Motor 1.6 TDI CR
179 témat v tomto fóru
-
Zdravim, jaky davate olej to 1,6TDI 77kw ? 5W-30 nebo 5W-40 ? Specifikace by mela byt 507.00
-
-
- 270 odpovědí
- 164,8tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
Ahoj v kolika KM se mají měnit rozvody u tohoto motoru a co vše je potřeba vyměnit. Nejlépe s čísly dílů. Dík moc chlapy
-
-
- 114 odpovědí
- 99,2tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
chlapci mam taky dotaz. Ma niekto skusenosti s DPF filtrem hlavne ked sa vypaluje? Nóóó ja ho mam v mojej O II a od kupi sem nabehal 10 000km a az teraz sa zacal vypalovat. Ide o to ze to tak čudne smrdi a trocha to vidno ked zastavim a otvorim kapotu. Bol som aj u mechanika a povedal ze je to isto DPF filter a vypaluje sa, preto to smrdi. Doteraz sem si teho nejako nevsimol, az teraz ked sa oteplilo. Stretol sa s tym uz niekto? Teraz sa mi to za posledny tiden stalo 2X. Aj sem to mal napojene na pc a hlasenie bolo: USADZENINY VO VYLTRI 0%. Dikes za odpoved.
-
-
- 268 odpovědí
- 183,4tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Ahojte, poradí niekto aký náhradný palivový filter ide do filtra s označením 1K0 127 399 CA? UFI to nie je. Ďakujem.
-
-
- 76 odpovědí
- 54,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím Vás páni. Mám octaviu2, r.v. 6/2010, 1.6TDI CR. Začalo mi blikať žhavenie. Diagnostika vyhodila: ventil spätného vedenia výfukových plynov. Auto ide v núdzovom režime, tiež svieti kontrolka motora. Keď vypnem a zapnem motor chvílu ide normálne, potom zase začne blikať žhavenie. Niekdy ide normálne aj 15km. Keď je studený tak kontrolka motora nesvieti. Doposiaľ som jazdil na spotrebu, čo asi bola chyba. Môžem ísť v núdzovom režime aj 300 km? Aké máte skúsenosti s vyčistením ventilu spätného vedenia výfukových plynov AGR? Výmena nového ventilu s chladičom je vcelku drahá oprava. Dík.
-
-
- 362 odpovědí
- 220,2tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Čau lidi, mam dotaz proč tu tento motor ještě neni?? Na konfigurátoru škoda už je.... Máte někdo tento motor?? zkušenosti?díky
-
-
- 459 odpovědí
- 273,8tis zobrazení