Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


177 témat v tomto fóru

    • 270 odpovědí
    • 160.5k zobrazení
  1. Rozvody 1,6 TDI CR 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 96.9k zobrazení
    • 268 odpovědí
    • 178.5k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 53k zobrazení
  2. EGR ventil 1 2 3 4 15

    • 362 odpovědí
    • 214.1k zobrazení
  3. 1.6 TDI CR (77KW) 1 2 3 4 19

    • 459 odpovědí
    • 269k zobrazení
  4. Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW 1 2 3 4 7

    • 157 odpovědí
    • 73.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 114 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 35.6k zobrazení
  5. Nízký tlak paliva

    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 753 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 166 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 487 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  6. klepavy hluk motoru

    • 1 odpověď
    • 312 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 714 zobrazení
  7. Chiptunig 1.6 TDI CR 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 156 odpovědí
    • 102.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 18.7k zobrazení
  8. Kontrolka žhavení 1 2

    • 27 odpovědí
    • 32.1k zobrazení
    • 482 odpovědí
    • 96.1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ten z AAA je pekný a má super výbavu. Koža vyzerá byť tiež v dobrom stave a šikovný detailér by jej asi vedel ešte vrátiť niečo z pôvodnej svetlosti. To auto má jedinú vadu, že je 2019 a je z AAA. Volant neriešim, musíš mať niečo aj na výmenu/vylepšenie. 🙂
    • @LosDavos ok, tak mi vysvětli, proč po wallnut blastingu zmizel check engine, výpadky válců a cukání od 2000-2500 otáček na všechny stupně. Auto jede plynulej, rychlejší odezva na plyn, nižší spotřeba o litr. Dneska najeto dalších 200km a rozdíl obrovsky. Vyhozené peníze ? Ventily byly průchozí z necelých 60 procent, na fotce to zúžení není tak vidět, nehledě na stovky příspěvků na toto téma na jiných fórech týkající se škody a VW. A to “relativně dobře” je taky zavádějící, jezdil jsem vozovým parkem různých firem s 1.2-1.5tsi od 50 000 do 400 000km a žádná nejede ani z poloviny, tak jak aktuálně moje, nepočítám plynulost a výkon. Dále moje auto před tímto zásahem projíždělo víc lidi z okolí (3 kamarádi, otec, sestra) a NIKDO si ničeho zvláštního nevšiml, přitom já to prostě cítil i ze sedačky spolujezdce. Takze ano.. auta jezdi bez čistění, většina má za mě neakceptovatelné cukání a výkyvy plynulosti a chodu, ktere si 90 procent lidi, co berou auto jak věc nezaznamená. 
    • oba biele hybridy z prveho prispevku su prec, trosku ma mrzi ten Combi. sice "len" Ambition, ale pacil sa mi asi najviac   Style z Marketplace bol podla vsetkeho predany este skor, nez som zo zvedavosti kontaktoval cez messenger a neskor i telefon predavajucu. namiesto toho mi nukali nieco uplne ine (Sportline, bez virtual, vyse 150 000 km) modra Lava s 2zonovou klimou je zatial dostupna, podobne ako biely Sportline, tiez 2zonova klima. su si dost podobne, dokonca cenovo i najazdom. rozdiel hlavne kvoli vybave v sedackach a exterierovych doplnkoch   ponuka hybridov sa moc nemeni, skor mam strach, aby sa este schopnejsie kusky nepredali. obcas nieco pribudne, ale je to skor "ako vyzva" do buducna. vid napriklad biely z Talianska, ktory ma super najazd, peknu cenu, ale onicom vybavu. keby to aspon predne matrix malo, tak chybajuci vyhrev a podobne dorobim   vzhladovo sa mi este paci nieco taketo, polovicke ale najviac asi vadi ten svetly interier. navyse je to 2019 a z Aciek   cistych TSI tiez moc nepribuda, navyse su zvycajne s najazdom cez 150 000 km. urcite to najazdi este dost, ale radsej by som nieco s mensim najazdom
    • Někdy pomůže mezi sebou vyměnit pravé kolo s levým. Neboli pneumatiky na přední nápravě nemají stejný valivý odpor a pak to táhne ke straně.
    • Budu rad, za kazde info jak to predelat. Mam zkusenost, ze auta od 2019 proste baterii nenabiji jak maji. U 3ks O4 jsme menili baterky do 2,5let stari. U O3 vydrzela 7let. 
×
×
  • Vytvořit nový...