady šroubu 2x stabilizace 1x sada uložení kompletní stabilizace Geometrie    
    • @fsociety19x ok, vďaka. a pod akým windowsom to bude fungovať? lebo mimo firemných máme len staršie notebooky doma s nie aktualným windowsom
    • Zdravím, po létech trochu oživím diskusi. Jelikož jsem měl na mé Fabii 2 Ambition Tour (2014) matné polepy B-sloupků, které už nezapřely svoje stáří (trochu prostřílené od kamínku, místy se krabatící a všechny už hodně vyšisované), rozhodl jsem se je vyměnit za nové a dát tam rovnou ty "lepší", lesklé. Vše tady bylo popsáno do detailu, tak jen pro shrnutí doplním čísla dílů a jejich pozice:   Lesklé fólie: Levá přední: 5J6 853 439 M W46 Pravá přední: 5J6 853 440 M W46 Levá zadní: 5J6 853 439 N W46 Pravá zadní: 5J6 853 440 N W46   Matné fólie: Levá přední: 5J6 853 439 K 9B9 Pravá přední: 5J6 853 440 K 9B9 Levá zadní: 5J6 853 439 L 9B9 Pravá zadní: 5J6 853 440 L 9B9   Jinak pro zajímavost, ty lesklé polepy byly brány jako ty "lepší", jako samostatný díl jsou dražší než matné a dávaly se na dražší verze. Vypozoroval jsem, že před faceliftem se dávaly jen na ty nejnižší výbavy Classic, Ambiente už měly lesklé. Takto to je bylo ještě i chvíli po faceliftu, nicméně nejpozději v roce 2012 (máme doma na naší krátké Ambition vyrobené v září 2012) začala Škodovka i na Ambition (a od ní odvozené všechny možné akční verze) dávat polepy matné, lesklé pak zůstaly do konce výroby jen na vyšších specifikacích - Elegance, Scout, Monte Carlo a RS...    
×
×
  • Vytvořit nový...