Přejít na obsah

Motor 1.8 T


599 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
  1. Zakolísání výkonu

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  2. Intercooler 1.8T

    • 16 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  3. Chyba 16985

    • 9 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  4. Mazání 1,8T 1 2

    • 34 odpovědí
    • 27.4k zobrazení
  5. Palivové čerpadlo

    • 16 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  6. Chyba 17968

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 64.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 25.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  7. Deflektor na vacce

    • 1 odpověď
    • 900 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  8. 6ti kvalt :)

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  9. Chyba sekundarniho vzduchu

    • 12 odpovědí
    • 25k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky všem za příspěvky. Co se týče 1.5TSI, vyzkoušel jsem ho v Karoqu (taky automat, sice tam není MHEV, ale i tak) a byl jsem jako docela nadšený jak z té spotřeby tak kultivovanosti (když nepočítám to když se na to šlape, to už mám pocit, že startuje stíhačka ve špatném slova smyslu).  Diesel jsem zkoušel pouze 85KW v manuálu, ale i tam mi přišel dost fajn takže v tomhle mi asi je nějako jedno co to vlastně bude :D.    Nakonec, ale vím, že půjdu do Exclusive selection s 18 palcovýma kolama a asi bez DCC. Ale furt si nejsem jistý s TDI nebo TSI . Z dlouhodobého hlediska mi nějakým způsobem o pár tisíc vychází lépe TSI, ale jaká je u TDI a TSI nějaká údržba netuším.
    • Ahoj Všem, v současné době mám Kodiaq FL a uvažuji o koupi Kodiaq 2, ale...     "Nové" benzínové motory 1,5TSI dostaly servisně velmi nákladné trakční baterie - MILD malou a Plug-in poměrně velkou. (tím se srovnaly náklady u většího nájezdu a stáří auta s motorizací TDI, kde bude stát raketu výměna DPF).  Otázka je co udělá nové častější vypínání vnitřních válců s karbonováním motoru.   "Nové" nafťáky nebyly nijak přepracovány co se týče u většiny z nich katastrofické spotřeby oleje zejména u silnější naftové verze. Ta slabší verze má obecně spotřebu oleje menší, ale často u ní dochází k netěsnosti gufera na klice - na rozdíl od silnější verze, která olej díky velkým výrobním tolerancím a slabým stíracím kroužkům na pístech spaluje olej ve válcích s naftou a pomalu a jistě zasírá DPF. Ta slabší verze TDI vám zase krásně nakonzervuje podvozek kvůli špatnému těsnění na klice uloženého v plastovém(?!) krytu na bloku motoru - pokud o to nestojíte dá se řešit výměnou modifikovaného těsnění na klice - ale je to poměrně náročná záležitost.         Pokud nebudu dál řešit motorizace a zcela novou ergonomii ovládání tak mi přijde, že Kodiaq 2 je oproti jeho předchůdci chudší o:   - měkčené plasty a tapec na zadních dveřích, kde jsou na novém pouze tvrdé plasty a plastová imitace kůže. - KESSY odemykání na zadních dveřích, kde na novém lze dotykově otevřít pouze dveře přední - vnitřní filcová výplň přední schránky před spolujezdcem, kde nový má jen tvrdý plast - el. zásuvka na 230V AC 150W, kde nový má možnost jen zásuvky na 12V DC - ostřikovače předních světlometů, kde nový nemá ostřikovače předních světlometů - menší palivová nádrž, kde nový má 55l oproti 58l předchozí generace - kaplička virtuálního kokpitu, kde nový Kodiaq nemá zastínění přístrojové desky, která je vystrčená na palubní desku.      naopak co v něm novém přibylo:   + el. ovládané žaluzie před chladičem motoru + 2-ventilové tlumiče + dokonalejší matrix světlomety     a co se bohužel nezměnilo vůbec:   = tragické spotřeba oleje zejména u silnější naftové verze motoru = nevyhřívaný kryt předního radaru, který v zimě namrzá a vyřadí tak adaptivní tempomat (který je nově navíc umístěný níže než tomu bylo u předchozí verze)         
    • Dobrý večer pánové, Mám menší problém se škodou octavíí 1.9 TDI, 77kw, 2005, DSG Jak to tak bývá, přijel jsem úplně v pořádku a už jsem neodjel. Motor na první dobrou nastrartoval a hnedka se zadusil, poté již jen slabě motal a blikla na mě kontrolka motoru, hladiny oleje a abs, jinak vše v pořádku. Provedl jsem diagnostiku a píše to chybu 18058 - pohon datové sběrnice chybí odezva sdružených přístrojů.  Prozatím jsem zkusil kouknout na uzemnění motoru, prohodit batery a zkontrolovat pojistky, budu rád za vaše nápady.
    • 🤣tak to fakt ne, jsem pouze uživatel   Co vím, tak v každým kraji mají svůj odloučený" servis, ale nejlepší je zajet přímo do Strakonic, i dlouhá cesta se v tomhle případě vyplatí!!!! Pozor jsou tam dva servisní: 1. Autogas centrum  2. Autogas centrum PLUS .. mám zkušenost s tím prvním, ale i ten druhý je prej taky v pohodě  ..jsou vedle sebe přes ulici   Aktuálně mám Yeti 1.2 TSI 81 kW DSG, natočeno přes 30 tis. Základ je měnit včas filtry Plynná fáze po 20 tis Kapalná fáze 40 tis 1x ročně revize 600kc, při té zkontrolují plynovou mapu ( např nesmí být chudá nebo bohatá směs) a ještě mi tam před technickou udělají emise. Mám tam Stag 400.. rozhodně to není o tom, že si můžeš vybrat, prostě tato sada pasuje k mému motoru nejlíp.   Spotřeba  - na nádrž benzínu nájezdu cca 750 km  - při spalování LPG vyjedu benzínovou nádrž za 4300 - 4500 km.
    • mam 9mesiac 2017 ano nerozlišuje. ale akceptuje ich. a hlasi a spomaluje.
×
×
  • Vytvořit nový...