Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem randley,

    Ahoj, uz som hladal všade po fóre ale nikdy sa to nevyriešilo. Mám problém s turbom. Turbo od naštartovania tlačí len 0.3bar. Turbo išlo, po výmene pletenca na výfuku turbo nejde. Rozmýšlal som už aj nad lambda sondami či pri zváraní nemohli odísť, po odpojení lambda sond bez zmeny. Dalej som si všimol že mi trochu syčí hadica na podtlak do brzd, má to nejakú spojitosť? Čo pozrieť? Skúšal som aj odpojiť hadičku z regulácie turba bez zmeny. Aký tlak by mal ísť do n75 ventilu? Blow off som už skúšal vymeniť bez zmeny. Intercoolerove hadice som pozrel vyzerajú byť v poriadku. Motor je AUM.

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  2. Ahoj, Mam Octavii 1.8T puvodne 110kW. Po selhani turba se dalo turbo z RS, vyndal se kat, deaktivovala 2 lambda, deaktivoval se se okruh sekundarniho vzduchu, dalo se 4bar palivove cerpadlo i s regulatorem, nove svicky, nove civky, novy blow off ventil, ale zpet do sani. Nechci aby mi delalo auto pou pou :D Zakazkovy soft - na brzde bylo auto 10 hodin vcetne externiho mereni lambdy apod... Vse vyladene jak ma byt. Vse bylo super, litalo to jako z praku. Ale ted to zaclo cukat a zhorsuje se to. Mezi 2000-3500 otacek pri cca 20-30% stlaceni plynovyho pedalu. Motor jako by mel hlavne za studena vypinac s vterinovym intervalem a bud zapnuto a nebo vypnuto a s…

    • 3 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Pasák oveček,

    Octavia 1.8t 110kw AUM (chip na 138kw a 275nm od Camp Performance, je tam od velkých prázdnin loňského roku) Zdravím, mám problém s nouzovými režimy a už nevím s čím to může souviset. Nez zavolám do firmy, tak by me zajimalo, jestli nemel nekdo nekdy to same. Nouzáky začaly sami od sebe asi mesic nebo dva po chipu, předtím to nikdy nedělalo. Po delším stání (6-8h nejčastěji, někdy to dela třeba i po 2h stání), tedy když je auto studené, má nouzak. Po nastartování a klidné jízdě (je to studené, tak točím max. 2,5k otáček) mám vetsinou nouzi. Jakmile se auto zahřeje jízdou a zatáhnu si, tak to pocitově nejede a tlačí dle diag. jen 0.3b, takže klasická nouze. Ž…

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Pasák oveček,

    Zdravím, mám problém s únikem tlaku a odporným zvukem, který s tím nejspíš souvisí.....už nevím co dál, tak píšu sem, jestli někoho něco nenapadne. Kde bych nějak začal...seznámím vás se situací Auto jsem měl v Srpnu na chipu na 138kw a 275nm. Zároveň mi byl zvednut plnící tlak až na jeden bar. Auto jelo a tlačilo jak mělo (při plném plnícím tlaku to natlačilo 1.2b, v zápětí padlo na stálých 1b, nejméně na 0.9b-prostě vše jak má být), naneštěstí se před 1.-4. týdnem začaly objevovat problémy. Auto mi začalo padat do nouzáku po dlouhém stání, třeba po noci. Příklad: Ráno jsem jel do školy, čekal jsem až se auto prohřeje, po asi 5 km jízdě městem…

    • 3 odpovědi
    • 6,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Dafi7,

    AUM. Trojka,čtverka,pětka zakolísání výkonu cca mezi 2200-2600ot.Jak při pomálém přidání plynu tak při razantním.Nad 3000ot už vše o.k.Diag píše Rozdíl tlaku mezi turbem a ventilem škrtící klapky.Díky za rady

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem trevor12,

    pomohl by mi nekdo s diagnostikou treba s osciloskopem kde je problem kdyz bych k Vam prijel ? ... auto prestalo jit na 4,5 do otacek, na ctyrku max. 5500/min, na petku stezi 5000/min vic to nejde ... vymeneny vsechny civky, svicky, problem zustal ... sviti oranzova kontrolka motoru, na diagnostice to hlasi sporadicka (nahodna) snizena funkce katalyzatoru

    • 3 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem evzene,

    Zdarec , koupil jsem od HANZE cooler díky za super jednání. Ted ta otázka měnil jsem ho a zjistil jsem ze na tom koupenem chladici je nejake čidlo a na starem neni ?! muže to neco dělat ? zapojil jsme vše nakopl to na poprve a jezdi jak drak! Otazka na co tam to čidlo je a kde škoda udělala chybu že mi tam nedala konektor Bude to dělat problem ?

    • 16 odpovědí
    • 8,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Smoke,

    Zdravím všechny Oktaváky. Před více než dvěma roky jsem zakoupil Oktávu 1.8T motor AUM r.v.2001. Koupil jsem ji v létě, auto se chovalo docela v pohodě. Už první zimu nastaly problémy se studeným rozjížděním. Info: měněny všechny zapalovací cívky, svíčky, olej, snad všechny filtry atd... 1) Po nastartování motoru by měl člověk alespoň trochu počkat a ne se rozjet hned na plný plyn - to je asi jasné, ale zase by se snad mělo dát rozjet i na sytič, což není můj případ. Auto začne při pokusu o rozjezd silně poskakovat a dusit se, začnou skákat otáčky nahoru a dolů, no prostě se motor zblázní dokud mu nepřidám více plynu, pak už je docela klid, ale i p…

    • 9 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem R.jakubco,

    Dobrý deň. Ohľadom odstránenie Sek. čer. vzduchu sa už veľa popísalo ale je v tom trochu "guláš". Má niekto realne skúsenosti s odstránením tohto čerpadla? Postup nieje dôležitý ale skôr to že niekto tvrdí že po odstranení motor vstrekuje bohatú zmes ktorá sa nespáli a ničí sa katalizátor. Je to tak alebo nie?

    • 7 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem ivan plyn,

    Ahoj lidi, U Octavie 1,8T Elegant 2001 AUM 110kW se mi přihodila následující věc: Za jízdy se mi najednou rozsvítil červenej STOP - nízký tlak oleje. Ihed jsem odstavil, oči jako bambule od bačkor. Oleje bylo na spodní části měrky, došel jsem k pumpě a pro jistotu dolil na max. Po nastartování zvuk motoru OK, mazání nesvítilo, Ujel jsem cca 1 km, a situace se opakovala. Pískalo, psalo že nemaže, ať vypnu motor a přečtu si manuál... , po opětovném nastartování bez jediného zaškobrtnutí kontrolka zhasla, mazalo. Po paterém opakování této legrácky jsem ošahával kontakt tlakového čidla (nic konkrétního nezjistil, ale pak jsem dojel na jeden zátah z České Sibiře až do Prahy (…

    • 34 odpovědí
    • 28,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Tomm,

    Chapi je nejaký rozdíl v palivovém čerpadlu v nádrži 18 20V - 16 - 18 turbo?

    • 16 odpovědí
    • 8,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem VAN3RKO,

    Nazdar. Vie niekto čo môže byť chybou keď diagnostika vypisuje takúto chybu? : 17968 - maximálni otáčky motoru prekročeny - zaruka motoru zrusena P1560 -35-10 - Sporadicky Auto sa vôbec nedá naštartovať,len točí motorom ale diagnostika už nič iné nevypisuje. Ak už niekto mal takýto problém, tak by som bol rád ak by poradil ako to spojazdniť poprípade čo vymeniť.

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Anthony,

    Mohl by někdo ochotný poradit, jak u motoru AUM (1.8T) na O1 vyměnit čidlo teploty chladicí kapaliny? Nepodařilo se mi zatím postup najít, jde mi o to, zda se to šroubuje, je to nacvaknuté, přichycené nějak apod.

    • 70 odpovědí
    • 68,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem StinkyKo,

    Zdravim, Mam mensi problem na mojej oktavii 1.8T 132Kw AUQ. Pri nastartovani auta po dlhsej dobe naslednom chodu auta turbo vobec nema tlak. Po opätovnom vypnuti zapalovania a nastartovani uz ma tlak aky ma mat zial od 2tis. otaciek vyssie zacne skubat ako keby som dal nohu z plynu aj turbo pocut, ze zacne tlacit menej. Po case zase prestane tlacit. Dal som tam nove zvody, turbo, hadice podtlaku, ventil N249, ventil na regulaciu tlaku. Vahu vzduchu som tiez skusal je OK. Skrtiaca klapka je cista. Bol som uz v 3 servisoch nikde nevedia co s tym.. diagnostika v Skodovke neukazala nic. Dakujem za rady :)

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Bierhanzel,

    Ahoj.Prosím o radu a případné navedení správným směrem při rozluštění závad. Jedná se o TT ale stejný kod AUQ se nachází v RS tak se zeptám i tu. Auto se již cca více jak přes rok čím dál víc zhoršuje. Dřív při klidné dálkové jízdě cca 8l/100km dnes cca 12l... a čím dál tím víc mi lenivý pod rukama. Při plnění jakoby vynechává a netahne. Svítí kontrolka motoru a hlásí chyby viz níže výpis. Ze srandy jsem to dal do origo Audi servisu Teplice, kde mi auto po 14 dnech ze zoufalství vrátily a nepřišlo se na nic... Tak pokud měl někdo podobné trápení pochlubte se. Já teď udělám takovou tu klasiku, kterou to sice nebude ale určitě mu neublíží a pomůžu líp dejchat a popíjet (sv…

    • 5 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Ray,

    Ahojte lidi. A je to tady, co nevidět mě čeká velká přestavba motoru, chtěl bych otevřít diskuzi na toto téma. Motor z roku 2004, poloosy, převodovka, budíky, elektrika, řj a další, rád bych si sváma na toto téma popovídal. Pokud je tu někdo kdo již tuto přestavbu aplikoval, rád uvítám veškeré rady. Co vše je potřeba? Dělám přípravu jak je to s brzdama? Co vše je nutné vyměnit za součástky?

  17. Zdravim, pred 2 tydny jsem si koupil svoje prvni auto - Octavii 1 RS 1.8T AUQ za nejakych 80 tisic Kc Po 2 tydnech jsem se s autem jiz dostatecne seznamil a prisel jsem na par nedostatku 1) Zere olej.. Navic nekde unika. Je "poblitej" blok motoru na strane u ridice nebo nekde okolo turba (nvm presne kde). Prijde mi, ze prumerne zere tak 0.3 litru na 1500 km (pricemz spotreba benzinu prumerne 10 litru na 100 km). A napr dneska jsem si dal 150 km vylet stylem "brzda/plnej plyn az do omezovace". Fakt sem tomu autu slapal na krk, chvilema sem videl na tachometru 230 kmh.. Za tehlech 150 km to sezralo asi 100 ml oleje. Mozna i trosku vic, tezko rict. Ak…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem kluvi,

    Zdar. Neviete poradiť ako na zmeniť nastavenie bohatosti pri studenom štarte? Klasický problém? Pri studenom štarte to obšas (zima, vlhko?) skoro nejde a nereaguje na plyn kolisu otacky a su nizke. Po asi 30 sec sa to spravi. Podla mna to je nizkou štartovacou dávkou pri studenom motore. (umňa to súvisí s nastavením LPG) Neviete ako to zmeniť? 1)Robí sa to zmenou palivovej mapy alebo len nejakým jednoduchým parametrom? 2)Čo je potreba na zmenu palivovej mapy? Stačí VAG kabel a software ? (VAG-COM) A odvaha... :-D

    • 22 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem JirkaOc,

    Prosím znalé o názor v následující záležitosti: u své Octavie 1.8T combi r.v. 2000 (modelový rok 2001) jsem dnes zjistil problém, který je na fotce v příloze... Nějakým způsobem "vyběhlo" pouzdro, které je nalisované v hliníkovém tělese rozvodovky a prochází skrz něj pravá poloosa. Vysunutí je poměrně značné - okolo 1 cm. Zajímala by mě možná příčina a taky způsob, jak se to dá vyřešit (kromě výměny rozvodovky či alespoň jejího těla ;-) )... Díky za reakce.

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Mirina,

    Zdravím, chtěl bych se zeptat jestly je velký problém když jsem nevrátil zpět na vacku ten deflektor plastovy dík za odpověď

    • 1 odpověď
    • 1tis zobrazení
  21. Ve VAGu to píše tyto dvě vady, po smazání a nastartování se vady opět rozsvítí ASR. Nechápu, proč je spojená s váhou vzduchu. Motor 1.8T rok 2002 problém váhy vzduchu? Chyba motoru: Addresa 01: Motor 1 Fault Found: 16486 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly P0102 - 35-00 - - Chyba ASR: Addresa 03: ABS brzdy Systém a/nebo verze: ASR FRONT MK60 1 Fault Found: 01314 - ridici jednotka motoru 013 - prosim; prectete pamet chyb

    • 1 odpověď
    • 5,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem PitriSeek,

    Zdravím, Chtěl bych pořidit ojetou octavii RS nejlépe v kombi. Už po nich nějaký měsíc koukám ale nikde jsem nenašel kus kterej by měl najeto pod 200t km, tak bych chtěl alespoń znát jakou ten motor má životnost, popřípadě na co si u takového vozu dát pozor? Vyplatí se koukat tady v ČR nebo např Německo? A jaké jsou nejčastější vady?

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem BoŠ,

    Potřeboval bych poradit, zda se někdo setkal s následujícím problémem: Několikrát se mi nyní stalo, že při zvyšování otáček v zatíženém i nezatíženém stavu se okolo 2000 ot/min začalo ozývat plechové drnčení, cítit byly i mírné otřesy. po zvýšení otáček tento jev ustal. Poté zase několik set km v pohodě, a zase to tu bylo. V tomto stavu nepomohlo ani vypnutí motoru a znovu nastartování. Čím by to mohlo být? je možné, že by něco podobného mohla dělat netěsnost výfukové soustavy? Nebo nějaký problém se silentblokem ? Dík za příspěvky.

    • 9 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Vrec,

    Ahoj Lidi, možná už tady tenhle dotaz byl, ale nenašel jsem odkaz, tak píši znova. Nemáte někdo zkušenost s výměnou 5ti za 6ti kvalt do 1,8T s čipem na 194koní, ta 6 by hodně pomohla motoru :) Někde jsem zaslechl, že se se to dá dát i z jiného vozu, či modelu. Nemáte stím někdo zkušenost, prosím? Dík za info Vrec

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem jarios,

    ....poradi nekdo s problemem - octavia 1.8 T 20V r.v. 2005- pri nastartovanem motoru na volnobeh jsem otevrel nadrz a "strikal" ven benzin....myslim, ze to neni normal. poradi nekdo? dekuji za pomoc

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.