Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


235 témat v tomto fóru

  1. Phone box

    • 18 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  2. Pin kod uzivatele

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  3. Playlisty a Columbus

    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 395 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 807 zobrazení
  4. Přesnost navigace

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. Připojení zesilovače

    • 10 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  6. Problem s displejem

    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
  7. Problem so zvukom

    • 4 odpovědi
    • 9.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 393 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  8. Radio BLUES

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  9. Radio(infotaiment)

    • 9 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  10. Reproduktor

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 19.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Za mňa je problém moderných aut tá eko charakteristika plynového pedálu. Je to nastavené tak, aby to nebolo príliš citlivé a aby to otupovalo samotnú jazdu.  Toto do istej miery je potlačené práve automatom, ktorý ad1, má štartér generátor, ktorý tomu pomôže zo začiatku z nízkych otáčok a ad2, vie promptne si podradiť a dostať to auto do optimálnej dynamiky pri predbiehaní. Pri tom manuále to bude treba holt držať ppd krkom v otáčkach. A tie merania z 0-100 by som nebral vážne, tam je veľa faktorov ktoré dokážu ovplyvniť výsledný čas. 
    • je to kombinace všeho a měla to už O II, tuším že jako první ... někde to vysvětloval autoguru Vaculík 
    • Na potkávací se totiž vždy přepíná přiřazením packy k sobě když svítí dálkové (ať už jsou sepnuty automatikou nebo manuálně). Když svítí potkávací tak se vždy přetažením aktivuje světelná houkačka.
    • Cez USB sa to prepája káblom, slúži to ako prehrávač obsahu v iPhone. Teoreticky to prehraje aj spotify napr alebo Apple music, ale to nemám vyskúšané.
    • Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc . Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g.  Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km  ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc . Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g.  Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km  ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal
×
×
  • Vytvořit nový...