Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1240 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  1. Kolisave otacky

    • 11 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
  2. Vibrace za studena

    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 19.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 23.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  3. problém při startu

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  4. (O1) Pískající TURBO 1 2

    • 36 odpovědí
    • 41k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  5. motor třepe

    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
  6. Powerbox TDI

    • 14 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. cukanie motora AHF

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 19.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Výrobci automobilů měli v prvních letech formule 1 jen málo designových omezení, dlouho předtím, než přísné předpisy proměnily vozy v tence zahalené kopie jednoho druhého. Mercedes-Benz využil této příležitosti v polovině 50. let a vytvořil W 196 R, závodní vůz s otevřeným sedadlem, který by mohl nosit aerodynamickou karoserii. Jmenoval se Stromlinienwagen a RM Sotheby’s prodává jeden s neuvěřitelným rodokmenem. Vůz s úžasnou minulostí Vůz měl svůj závodní debut na Grand Prix Buenos Aires v lednu 1955, kdy Juan Manuel Fangio pilotoval podvozek č. 9 k vítězství 1-2. Vůz završil svou závodní kariéru dalším vítězstvím 1-2 se Sirem Stirlingem Mossem […] Článek Nejdůležitější vůz Mercedes-Benz F1 všech dob je na prodej se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Tablo, maturitni to asi nebude a dívčí školy také ne 🤣🤓🙈
    • Ahoj, po roce a půl😅 přidávám mojí zkušenost. Taky jsem řešil vířivé klapky, rozsvítila se mi kontrolka motoru - diagnostika vyhodila chybu P2015. Nový díl stojí kolem 10-20k. Já jsem to vyřešil takzvaným Dorazem vířivých klapek z Allegra za cca 250kč. Doraz se přimontoval na servomotůrek, který klapky otevírá/zavírá (práce na cca 2h), protože motůrek je u tohoto motoru otočen šroubami dozadu, takže se musel více rozdělat motor (úplně se v tom nevyznám). Nicméně chyba se měla po namontování a nastartování vymazat přes diagnostiku, ale mně zmizela při druhém startu sama. Od té doby v pohodě a nic nesvítí. Motor i při akceleraci přestal dělat divné zvuky (jak kdyby od sání?). s prací mě to vyšlo na 1500kč cca. Mimochodem při vybírání dorazu je nutné vybrat přímo podle kodu motoru.
    • Měnil někdo z vás stříbrný rámeček přední masky za černý? Je potřeba sundávat nárazník, nebo to jde nějak vycvakat z vrchu? 
×
×
  • Vytvořit nový...