Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zdravím, vlastním Škoda Octavia II RS 2.0 TDI - PD 125kw Co mě trapi? Při zaneseni filtru pevných částic nedojde k regeneraci (vypáleni zachycených výfukových sazí neproběhne) teplota ve filtru se nechce zvednout, nevite čim to muže byt? Během jízdy se za mnou objevuje bily oblak, nespálena nafta? DPF filtr vyčištěny Lambda sonda je nova žhaviče, diferenční snímač tlaku v pořádku Byl přehrát software Motor šlape jako hodinky, neškube prostě nic, jen neregeneruje.

    • 12 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Jan Miler,

    Ahoj klubaci mám dotaz ohledně repasu motoru za jízdy si cuclo olej přes turbo samozřejmě otáčky jak prase sice jsem jej hned zaslapl ale pozdě motor je kouslej má jej cenu repasovat nebo se ohlédnout po novém. Pravidelná výměna olejů po 10 000 km včetně filtrů. Předcházející závady špatně starty něco jako kdyby padala nafta chytlo to tak až na po třetí pak zas dlouho nic a následně se závada opakovala další co mě překvapilo bylo to že poslední tři výměny jsem měl v oleji celkem dost nafty dával jsem to za vinu DPF,protože vstřiky byli OK. Nájezd 215 000 a turbo původní. Co vy na to pustit se do repasu nebo hledat jiný motor. Díky

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  3. Vzhledem k tomu, že toto téma ve fóru 2.0 TDi PD chybí, rád bych, aby se zde uveřejnily Vaše zkušenosti s postupem jak demontovat EGR ventil a parohy u motorů 2.0 TDi 8V s DPF filtrem. Zběžným pohledem jsem zjistil, že pro úplnou demontáž EGR ventilu je třeba povolení celkem pěti šroubů, přičemž dva jsou umístěny "zespoda" ventilu směrem od DPF filtru. Je vůbec možné tyto šrouby povolit shoda, nebo je nutné hodit auto na kanál udělat do spodem?

    • 2 odpovědi
    • 19,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem zembajan1,

    https://youtu.be/8Ig0TfMzjWc robi mi to isté Zdravim co byto mohlo byť ? Nový vstrek , zhavice, filtre, pretesneny tandem nove gumičky pod vstrekmi. Jediné len rozvody mi ostavaju a len sa to zhoršuje . Dakujem za radu . Kod motora BKD

    • 4 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Drobeek,

    Zdravím Všechny :) byl jsem projet auto, nebudu lhát snažil jsem se o maximálku (vše na prázdné dálnici a v noci ) když tu najednou ve 180 se ozval tento zvuk větrák je vypnutý, a až do již zmíněných 180 byl klid nic nepískalo nic neřvalo a ani po tom co jsem se vrátil na předpisových 120 ve směs ubráním pod 180 pískání přestalo, na neutral se zvuk neozývá,ani při akceleraci se nic takového neděje, děje se to jen při takhle vysoké rychlosti,a tak mě tak napadá myslíte si že si písklo turbo ? či něco jiného ? či je to prostě vlastnost O2 ? jinak motor 2.0 PD 103 KW BMM auto rv 2009 před face video-1610236120.mp4

    • 2 odpovědi
    • 1,2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Toomik,

    Zdravim vsechny a prosim o radu, nechapu jak jse mi to mohlo stat 😖 ale natankoval jsem asi do necelejch 10l nafty "co mi zbejvalo v nadrzy" za 400,- ale natural 😖 teda asi 13l.. od benzinky jsem dojel domu asi 1km, a bez jakykoliv podezreni.... jenze rano pritelkyne nasedla do auta a jela snim 30km do prace a zpet a doma mi rikala jak to blbe strartuje a obcas se to dusi ale pak kdyz se to rozjede tak dobry,, vlez jsem do auta zkusil nastartovat a pak mi to ku...rva doslo😖😖 to sem teda peknej deb..l 😕 prosim o radu co tedka? nejsem zadnej mechanik,, je motor na odpis? nebo odtahnout do servisu? nebo dolejt naftu plnou +aditiva a zkusit to rozjet? to asi ne…

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Minelan,

    Zdravím všechny, mám vyměněný motor BMN v octavii RS a čas od času se stávalo, že bylo slyšet mírné klepání od motoru, pouze na volnoběh a do cca 1100 otáček. Pak už nic. Teď už to dělá furt. Nepozoruji žádný snížený výkon, zvuk se při zmáčknutí spojky nemění a motor se viditelně netřepe víc než obvykle. Při vibracích najednou stoupnou hodnoty korekce vstřiků na 2. a 4. válci. Kdyby byli podfoulké nebo jinak špatné tak by to cukalo v tahu předpokládám. To ovšem nedělá. Je možné, že by dvouhmota rozhodila korekce vstřikovaného množství a to ještě na těch stejných válcích? Nevím čím začít, přeci jen měnit dva vstřiky a nebo dvouhmotu je celkem drahá sranda. Kvůli hluku jsem…

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Marek Szeliga,

    Zdravim, řeším tady jeden problém s mazánim na výše uvedeném vozidle. Motor vařil vodu. Po sundání hlavy jsem zjistil, že se musí na hlavě opravit sedla na PD vstřikovačích a jsou vydřené kluzné pouzdra na vačce, zdvihátka atd., po opravě hlavy a nastrojení vše v pořádku, až na značné pískání turba. Pro jistotu jsem změřil tlak na na mazání turba a ejhle problém!!!! mazací tlak na volnoběh 3,8 BAR !!!! Nic méně jsem změřil tlak ještě na jímce oleje (čidlo mazání) a tlak na volnoběh 4,0BAR !!! Po zatížení motoru cca 2500ot mazání stále 4,0 BAR. Chámu že je to špatně kvůli vačkám atd., ale řešil už někdo z vás čím je to způsobené???? Zřejmě přepouštěcím ventilem na čerpadle…

    • 4 odpovědi
    • 8,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Drobeek,

    Zdravím Mám takový specifický problém když se pomalu rozjíždím na jedničku a pustím plyn tak je slyšet mě nespecifikované cvaknutí, jako kdyby něco cuklo s motorem ? je fakt že nedokážu uplně s přesností určit odkuď zvuk vychází ale prostě mi to příjde jak kdyby to šlo od převodovky možná od levého kola, auto je r.v 2009 motor 2.0 TDI 103 kw BMM cvaknutí jsem si nahrál na video tak snad to k něčemu poslouží, auto má vyměněný stabilizační tyčky , má dělaný silenbloky ramen a jako poslední se dělaly spodní čepy ramene, mě by jen zajímalo jestli cvaká každá octavie když se rozjedu a pustím plyn a nebo je tam něco špatně :) ještě bych dodal že celou dobu jsem měl zařazenou je…

    • 2 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  10. Zdravím všechny, ví nějaký profík k čemu slouží věc s číslem 1J0906391B podle etky je to zapojené na trubce mezi víkem ventilů a sáním před turbem. Podle schémat to jde rovnou na pojistku spínanou tudíž to topí furt. K čemu to slouží? Něco to zlepšuje? Jinak mělo by to mít víc TDI ale já se bavím konkrétně o BMN.

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem martindaduc22,

    Zdravim, po výměně turba( střed a šnek) a oleje auto netáhne. Jde černý kouř z výfuku. Při jízdě to hulí a pak když uberu a přidám plyn tak se to chytne a jede občas. Do kopce jdou otáčky dolů. Nevíte někdo co by to mohlo způsobit.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Minelan,

    Zdravím, nežádal bych o radu kdyby to nebylo nutné. Popíšu vám co je na autě děláno, co to dělá za potíže a co jsem všechno kontroloval, třeba mě nasměrujete na něco co jsem ještě nezkontroloval. Takže na auto se vracelo DPF, s tím děláno turbo. Regenerovalo strašně často a špatně startovalo-hlava. Taky nová + ultrazvukem vyčištěný vstřiky. Najednou klesly odchylky vstřikovanýho množství na nádherný hodnoty cca od -0,02 do 0,03. Ale! Jel jsem se tedy projet a ihned po tom co začalo tahat turbo tak zamnou dým a když jsem zastavil tak i dým pod kapotou. Tak jsem přišel na to, že podfukujou svody, dal jsem nové těsnění a znova utáhnul. Jel jsem tedy na projížďku a zase dejm…

    • 6 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  13. Mám drobný problém s octávii 2,0 TDi 103KW, při volnoběhu má motor nějaké vibrace, které se přenášejí na celé auto, jako by sním někdo zatřepal, na diagnostice není žádná závada. Při studeném motoru to nedělá. Občas se stane, že to na chvíli přejde ale většinou se to projevuje pořád. Děkuji za radu.

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 144 odpovědí
    • 110,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Makrofuller,

    Ahoj...mám problém který jsem tu ještě nenašel že by se řešil... U RS 2 TDI...při studeném motoru mě při rozjezdu a přilehlé jízdě auto lehce párkrát pocukne...lehce..a je hodně citlivý pedál...někdy to dělá často někdy dobu nic..s ohřátím to zmizí...výjimečně se stane že to rozcuka hodně...na autě měněný vstriky...lista...lambda..dpf cisteno...dvouhmota nová...už nikdo neví co stim...a vše toto měněno zbytečně v podstatě...

    • 4 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem mates118,

    Zdravím,dokázal by mně někdo poradit?Vyměnili jsme nyní na škoda Octavia 2.0 103kw motor BMM ,filtr DPF ,ale nejde nám nastartovat.Píše to chybu P145D -obvod snímače teploty vyfukových plynu 3,zkrat na B+-TRVALE...nedokázal by mě někdo poradit co stím?díky

  16. Ahoj lidi, sháním přípravky pro výměnu vstřikovačů u motoru BKD, které jsou v servisním manuálu popsány jako: - pomocná tyč na montáž ventilových pružin -2036- s přídržnými deskami -2036/1- - páka k montáži ventilových pružin -VW 541/1 A- s tlačným dílem -VW 541/5- Pořídil jsem si za pár korun starší oktávku na hraní s motorem BKD. Bylo mi jí líto a chci jí dát šanci. Momentálně dávám do kupy vstřikování. Vstřiky jsem vyměnil zatím za jiné, použité, motor funguje dobře, ale rád bych měl po ruce výše zmíněné přípravky, protože bych rád provedl ještě pár experimentů a ty vstřiky pak usadil tak, jak to má dle příručky být. Případně by mne zajímaly tipy na…

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Jan Miler,

    Zdravím klubaci potřebuji poradit mazlík špatně startuje hlavně ráno přes den je to v pořádku mám motor s označením BMM a najeto 215000 . O auto se pravidelně starám výměna oleje po 10 000 km . Minulý týden jsem měnil olej a při vypouštění tam bylo víc než mám být . Na doporučení jsem vyměnil těsnění tandemového čerpadla a bez účinků. Mám obavu že mi odchází vstřikování jak moc je to náročné jak časově i finančně. Auto je provozováno jak město i dálnice jiné problémy nemá pravidelný c motoru za tepla i studena. Děkuji za rady

    • 0 odpovědí
    • 905 zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem mates118,

    zdravím ,neprošel jsem emisemi .Filtr evných částic je po smrti...nevíte kde by se dal sehnat nový?Ale za nějaké rozumné peníze.Z vrakoviště nechci....děkuji

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  19. Zdravím, dávám do kupy svojí ovečku s motorem bmn, připravuju jí na vrácení dpf. Teď se zaměřuji na přetěsnění vstřiků a kabeláž k nim. Objednal jsem si komplet sadu, kde sice jsou o kroužky, šrouby a tak, ale už jsem tam nenašel dosedací měděný kroužek. Nezná někdo rozměry, nebo číslo dílu nebo odkaz na to kde je koupit ať to mam nachystané na výměnu? Jinak také scháním těsnění do spojů tlakových hadic od sání, protože kolem spojů je mam olepený od oleje co mi uniká z turba. Dá se koupit nějaká sada nebo alespoň jednotlivě?

    • 3 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Minelan,

    Ahoj, omlouvám se že zase otravuju. Vracel jsem do auta dpf, ale ještě předtím jsem dojel do škodovky aby mi nahráli aktuální software do jednotky a pak jsem vyměnil turbo a nechal vyčistit vstřiky. Ale teď po ujetí cca 90 nebo 100 km už nevím přesně se rozvítila kontrolka filtru. Připojil jsem diagnostiku a žádná chyba. Včera při zaplnění 70% jsem zkusil spustit servisní regeneraci ale nic se nedělo. Prostě se regenerace nespustí. Teď až se vrátim z práce tak už budu mít boužel přes 100% a budu to muset nějak vyčistit a jezdit jiným autem. Ale o co mi jde. Umí tady ty regenerace někdo zapnout? Je to na 100% vypnuté, protože to píše počet regenerací 0, neúspěšných 0 a teď…

    • 7 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem mijana,

    Dobry den, mela bych dotaz ohledne spotreby na Skode Ostavii 2,0 TDi . Auto je 3 roky stare, najeto 60 000 km. Bezprostredne po vymene oleje v autorizovanem servisu mi zahadne stoupla spotreba temer o 2 litry. Vymena oleje byla provedena v predepsanem servisnim intervalu. V autech se vubec nevyznam, jsem odkazana duverovat technikum v autorizovanem servisu. Jezdivam pravidelne 600 km do SRN, prumerna spotreba i pri svizne jizde nebyla nikdy vyssi nez 7 litru. Ihned po servisni prohlidce v CR jsem opet odjizdela do SRN a to se spotrebou temer 9 litru. Tuto spotrebu mivam od te doby pravidelne (pri jizde po dalnici). Letni pneumatiky za zimni jsem nemenila, v SRN nesvitim…

  22. Zahájeno uživatelem kortez,

    Ahoj neznáte někdo postup jak pomocí Vag-com vynutit regeneraci DPF filtru. Dost často mi svítí ta kontrolka filtru a po Praze je dost problém to vyčistit. Už se mi dvakrát stalo, že to padlo do nouzáku. Pak se regenerace vypne a musí se vynutit. To mi dělali na Jarově VASem. Ale předpokládám, že to jde i VAG-comem. Už jsem ho sebou začal vozit Jenom doplňuji, že se jedná o Octavii II RS 2.0 TDI Předem díky Jarda

  23. Zahájeno uživatelem Robajzzz,

    Ahoj lidi, prisel jsem k vám pro radu, mám problém asi 2-3 týdny mi škube v motoru , když přidám od 2200 otáček a výš, dela to ale z 95% jen u druhého stupně někdy těch 5% u stupně 5. nedela to každou jízdu , ale když za den vytáhnu auto a jedu tak to je co 3 jízda ... tankoval sem kvalitní naftu ale teď poslední dobu jsem bral v ONO tu jejich diselovou aditivovanou a to je asi ten problém, myslíte , ze to jsou vstriky nebo nemůže to byt turbo? motor 2.0 tdi 103kw 8V BMM, vyplatí se kupovat repasovane vstriky nebo raději originál? Mate zkušenosti s něčím podobným? Díky moc za vaše rady !

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Kvido17,

    Ahoj milý kolegové. Dnes jsem byl na technický a neprošel jsem emisemi u mé octavky. Naměřili mi tam dost vysoké hodnoty. Korigovaný součinitel absorpce 0,70. Hodnota kouřivosti naměřena 3,0. Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření. Dovoleno max 0,25 a já mám 0,71. Jinak všechny ostatní hodnoty jsou v rozmezí jak má být. Před 2 lety ale auto normálně prošlo v pohodě. Hodnota kouřivosti naměřena 0,38. Mohlo by to být i turbem, auto mi docela tedka žere olej, a občas se mi stane když to přeženu tak mni spadne do nouzáku. Jinde viditelně není vidět únik oleje. Těsnění pod hlavou je dobrý když mi ole…

    • 0 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Tomáš Hoff,

    Ahoj lidičky, Prosím vás, před týdnem se mě stala taková nemilá věc. Při sjíždění z dálnice se mi rozletělo turbo (rozsekaná vrtule) a chci se zeptat, tak všude se může vrtule dostat a co všechno udělat, než namontuju nové. Předem děkuji za odpovědi

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.