Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1 020 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
  1. GO motoru ?

    • 12 odpovědí
    • 16,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,8k zobrazení
  2. motor 1.6 55kW AEE

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 13,3k zobrazení
  3. 0I - okamžitá spotreba

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6,4k zobrazení
  4. Nový motor?

    • 19 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  5. 1.6 74 kW

    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  6. schema motora - cidla

    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
  7. Výměna palivového filtru

    • 3 odpovědi
    • 5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  8. HLUČNÉ ROZVODY

    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
  9. Úprava motoru 1.6MPI

    • 9 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  10. mazání motoru

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  11. sytič u motoru AVU

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, potřeboval bych poradit co dělat do pojistky k palivovému čerpadlu mi nejde napětí takže nejde vůbec čerpadlo. Vůbec nevím co s tím a co kde hledat opravit/vyměnit jestli se někde přetrhl drátek nebo hledat něco jiného. Jedná se o fabii I rs. Předem díky za rady
    • zdravím, potřeboval bych zjistit jaký tlak motororového oleje mám mít a to jak při studeném,tak i při ohřátém motoru,na volnoběh a při 2000 tis. otáčkách. Jde mi o to, že mám auto v servisu na opravu poté co se mi rosvítila hláška "nízký tlak oleje odstavte vozidlo" a potřebuji ověřit že je oprava v pořádku.Již mi auto jednou dali a po cca 40km se hláška objevila znovu.Proto potřebuji ty hodnoty,abych měl jistotu,že mi tu závadu opravili. Předem děkuji
    • Jestem z Polski i w Waszym jezykiem nie władam. Przepraszam, ze po polsku. Czy uporaliscie się z problemem dłuższego rozruchu. Mam silnik w golfie vii 1.6 CLHA bez VVT, Zauwazyłem, że przy temp. poniżej 10 stopni nie silnik odpala bez dłuższego rozruchu a jz powyzej 10 stopni potrafi sie przytrafic dłuższy rozruch. Nowa bateria, nowy czujnik wałka rozrządu. Cisnienie podczas rozruchu jest zbudowane a jednak walek rozrzadu opóźnia odczyt, Oto skan z vcdsa link
    • U vyšších obsahu je to zase o něco lepší.
    • Coudy87 moc děkuji za odkazy. Asi dva dny po mém posledním příspěvku jsem již adaptéry zakoupil na bazaru. Koukám ale že jich tedy moc není.
×
×
  • Vytvořit nový...