Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem Tomáš8,

    Dobrý den, mám takový problém s Octavií RS 135kW tdi. Stává se mi, že z ničeho nic mi škubne (při pomalé i rychlé jízdě). Občas to škubne tím stylem, že otáčky spadnou na volnoběh a cca po 1-2s zase naskočí (nejčastěji o jeden rychlostní stupeň stupeň méně, někdy zase škubne, že otáčky zůstanou stejně, jak byly. Stává se mi to i při jízdě na tempomat. Občas mi motor vypne s tím, že mi napíše, abych nastartoval ručně (při zařazené rychlosti). Nesetkal jste se s tím někdo? Děkuji za rady.

    • 3 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  2. Host Michal Black
    Zahájeno uživatelem Host Michal Black,

    • 1 odpověď
    • 5,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem FJakub,

    Dobrý den, nesetkal jste se někdo s touto chybou? Moc děkuji

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem LiKast,

    Nemáte někdo prosím nějaký tip, co by mohlo způsobovat podivné cvakaní v motoru? V servisu na nic nepřišli. Auto jede normálně, najeto 78 tis. Děkuji všem za odpovědi. http://cloud.tapatalk.com/s/5beb35e8c9437/VID-20181113-WA0000.mp4 http://cloud.tapatalk.com/s/5beb35d84a51a/VID-20181113-WA0001.mp4

      • Negativní
      • Díky
    • 11 odpovědí
    • 19tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Andy RS,

    Zdravím chcem sa spýtať nestretol sa náhodou niekto niekedy s chybou P025A00 z ničoho nič my začne blikať zhavenie niekedy zasvieti aj motor vymenili som už Modul palivového čerpadla a snímač tlaku paliva na Raily elektrika k čerpadlu ide aj do modulu niekedy to nezasvieti aj 2-3 dní niekedy aj 5 krát za jazdu cca 100km po vypnutí a zapnutí kľúča nesvieti nič díki za radu auto mám Škoda Octavia 3 facelift 135kw TDI RS CUNA 140000km

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem wwaalleess,

    Dobrý den, mám Octavku 2016, a chtěl bych Vás požádat o radu nebo vysvětlení. Protože Autorizovaný servis mi zatím řekl, že neví co to je, prý auto prokopali a vše je v pořádku. Že ten zvuk by tam neměl být, ale, že s tím mohu v pohodě jezdit. Začalo to po velkém servise po 150 000km. Výměna oleje longlife a olej filtru motoru ve 120 000km byl měněn převodový olej. A podle diagnostiky a prohlídky vše cajk. Řazení 1 -> 2 bez hučení vše v pořádku 2->3 také v pořádku jak ale jedu na 3->4 začne u 50tky hučení krátké než se zařadí další stupeň to se opakuje u 4->5 u nějakých 80km a pak na 6 je vše ok. Jezdím většínou…

  7. Host Michal Black
    Zahájeno uživatelem Host Michal Black,

    Škoda RS

    • 1 odpověď
    • 3,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem drjery,

    9491 - Oil Pressure Regulating Valve P164E 00 [039] - Electrical Malfunction Ahojte nestretli ste sa niekto s stouto chybou? Auto ide normalne.chybu som vymazal a za sekundu naskočila.

    • 1 odpověď
    • 4,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Tomáš K.,

    Ahoj odborníci, hledal jsem, ale je tu o této chybě málo. Auto mi vyhazuje chybu P2237 00 [237] - napájení čerpadla přerušení, většinou to vyskočí až při zahřátém motoru, samozřejmě se rozsvěcuje MIL, auto jede normálně. Na několika místech jsem se dočetl, že to může být lambda před katalyzátorem. Máte s touto chybou někdo zkušenost, prosím? Díky moc! Otáčky motoru: 1366.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 92.9 % Rychlost vozidla: 60 km/h Teplota chladicí kapaliny: 70 °C Teplota nasávaného vzduchu: 74 °C Okolní tlak vzduchu: 960 mbar …

    • 2 odpovědi
    • 15,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem hanny123,

    Ahoj všem,chci se zeptat vlastním Octavii III 2.0tdi CKFC v manuálu Poslední dobu jsem si všiml při zastavení a vyřazení rychlosti ze z pod auta vychází lehký klapavý zvuk,který po sešlápnutí spojky zmizí. Myslíte že by to mohla být dvouhmota? Nebo jen něco banálnějšího ? Předem díky za případné reakce

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem motorpower,

    Úpravy jednotek Bosch, měření na zkušebně před i po úpravě, vyhodnocení stavu vozu, DPF atd. Parametr úprav cca do 245PS u RS , točivý moment dle stavu a typu převodovky. Úpravy převodovek DSG aby nepodtáčely a netrápily motor v nízkých otáčkách. Ke každé úpravě bonus v podobě SSoff , a další kódování dle dohody.

    • 1 odpověď
    • 3,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem juliusbialas,

    Ahoj kluci , kouknetě prosím na korekce vstřikovačů přidávám foto , měřené za tepla díky motor 2.0 Tdi 110kw CKFC najeto 230tis

    • 4 odpovědi
    • 5,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Matthew Kay,

    Ahoj, když je venku pod 5 °C, tak má motor ihned po startu nepravidelný zvuk a vibruje. Po pár sekundách se to ustálí a je ok. Jak teď přišly mrazy až do -6 °C, tak to fakt mlátilo s celým motorem jako kdyby jel na 3 válce a pak hned ok. Když ho po ustálení chcípnu a nastartuju, tak je to už ok. Auto nic nehlásí Tak mě napadlo, že nějaká žhavička nebude v kondici, ale protože má odběr, tak to auto nepozná. No po výměně se to dost zlepšilo. do 0° C to nastartuje a jede krásně, ale při nějakých -3 °C to je pořád dost hrkavé. V podstatě to co se dřív dělo už při 5 °C se teď děje až při -3 °C. Co by to mohlo být? Dodávka nafty za studena? Je mi di…

    • 6 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem vojtechoun,

    Zdravím vespolek, mám OIII Scout 2.0 TDI CR 4x4 110 kW CRMB a o víkendu jsem měnil olej a všechny filtry. Auto jsem kupoval teprve nedávno a palivový filtr jsem koupil podle OEM čísla uvedeného na faktuře servisu předchozího majitele. Když jsem palivový filtr vyndal, zjistil jsem, že je asi o 5 cm delší než MANN PU8021, který jsem pořídil. MANN filtr má na výšku 102 mm a starý filtr má cca 150 mm. Pravděpodoně se jen jedná o jiného výrobce filtru, ale rozdíl ve velikosti mě překvapil a filtr jsem nakonec nevyměnil. VAGem jsem pak jen pustil palivové čerpadlo a jezdím se starým filtrem. Poradíte mi prosím někdo, jestli tam tento "menší" filtr můžu použít? Všech…

  15. několikrát se mi stalo za jízdy, že chcípl motor. Párkrát to po znovu nastartování za jízdy hodilo do nouzáku, ale ne vždy. Pak to zase jelo klidně pár set km v pohodě. Netuší prosím někdo čím by to mohlo být? Nedávno bylo auto na rozvodech ale od té doby najelo pár tisíc bez problémů (jezdím hodně a za týden najedu klidně 2tis). Přikládám výpis z VCDS po posledím vymazání chyb. Ale opakují se ty stejné. Většinou auto vyhodí ještě hlášky o chybě ParkPilot, ESC, FrontAsist a Kontrola pneumatik. Před dvěma lety jsem měnil baterku. Tehdy mi zhasínal motor při otáčením volantu - asi ztráta proudu díky posilovači a slabé aku (?). Rád bych měl aspoň tušení p…

    • 7 odpovědí
    • 7,4tis zobrazení
  16. Dobrý den, jsem zde nová. Snad mi někdo poradí. Mame Octavii kombi RS, 135Kw, DSG, r.v.2018, najeto 75tis.km. V lst. zacala blbnout automaticka prevodovka a byl divny zvuk v motoru. Proto autorizovany servis udelal rozvody a poslal skodku na repase prevodovky. Auto nam bylo predano, ze je ok. Onen zvuk prestal, ale zacaly nove zvuky, zacala zrat 14l na 100km. Nechali ji od znameno nahodit na diagnostiku a vyskocilo plno chyb, ktere se datovaly k dnum, kdy byla v servise. Takze jsme ji tam opet vratili. Zjistili, ze novy zvuk a spotreba byla asi tim, ze sice rozvody udelali, ale nedali tam novou vodni pumpu. Takze ta byla vcera vymenena. A opet predali auto s tim, ze je ok…

    • 12 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem martind_,

    Dobrý den, v poslední době se mi zdá motor, že je hlučnější, není to vstřiky a nájezdem? nájezd 233 tisíc km. Jedno video je při vypalování DPF - silné klepání, druhé video je volnoběh po vypálení DPF - menší klepání

    • 3 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Mikeso,

    Chystam sa vymenit chladiacu kvapalinu. Ak by mohol niekto poradit ci treba pouzit specialny nastroj na vytvorenie podtlaku/vakuum pri plneni na zabezpecenie tesnosti a zamedzeni vzduch. bublin v systeme. Alebo staci odpojit zo spodu ,doliat novu a cakat lez zopne termostat ,pripadne doplnit. Niekde som cital ze sa to samo odvzdusnuje. Vopred diky za rady

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Cromoly,

    Ahoj, rozsvitila se mi kontrolka motoru a pres OBD2 mi Carista napsala chybu P0674 Cylinder glow plug circuit /open. Koukal jsem, ze by vymena zhavicky mela byt na pet minut, ale jsem ted na dovolene bez naradi. Chci se proto zeptat, jestli nevite presnej typ zhavicky, co je tam od vyroby (vyrobce a model), abych ji mohl objednat a hned po navratu z dovolene vymenit? Na motoru je napsany kod CUN304268 a jedna se o 135kW Scout. Jo a ctvrty valec je pri pohledu zepredu pod otevrenou kapotu ten uplne vlevo nebo ten uplne vpravo?

    • 13 odpovědí
    • 25,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem tomi28,

    Zdravím, poslední dva dny mi krátce po nastartování vždy vyskočily otáčky při volnoběhu na 1000ot. Zrovna když teploty klesly k nule, má to nějakou souvislost a je to schválně nastavené nebo bych to měl řešit? (Dpf se mi nerozsvitilo, ventilatory neběží po dojezdu... jen jednou za x-set kilometrů) Máte s tím někdo zkušenosti? A ještě jeden poznatek, všiml sem si že RSo se zahřívá po startu daleko rychleji jak klasická octáva 110kw je tam něco přidaného na podporu ohřevu?

      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 13 odpovědí
    • 21,5tis zobrazení
  21. Dobrý den, při přidání plynu slyším jakoby "řachtaní" pravidelné za jízdy. Po cca 10-15km zvuk ustane a jde slyšet jen velmi málo. olej filtry všecko vyměněné. Nejvíce to jde slyšet když otevřu přední okno spolujezdce takže si myslím že to bude něco z pravé strany. Když jedu na Tempomat tak to nedělá. Už opravdu nevím co to může být. Poradíte mi prosím? Děkuji moc za rady.

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Horza,

    Zdravím, asi před třemi týdny jsem zpozoroval divnou barvu chladící kapaliny v nádržce. Po otevření jdou vidět po stranách nádobky usazeniny viz. foto. Auto se chová normálně a zvládá chlazení i při ostré jízdě na dálnici bez problému. Je to na reklamaci? Auto má k dnešnímu dni najeto 35 000 km a stáří 1 rok a 3 měsíce.

  23. Zahájeno uživatelem martind_,

    Ahoj, Mam o3 vrs 135 kw, a v posledni dobe se me deje to, ze pri vyrazeni, ubrani plynu slysim podfouknuti od turba..prvne jsem si myslel, ze to jsou vstriky, protoze mezi 1500 ot az 2000 ot auto obcas jemne zaskubne, ale zacinam si myslet, ze je to turbo..pritom ale auto ma porad stejnou spotrebu, vykon, tahne normalne..poznal by nekdo i neco podle zvuku z videa prosim? prikladam i video

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem jatypek,

    Ahojte.Poradi mi nekdo jaky termostat by mel byt v motoru CKFC 2.0TDi r.v. 2014 na Octavii?Jde mi o to jakou by mel mit hodnotu otvirani,protoze co jsem nasel tak jsou ktere se otviraj na 90C na 92C a na 94C.Poradi nekdo?

    • 7 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem hanny123,

    Ahoj,chystám se na výměnu oleje ve své Octavii 2.0tdi 110kw CKFC a jelikož se blíží zima,tak jsem dostal tip na změnu viskozity oleje z 5w30 na 0w30,zajímalo by mě,jestli to nemůže nějak uškodit motoru,a jestli se to skutečně může takto měnit? Budu nejspíše dělat se starou náplní výplach motoru před vypuštěním pomocí aditiv. Předem všem děkuji za reakce

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.