Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


235 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 348 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 734 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  1. Výměna jednotky Columbus

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 24.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  2. Vymena Swingu za Amundsen / Columbus

    • 9 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 550 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 13.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Je to téměř dva roky, co nám Toyota dala ochutnat elektrický sportovní vůz, ale koncept FT-Se se zatím nevyvinul do sériové podoby. Je to proto, že silniční verze se v dohledné době neobjeví. Předseda společnosti by se místo toho raději držel výkonných vozů poháněných spalovacími motory. Když sportovní vůz, tak se spalovákem Bývalý prezident největší světové automobilky, již pátý rok po sobě, v rozhovoru pro Automotive News jasně vyjádřil své preference : „Pro mě jako mistra řidiče je moje definice sportovního vozu něco s vůní benzínu a hlučným motorem.“ Připouští, že v Toyotě jsou lidé, kteří usilují o zábavný elektromobil, […] Článek Předseda představenstva Toyoty říká, že sportovní vůz musí mít benzínový motor se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Zdravím. U mé Octavie II 2,0 TDI 103 kW se mi sekla spínací skříňka. Sehnal jsem jinou a na tu novou jsem přehodil zámek se snímačem imobilizéru abych nemusel řešit jiný klíček a mohl zůstat u původního. Demontáž a montáž nového zámku snad proběhla bez problémů. Když bylo vše hotovo přišel okamžik prověrky mé práce. Klíček fungoval, kontrolky se rozsvítily, ale nestartuje i když klíček do polohy startu jde. Zjistil jsem , že se rozsvítila i navíc kontrolka volantu. V domnění že může být problém na imobilizéru, jsem druhý den vzal druhý klíček a po zapnutí druhým klíčkem se nerozsvítila žádná kontrolka. Rádio zapnout jde. J zapalovači mám zasunutý měřič napětí a ten ukazuje napětí 12,1 V. Můžete mi poradit čím to může být.
    • Je to strasna haluz s tim co nektere supy maji a nektere ne podle me to je random  a dela to nejaka ridici jednotla kterou nase zrivna nemaji. Nevidim jinak duvod proc by tuto dunkci nemohl mit kazdy sup. Minimalne mhev phev.
    • Ahoj sice se nejedna o škodovku ale motor je úplně ten samý, jedna se o audi a3 8p 2.0tfsi Quattro …. Mám problém ze při sebemenším přidání plynu a 4 nebo 6 se ozve hlasite rachocení od motoru , zbytek rychlostí neslyším , při volnoběhu na neutrál je taky slyšet klepání ale minimální, čím by to mohlo být? Děkuji 
    • ani jsem tak neresil 2.0 tsi 150kw po tom zdrazeni jako 2.0 tdi 110kw na ktery jsem zvykly. Ale zvolil jsem tedy 1.5 L&K… tak uvidime…Dodani jsou nyni az rijen, pry lidi blázní po superbech a kodiacích sportline
×
×
  • Vytvořit nový...