Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI CR


180 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  1. EGR VENTIL

    • 5 odpovědí
    • 17.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  2. Biely dym z výfuku.

    • 3 odpovědi
    • 7.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.7k zobrazení
  3. Vysoká teplota oleja

    • 3 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. Auto zpomaluje

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
    • Jde nějak "vyřešit" i ten start/stop, prosím?  
    • Presne to tvrdili aj na DE fore. Acc vobec nepouzivam...
    • Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....    
×
×
  • Vytvořit nový...