Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


176 témat v tomto fóru

    • 270 odpovědí
    • 157.6k zobrazení
  1. Rozvody 1,6 TDI CR 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 95.3k zobrazení
    • 268 odpovědí
    • 174.9k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 52.1k zobrazení
  2. EGR ventil 1 2 3 4 15

    • 362 odpovědí
    • 209.9k zobrazení
  3. 1.6 TDI CR (77KW) 1 2 3 4 19

    • 459 odpovědí
    • 266.8k zobrazení
  4. Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW 1 2 3 4 7

    • 157 odpovědí
    • 72.1k zobrazení
  5. Nízký tlak paliva

    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 445 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 121 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 264 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  6. klepavy hluk motoru

    • 1 odpověď
    • 266 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 543 zobrazení
  7. Chiptunig 1.6 TDI CR 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 21.6k zobrazení
    • 156 odpovědí
    • 99.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
  8. Kontrolka žhavení 1 2

    • 27 odpovědí
    • 30.1k zobrazení
    • 482 odpovědí
    • 93.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  9. Nouzový režim

    • 23 odpovědí
    • 37.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Myslím, že to tu Suri již zmiňoval, škodovka prostě dává z hlediska materiálu do brzd totální hnůj. Toť celá záhada.
    • u tý drážky je určitě vada na materiálu brzdového obložení nebo kotouče, to by měli bez řečí vyměnit. Bez debat, ale oni debatují. Superb je dle mého názoru manažerský auto, pro firmy , kdy firmy neřeší ceny oprav , servisy, atd. a zaplatí vše co servisy řeknou a tak se taky chovají servisy k dalším vlastníkům takových aut. 
    • termín je až na konci dubna...to be continued 🙂 sám jsem zvědav
    • Casy: Tak nevím, proč je právě to levý takhle příšerný a má takovou drážku. Jinak já vždy jezdil nejvíc služební auta a ta moje soukromá nemají moc velký nájezd. Když ale vezmu moje poslední dvě auta, dvě generace Fordu Mondeo, tak stála obě na stejném místě jako Sup, nájezd byl obdobný a za sedm let co jsem měl poslední jsem řešil jen výměnu čelního skla, brzdy při prodeji ve výborném stavu. Tohle se od začátku něco sype a je to otravný. OnMiT312: Já si taky myslím, že je to špatné a není to takhle v pořádku, jen nechápu že s tím ŠA něco dávno nedělá. Přinejmenším je to dost špatná vizitka pro relativně drahé auto a divím se, že jim to někdo ještě nedal sežrat. Jestli mě něco nebaví, tak zbytečně vyhazovat peníze.
    • Muj nazor je, ze je to dano predevsim nevhodnou kombinaci materialu kotoucu a smesi desticek. Uz jsem to tu ve vlaknu zminoval. V ramci reklamaci na nasem SIII vymeneny brzdy vzadu 2x a vzdy to skoncilo po jedne/dvou zimach stejne jako ty na fotkach vyse. Naposledy jsem je uz menil sam a pouzil jsem levne kotouce a desky Valeo.  A i po dvou zimach, kdy auto jezdi mene nez drive jsou zadni kotouce krasne leskle, brzdi po cele plose a hlavne, opravdu brzdi. Coz se u originalu nedalo rici.   BTW: posledni puvodni demontovane kotouce jsem pres zimu nechal v krabici v nevytapene garazi. A kdyz jsem je na jare vezl do sberu, tak se z nich doslova loupaly platy rzi jako pernik. V metalurgii se nevyznam, ale laicky mi prijde ten material proste spatny.
×
×
  • Vytvořit nový...