Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI


45 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  1. výmena rozvodov

    • 4 odpovědi
    • 11.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 11.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
  2. Núdzový režim

    • 11 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  3. 1.6TDi čipování 1 2

    • 45 odpovědí
    • 28.7k zobrazení
  4. horní kryt motoru

    • 5 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  5. Vynechávání motoru

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Všechno co píšeš tam bylo. A šlo to pryč. Ta Audi TT je přece taky na platformě MQB. Jen má "svoje" ramena a těhlice. Nápravnici sdílí s passatem, nějakými seaty a audi. Řízení je MQB. Vůbec to není složitá úprava. Je to kus za kus. Ložiska, brzdy...vse je stejný, nebo zaměnitelný. Jediný složitý je sehnat to za nějaký rozumný peníze. A důvod? "Je to čisté řešení v rámci platformy a zároveň posun v jízdních vlastnostech."  PS: zadní náprava je u TT identická s 03 FL. 
    • vtip je v tom, ze tie oleje su vlastne uplne rovnake aj pre benzin, aj pre diesel, takze 504 = 507   napr. https://www.motorove-oleje.sk/volkswagen-g-s55-545-longlife-iii-fe-0w-30-1l/ Originálny motorový olej pre vozidlá koncernu Volkswagen group - VW, Škoda, Seat, Audi spĺňajúci špecifikácie VW 504.00 a 507.00, možno ho použiť pre všetky benzínové a dieselové motory s predĺženým servisným intervalom (30.000km / 2 roky).   a 508 = 509 https://www.agropol.sk/nasa-ponuka/auto/motorové-oleje-1/originál-oleje/oleje-vw/vag-original-longlife-iv-0w-20-1l-detail Originálny motorový olej pre vozidlá koncernu Volkswagen group - VW, Škoda, Seat, Audi. Tento motorový olej je schvalený pre moderné benzínové aj dieslové motory s DPF filtrom.  
    • Ahoj, já mám 147kw v Octavii 4x4. Do 30tis. jsem doléval cca 4 litry. Když jsem to řekl v servisu tak mi bylo odpovězeno: To buďte rád, to je ještě dobrý. Teď jsem po první výměně oleje, nechal jsem hned změnit interval po 15tis.  Momentálně najeto 35tis a zatím dobrý, ale abych pravdu řekl, nekoukal jsem na rysku hned po vyměně kolik tam bylo.
    • Dnes uvidíte možná ten nejmenší plně funkční motor V-8 a to v rádiem řízeném autě. Tento projekt k nám přichází od JohnnyQ90 na YouTube. Tentokrát je motor 44ccm Cison V-8, který běží na dobrý starý benzín. Jedná se o klasický design s vačkou v bloku s tlačnou tyčí s jednoduchým rozdělovačem, korunovaný jedním karburátorem se čtyřmi hlavními a zakončený 3D tištěnou lopatkou vzduchu. Po stranách vyčnívají velké koncovky výfuku, které se nepodobají klasické věci, kterou byste viděli od NASCAR, což vysvětluje epický zvuk, který tato věc vydává. Tvůrce si s vozem skutečně vyhrál Ve velmi reálném automobilovém módu se jedná […] Článek Tento malý V8 RC Monster Truck zní neuvěřitelně se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Ahoj, jaký jsi měl důvod používat na OIII v MQB takové poměrně složité řešení z TT? Nepřemýšlel jsi využít něco z novější platformy MQB? Dají se celkem snadno sehnat hliníkové těhlice z Kodiaqu nebo Passatu B8, které mají 85mm ložiska a pasují do MQB bez potřeby zásahů do geometrie a paradoxně kompletní sety včetně příslušenství (brzdy náboj atd.) se dají sehnat lépe než litinové verze. V kombinaci s aftermarket hliníkovými rameny (např.  Meyle HD) můžeš dosáhnout výrazného zlepšení tuhosti a snížení neodpružené hmotnosti, aniž bys musel ladit odklony nebo měnit další komponenty. Je to čisté řešení v rámci platformy a zároveň posun v jízdních vlastnostech.
×
×
  • Vytvořit nový...