Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem PetrAT,

    Pedál je potřeba mačkat dost velkou silou (a to nejsem ufňukaná mánička) Obzvlášť manželka s tím má dost starostí Jinak spojka zabírá dobře, neprokluzuje a zabírá až na konci (vrchu) Což je výhoda, že se nemusí tolik prošlapávat až k podlaze Nájezd 195tkm a nejspíš je spojka původní Je to u 4x4 normální, že jde pedál ztuha ?

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Pavlos241,

    zdravim,pokud se to tu někde řešilo sry za spam zbytečnej,ale mám prosbičku. vyplatí se vyndat kat u oct rs 1.8t teď tam mám cca 159kw. nebude to padat do nouzáku a má to jednu lambdu sondu nebo dvě je to rok 2001. AUQ děkuji

    • 2 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Pericko666,

    Ahoj lidi, chtěl bych se Vás zeptat, jestli máte někdo tušení, jaká je spolehlivost motoru, respektive životnost. Kolik máte nakrouceno a kolik si myslíte, že už je hodně. Děkuji za veškeré náměty :-)

    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Michael99,

    Ahoj všem, koupil jsem si před nedávnem Octavii I RS (chip na 142kW), rok 2002 a začal jsem se trochu zajímat o možnost přechodu na LPG. Nemáte s tímto motorem a LPG někdo zkušenosti? LPG bych chtěl využívat ve měste, kde si Octa bere i 15 litrů, delší trasy bych jel spíše na benzín. Slyšel jsem, že LPG ničí motor a tak fakt nevím, zda se investice v řádu desítek tisíc vyplatí, zda je to s tím poškozováním motoru tak žhavé nebo ne. Předem děkuji za jakékoliv rady, postřehy a připomínky...

    • 25 odpovědí
    • 19,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem yogi0077,

    Vag mi vyhodil tuto chybu..... Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT G 0002 Kódodvání softwaru: Kód opravny: WSC 31480 Dodatecná informace: 1 Nalezeny chyby: 17704 - Zavada chladiciho systemu P1296 - 35-00 - - Neviete mi niekto poradit??Co to je?Ake je riesenie? A etste jedna otazka....v servise mi menili brzdovu kapalinu a brzdovy pedal mi teraz reaguje neako nizko....mam tak napol opotrebene platnicky a predtym to islo normal...Co stym moze byt??Ze by zle natlakovali brzdy?Da sa to neako natlakovat aj doma v garazi alebo treba zase zajst do servisu? dakujem

    • 7 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem zdeba,

    Zdar, mám možnost sehnat zachovalý zadní díl výfuku z TDI, z venku vypadá stejně jak 1.8T , ale je stejný i vnitřním uspořádáním? Nemáte někdo zkušenost s touhle záměnou? Dík

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem bambino12,

    Ahoj mam problem s moji octavkou rs 1.8t 20v 132kw nemuzu pri jizde dosahnou 5tis otacek,potreboval bych poradit

    • 4 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Ferino83,

    Zdravim Vas, hladal som nieco podobne ale nenasiel som tak zakladam nove tema. Vcera som si menil sviecky na mojej Octavii 1 - 1.8 T 20 V (AGU) ktora ma najezdene 225 000 km. Co ma dost prekvapilo bolo ze boli sviecky cele zamazane od oleja (nie ta cast sviecky ktora je v motore, ale ta cast ktora trci z hlavy - sesthranna matica a keramicky izolator). Stretol sa s tym uz niekto? Olej v motore mam cisty bez znamok pritomnosti chladiacej zmesy, takztiez chladiaca zmes je cista bez oleja, takze tesnenie hlavy valcov by malo byt ok. Nieco som pozeral na nete a dostal som sa k tomu ze by mohlo byt prasknute tesnenie pod vekom ventilov (na obr. pozicia c.18). Co si o tom m…

    • 16 odpovědí
    • 9,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Fagi,

    Prosím, poraďte mi, mám problém s kontrolkou oleja.. Po zapnutí zapalovania sa rozvietia všetky kontrolky (rozsvieti sa aj kontrolka oleja), proste klasika, a postupne zhášajú, ako airbag, ABS, atď.. Problém je, že zhasne aj kontrolka oleja bez toho aby som naštartoval.. Nemala by táto kontrolka zhasnúť až po naštartovaní?? Jediná ktorá ostane svietiť, je dobíjanie, tá ale po naštartovaní zhasne, čo by malo byť v poriadku.. Rovnako by sa mala chovať aj kontrolka oleja, nemám pravdu?? Takto neviem, či by sa mi rozsvietila, ak by som nemal olej, alebo nedostatočný tlak...?? Olej občas dolievam, ale musím to sledovať v motore, jednoducho neviem, či sa môžem na tú kontolk…

    • 4 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem NAMIKAZE155,

    Zdravím... Mam takovej menší problem s teplotou motoru... Když šlape na volnoběh, teplota začne hodne vzrustat... Pomalu až k červeným "číslům" (obr c.1) v tu chvilku se sepne ventilátor... Ale když v motor v tu dobu chcipnu a zase nastartuji... Je teplota na běžných 90ti... (obr. č.2)... Mám podezření na snímač teploty... Ale rád bych věděl, jestli se někdo z vás s tímto nesetkal... EDIT! Tak jsem zjistil čím to bylo... Na spínači ventilatoru je trojuhelníkovej konektor... A kabel do nej byl zapojen špatně... A protože se jedná o 2-rychlostní tak signal šel špatně, a spínal se až v červených císlech.

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  11. Zdravím mám Octavii 1.8T AGU. Vše je v pořádku až na jednu záhadu a jeden otravnej problémek....Nedávno jsem sednul do auta nastartoval jsem, zmáčkl spojku, pustil spojku a auto se nerozjelo....Zkusil jsem zařadit dvojku zda není problém se zažazením a auto také stálo. Motor jsem vypnul a nastartoval znova a od té doby funguje normálně. Je to už cca 2000km. Chci se zeptat zda ste se s tím někdo už setkal či to může mít souvislost s tím, že už od koupi automobilu (7 let) spojka občas zabere "jakoby sama". Například: 10x se rozjedu normálně a jednou pomalu pouštím spojku a najednou je cítit jak motor škubne v silentblokách a samozřejmně to i bouchne do celého vozu. Trochu s…

    • 3 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Finch,

    Zdravim všechny klubáky,mám takovej dlouhodobej problém s mojí oktávii RS, jedná se o motor AUQ, r.v. 2001 a najeto zhruba 130tis.km a čipem od sportmotor plus nějaký úpravy motoru.Předem se omlovám jestli už to tu někde bylo,pročítal jsem to tu ale nic mi nepřišlo že by se jednalo o tentýž problém. Problém je takovej že když prudce sešlápnu plyn tak auto sice akceleruje ale zhruba tak od 3200ot/min zrychluje jakoby škubavě.Neni to silné škubání,spolujezdec to nepozná,je to spíš takový jakoby houpání, „ pro představu jako když při akceleraci mírně ubíráte a přidáváte plyn.“Zlváštní ale je že když přidávám plyn plynule tak auto akceleruje normálně.Ještě je tu jedna divná …

    • 50 odpovědí
    • 30,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem hawkehi,

    Všechny zdravím, mám menší problém. V poslední době mi do interieru proniká "smrad" benzinu, teda hlavně,když zastavím na křižovatce nebo přijedu na parkovište nebo zpomalím třeba na cca 20km/h.Chci se tedy zeptat jsetli by s tímto nemohlo nějak souviset i škubání,které se objevuje například,když jedu 80/km a chci zrychlit tak tomu šlápnu a najednou to zaškube.Dělá to v jednom místě,přejde to a pak už to O.K.(Už jsem to popisoval i v jiném tématu).Když vyřadíme vahu vzduchu,škrtící klapku,prasklé hadičky od benzinu apd. napadlo mě jestli to nemůže tedy souviset nějak s přísunem paliva,(nějaké zavzdušnění,vstřikování?) Párkrát jsem taky tankoval plnou nádrž-plnou myslím až…

    • 26 odpovědí
    • 26,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Dragonetti,

    Prosim vas lidi, jaky je presny nazev pro Diverted valve?

      • Pozitivní
    • 254 odpovědí
    • 80,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Dandy278090,

    Zdarec oktaváci, praskl mi vlnovec na oktávce 1.8T 2003 AUM (140tis. km). V jednom servise mi řekli, že se s tím nedá nic udělat a musím vyměnit celý díl i s katem (cena origo cca 13 tis.). Ve druhém servise, který se specializuje na výfuky mi řekli, že mi vymění jen ten vlnovec (oprava cca 2 tis.). Máte někdo zkušenosti s takto opraveným předním dílem výfuku? Díky za vaše názory.

    • 25 odpovědí
    • 23,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Marek1125,

    Zdravim,z oktavky mi jde divné syčení od motoru..Čím to může být ? děkuji za info

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem manduss,

    Ahoj, můžete mi prosím někdo napsat na jaké různé scénáře se mám připravit? Cca ve 100 km/h mámě prasknul na O1 1.8T 110kw rozvodový řemen. Auto chcíplo, tak podřadila a předpokládám, že přes rychlost dobrzdila až na odpočívadlo. Někde na jiném fóru jsem kdysi četl, že jsou i motory, které se nikdy nepotkají. To asi nebude tenhle případ, co? Dá se takhle bez bližších informací odhadnout cena opravy? Jestli teda má ta oprava vůbec význam.

    • 8 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem kaur,

    Zdravím všechny, mám velký problém. Na své 1,8 turbo r. 1999, mi často vypíná motor. Sednu do auta, nastartuji, motor naskočí a hned chcípne. Nastaruji znovu a motor běží, odjíždím. Během jízdy motor někdy stratí výkon (jako kdyby mě někdo držel za kufr) a na plynový pedál nereaguje. Začínám přibržďovat motorem, abych snížil rychlost, protože když vyřadím rychlost, motor prostě vypne a mě na palubní desce svítí baterie. Zastavím a nastartuji, někdy musím počka pár minut než nastartuji. Tohle se stává jak si auto umane. Dva dny klid a třetí den pořád, pak zase klid a znovu. Už jsem v koncích. Začal jsem výměnou svíček, palivového filtru, relé palivového čerpadla, palivov…

    • 14 odpovědí
    • 11,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem felos,

    copak je tohle za hadici od motoru? je to pod plastovým deklem na 1.8T, oddech motoru? vadí to hodně, už s tím nějakou dobu asi jezdím...

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Tuli,

    Ahojte. Mám octávku 1,8 T (strááááááááášne dobré autíčko ), ale mám taký menší problém .Spotreba oleja je okolo 1L na 2000 km.Skúste mi poradiť čo s tým či existujú prípravky na zamedzenie spotreby alebo to chce new motor.

    • 35 odpovědí
    • 18,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem mato394,

    Ahojte... kupil som octavku combi s chipom (AGU 210ps)... sem tam cukalo ale nic vazne. Teraz to zacina byt castejsie a hlavne vyraznejsie. Napojil som to na VCDS u kamoša a vyhodilo toto : adresa 01: Motor Labely: SVO\06A-906-018-AGU. lbl Řídící jednotka: 06A 906 018 CG Díl: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Kódování: 04000 Dílna #: WSC 31480 VCID: 69DDB99739E9 3 závad nalezeno. 00575 - tlak v sacim potrubi 11-10 - meze regulace nedosazeny - Sporadická 00561 - prizpusobeni smesi 14-00 - meze prizpusobeni prekroceny 16505 - potenciometr skrtici klapky (G69): neverohodny signal P0121 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: N/A Viete mi poradit co to moze byt??? Ci neaka hadica …

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Šami,

    Zdravím, možná se tu už podobné téma řešilo, ale nikdy ani nikde na netu jsem tohle nenašel vyřešené. Mám Oktávku 1.8T AGU najeto 370tis netáhlo turbo a ještě to žralo moc oleje takže jsem dal repasovat turbo což nepomohlo akorát už nežere olej, po dalších pokusech jsem zjistil, že se neotevírá ventil n75 - nejde na něj napětí (vag píše chybu že je stále otevřený), ale odpor má podle dílenské příručky v normě a taky pokud ho zapojím na 12V tak cvaká, takže je v pořádku pokud ucpu hadičku k wastegate tak turbo tlačí.Nevíte náhodou kde by mohl být problém? Už fakt nevím v čem by to mohlo být vyměnil jsem váhu vzduchu, zkoušel jsem 2 jiné škrtící klapky, kontroloval jse…

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem khaika,

    Zdar lidi. Podotýkám se poslední dobou s unikem vody. Cca před dvěmi měsíci jsem byl si s autem zablbnout a po prudši jízdě něco začalo smrdět a začal jít kouř od motoru (foto 1 – označeno modře). Chtěl jsem se podívat , jestli je dost vody v expansce a jakmile jsme ji povolili, vyteklo zespodu za levým kolem voda. Tak jsem koupil litr a dolil jsem ji. Poté jsem najezdil cca 5000km a minulý týden, když jsem dojel domů se mi rozsvítila kontrola chladící soustavy. Tak jsem koupil litr destilky a dolil jsem tak 0,75l. Poté jsem najezdil asi 80km a následně auto stálo týden na místě. Včera jsem ujel tak 20km a když jsem dojel domů, tak opět svítí chladicí soustava a dolil js…

    • 0 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem NAMIKAZE155,

    Zdravím. Mam takový problem na octavii 1.8t 110kw AGU. Jde oto, že když víc sešlápnu plyn, tak cca po vteřině se začně z motoru ozývat docela hlasité a rychlé zvakaní, které se s otáčkama zrychluje. Mám podezření, že je to turbo, nebo hydraulický napínák řetězu... ale rád si poslechnu jine nazory. Má stím někdo nějaké zkušenosti? Nebo se někomu dělo to samé? Budu rád za každou radu. Díky. Zítra nahraju video a hodim ho sem... Třeba to někomu něco řekne. EDIT: Tak nakonec jsem na to přišel. Dělají to volné šrouby které drži k sobě turbo a svody z hlavy... Stačí utáhnou a je to vpohodě.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Ferino83,

    Zdravim vsetkych, chcel by som sa poradit ci uz niekto z Vas videl alebo riesil nieco podobne (v temach som nic k tomu nenasiel). Pred dvomi dnami sa mi stratila chladiaca kvapalina (asi liter), tak som dolial a zacal som patrat po pricine, po chvilke hladania som nasiel prasknutu plastovu prirubu ktora je zaroven drziakom snimaca teploty chladiacej kvapaliny, pod nou bolo toho na prevodovke vela nateceneho. Tak som si tento diel objednal origo v Skodovke (cena 15 EUR) a dnes som sa odhodlal na vymenu. Prvy problem nastal ked neviem preco, ale neslo vypustit celu napln chladiacej kvapaliny (otvoril som expanznu nadrzku aby to nemalo podtlak a vypustacim ventilom na chlad…

    • 5 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.