Motor 1.9 TDI
1 248 témat v tomto fóru
-
Zdravím všechny. Po projití tohoto fóra jsem se rozhodla že vás poprosím o radu. Naše octávka 1,9 TDI r.v. 2000 začla nepříjemně a hlasitě pískat. Stane se tak když manžel přidá do turba...chtěla jsem se zeptat zda s tím máte také nějakou zkušenost a jestli to je opravdu tím, co jsem se zde dočetla buď turbem nebo netěsností těch hadiček, a nebo je ještě nějaká jiná možnost na kterou bychom se měli zaměřit? Zaráží mě jedna věc...hodně lidí tady píše, že se jim sníží výkon, když je turbo vadný, ale to manžel nepociťuje. Budu ráda za jakékoliv návrhy. Díky a hezký den. Lenka
-
- 14 odpovědí
- 9,1tis zobrazení
-
-
-
Zdravim. Mám takový problém. Při startování, většinou ráno nebo po dlouhý době, mi to nechce startovat ve stylu, že držim klíček v poloze startování a nic se neděje,netočí startér, jen cvakne čerpadlo, a pak za chvilku se to roztočí a normálně chytne jak má. jinak to běhá. dělá to jen po učitý době...dik za rady.
-
- 14 odpovědí
- 4,5tis zobrazení
-
-
-
Zdravím,mám takový problém.Ráno nastartuji,vyjedu z garáže a jdu zavřít vrata.A Octa chcípne.To se ještě nikdy za pět let nestalo.Tak se vrátím a zkouším nastartovat a nic .Baterka normálně točí.Tak jdu otevřít kapotu a ovanul mě smrádek spálený hmoty ale jelikož to bylo venku tak to byl mžik.Nic jsem neviděl protože byla tma tak jsem kapotu zavřel.Znova zkouším nastartovat a po přidání plynu(což není nikdy potřeba)se motor začíná chytat,ale nechce udržet otáčky,držím plyn až úplně naskočí a drží.Tak odjedu do práce a pak celý týden vše v normálu jak má být.Ale dnes jsem se vrátil do garáže a cítím tam lehce ten smrádek.Tak jsem otevřel kapotu a je to lehce cítit ale nena…
-
- 0 odpovědí
- 1,2tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny příznivce octavek,mám 1.9TDI 66kw 96 rok v. nevíte někdo přesně kde čidlo teploty paliva je umístěné? Děkuji za rady.
-
- 2 odpovědi
- 3,3tis zobrazení
-
-
Ahoj, uniká mi olej někde od držáku olejového filtru a chladiče oleje. Asi právě mezi tím. Chci se zeptat, jakým způsobem se to dá opravit a případně, pokud to už někdo dělal, tak aspoň zhruba postup, jak na to protože co jsem se díval, tak ten přístup tam není ideální. Dík za info.
-
- 2 odpovědi
- 5,9tis zobrazení
-
-
- náhodou jsem na DP fóru našel super prográmek na diagnostiku váhy vzduchu vytvořil to prý Huml, sand se nebude zlobit když ta věcička bude i tady - soubour sem nemůžu vložit tak dávám link http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=7951 - zkoušel jsem to na svém benzínu a funguje přesně logoval jsem blok 03 - hodnota váhy, zkušební jízda při plném plynu ... VAG - 2750otáček - hodnota váhy 49g/s ... dle prográmku to má být 173kg/hod tj. 173*1000/3600 = 48,05g/s ... VAG - 4500ot - hodnota váhy 79g/s ... dle prográmku to má být 283kg/hod tj. 183*1000/3600 = 78,6g/s
-
- 0 odpovědí
- 12tis zobrazení
-
-
Ahoj kluci,moc prosím o rady a pomoc.1 problém mám s topením o1 1,9TDI 81kw topilo dobře po výměně rozvodů i vod.pompy mi po 2000km na dálnici rychlost 130-160km/h mi zmizela chladící kap. z nádobky,dolil jsem 1l a jezdil dál,pak už jen ve městě a kapalina zatím drží... po týdnu se na křižovatce na volnoběhu místo teplého vzduchu valil studený a když jsem přidal otáčky,šel opet teplý né horký vzduch... bylo mi řečeno,že je to vodní pumpa,že se protáčí na hříhelce a netlačí vodu,tak jsem ji nechal vyměnit a problém je furt stejný:-(,někdý to topí někdy zase vubec,jen vlažno až studeno i pri teplotě 90stup climatronic na max a otáčky na 2400otáček... nevíte čím to může být…
-
- 11 odpovědí
- 3,3tis zobrazení
-
-
prosím poradí mi někdo? při nízkých otáčkách 3., 4., 5. rychlostní stupeň...se objeví v zadním okně černý dým, trvá dokud nezvýším otáčky (cca 2200), neví někdo, co by to mohlo být, nebo nesetkal se s tím někdo?
-
- 6 odpovědí
- 4,2tis zobrazení
-
-
Predem se omlouvam ze pisu bez diakritiky, jsem na mobilu. Trapi metento problem: mam skodu octavii 1.8 20V 92Kw, pri rozjezdu na 1. 2. a 3. Rychlostni stupen vse zrejme ok pripadne to nepocituju diky velkemu zatahu, ale pokud mam zarazeno 4 nebo 5 a pridam trochu vice plynu tak auto jakoby zacne prokluzovat ( jako bych pridaval na snehu) jenze mam dobre gumy , sucha silnice a vim 100% ze auto neklouze, ze k prokluzu dochazi nekde v utrobach. Otacky vyleti z 2500 treba az na 4000 - 5000 a pomalu se vraci zpet na cca 3000 a pak teprve se zacne prenaset sila na kola a auto zacne zrychlovat. Toto se deje vzdy kdyz pridam trochu vice plynu. Auto bude mit brzy najeto 160k a c…
-
- 2 odpovědi
- 1,9tis zobrazení
-
-
-
prosim vas uz nevim jak dal,padalo mi auto do nouzaku tak jsem vzmenil vahu vzduchu N75 nechal repasovat turbo dal jsem nove hadicky sport filtr a vyhodil egr ventil a stejne normlne po meste to jakz takz jede ale jak mile vjedu na dalnici a chci to roztahnout tak tech 3500 otacek zase nouzak a auto nejede uz nevim co mam dal delat prosim poradte mi mam octavii 2002 ALH 1,9tdi dneska jsem koukal na turbo a kdyz mam nastartovane regulce na turbu je zathla,odpojim hadicku od 75 vrati se zpatky zapojim zatahne se intercooler cisty bez oleje,bylo tam par kapek moc vsem dekuji za pomoc
-
- 7 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
-
-
Prosím o radu: Mám octavii r.v. 2000, motor 1.9 tdi AGR 66 kW, naj. 300 000 (koupeno před 1,5 rokem a 40-ti tis. km). Delší dobu řeším pokles výkonu v celém spektru otáček, hlavně za tepla netáhne do kopce. Filtry a olej jsou nové, provedl jsem tedy zkušební jízdu a log je v příloze. Dle dílenské příručky je tlak turba i nasávané množství vzduchu malé. Když odpojím konektor od N75, je tlak turba sotva 1500 mbar (požad. 1550 - 1750), s připojeným cca 1800 mbar (požad. 1850 - 2250) - Vypadá to, že to s odpojeným N75 spadne hned po nastartování do nouzáku, což by asi nemělo. Množství nasaváného vzduchu na volnoběh je OK, ale při testovací jízdě je jen 620 mg/H (požad >…
-
- 0 odpovědí
- 2,6tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny příznivce Oktávek. Mám menší otázku na spotřebu. Koupil jsem si Oktávu 2001 1.9 Tdi Laurin a Klement v jednom nejmenovaném bazaru a zjistil jsem že se mi ztrácí chladící kapalina a v servisu mi řekli, že je to těsněním pod hlavou. Tudíž mám teď auto v servisu a když už mi budou měnit těsnění samozřejmě budou brousit hlavu a taky mi rovnou udělaj nový rozvody filtry olej atd. Šak to znáte. Investice cca 15 tisíc i s prací. A teď k otázce: Je možné že auto po této opravě bude méně žrát? Před opravou mi to papalo asi kolem 6,5 litru při normálním ježdění. A bude lepší auto nějakej čas zajíždět? Nejsem v tomhle zrovna expert. Díkec moc
-
- 6 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Nevíte čím to je když nastartuju svůj trakturek a nějak divně ty vyfukový plyny smrdí? může to být třeba i olejem? nebo čím?
-
- 3 odpovědi
- 2,4tis zobrazení
-
-
Dobrý den,mám octavii 1.9 TDI rok výroby 1997 a má najeto cca 137 000km.Mám takový problém že při startování když je motor studený tak naskočí okamžitě po otočení klíčku.Jenže jakmile se motor zahřeje(stačí i trochu) tak trvá cca 2-3 vteřiny než motor naskočí a to celkem dost těžkopádně.Byl sem v servisu na diagnostice nic nezjistili,jen nastavili aby se při startování vstřikovalo více nafty.Svíčky jsou nové. Děkuji za rady
-
- 1 odpověď
- 2,6tis zobrazení
-
-
Zdravim, po dnesnej vymene vahy vzduchu mi zacali kolisat otacky. A to presne ked sa rozbieham bez plynu, iba so spojkou, tak mi pri uvolnovani zrazu klesnu otacky auto sa zatrase a potom vyskocia. Ako keby som rychhlo pustil spojkovy pedal. Pritom ho pustam pomalicky aby som to precitil. A ked ho zastavim v tom bode kde to klesne tak sa to chova divne a nevie sa to ustalit. Dokonca mi to az skapalo pri rozbiehani. Neviete mi poradit co s tym moze byt? Pred vymenou vahy vzduchu mi to vobec nerobilo a auto sa rozbiehalo plynulo. Vahu vzduchu som menil lebo auto nemalo vykon, stracalo ho az ho uplne stratilo. Pocitac ukazal vadu na vahe vzduchu. Mam Octavku I 1.9 TDI 81 …
-
- 11 odpovědí
- 7,7tis zobrazení
-
-
Zdravim, divam se po Octavii 4x4 1.9tdi 66kw. date mi nejake info na co si dat pozor, kolik mate popripade najeto,co funguje,nefunguje? Diky moc.
-
- 4 odpovědi
- 3,2tis zobrazení
-
-
Zdravím,mám octu 11/2000 81KW laurinku,auto nejede pouze na volnoběh,bliká mi kontrolka žhavení,ale ply nejde přidat.nechal jsem to napíchnout v servise a ukazalo to chybný plynový pedál.ten jsem vyměnil a dělá to zase.Prosím o radu nebo pomoc.jsem z toho úplně vedle nedá se s tím jezdit.Díky
-
- 10 odpovědí
- 13,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, jestli už se to tu řešilo tak se moc omlouvám, nějaká témata sem sice našel ale nic neřešilo můj problém....jde o to že mi auto za studena vybruje, nedělá to sice pravidelně a kyž se ohřeje tak vůbec.Vibruje to jen na volnoběh, když trochu přidám plyn tak se to uklidní. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Je to octavia 1.9 81kw rv. 2001 najeto 130 000 km - podle tachometru, ve skutečnosti bůh ví (spojka komplet měněná i se setrvačníkem za jednohmotu) Děkuju za každou radu...
-
- 3 odpovědi
- 3tis zobrazení
-
-
Ahoj,Vag mi ukazuje nefunkcni tlakovy ventil n75,ale kdyz ho hledam na netu podle cisla ktere je 028 906 283 N, tak prave to N na konci nikde neni.Jsou vsechny mozne pismena (F,D atd),ale N bohuzel nikde k dohledani.Jaky je v tom rozdil? Dik za radu. Jde o O1 combi 1.9TDi 66kw AGR 4x4,r.v. 99, km cca 280tis
-
- 1 odpověď
- 1,7tis zobrazení
-
-
Ahoj nevíte někdo náhodou jaký číslo má spodní silemblok motoru na O1 tdi combi motor alh 66kw r.v.2004.Díky moc za odpověd
-
- 19 odpovědí
- 6,4tis zobrazení
-
-
Zdravim, shanim intercooler do zmineny kary a zjistil jsem v ETCE, ze pro ten samy motor jsou dva ruzne intercoolery :?. Je to rozlisene podle VIN cisla auta. Starsi VIN (muj pripad) maji IC silnejsi a maji cidlo tlaku jineho prumeru nez ty novejsi... Nevite, proc to tak je? Zda muzu s cistym svedomim dat ten mensi cooler, protoze ho zrovna mam a taky proto, ze je levnejsi a dostupnejsi.. ;-) Diky moc. L.
-
- 1 odpověď
- 1,8tis zobrazení
-
-
Zdravím Vás,potřebuji poradit ohledně asi nefunkčního čerpadla.Asi 4x se mi ted v zimě stalo,že se mi zavzdušnily vstřiky,tak jsem je povolil a za točení motoru a stříkání nafty je dotáhl a vše v poho.Stalo se to vždy ráno že jsem nastartoval a asi po pul minutě to chcíplo a musel jsem to odvzdušnit,včera se to stalo poprvé za jízdy,ujel jsem asi 6km a konec.Odvzdušnil jsem to a jel dál.Dneska přijdu k autu a a ni jsem to nenatočil,čerpadlo nedává naftu,Když se točí motorem,tak hadička od filtru k čerpadlu je prázdná,ani slza nafty.Filtr je plnej nafty,tam bych problém neviděl i na ventilu jsou obě gumičky,takže to těsní...Ještě jsem zkoušel profouknout přívodní hadičku…
-
- 16 odpovědí
- 20,8tis zobrazení
-
-
Ahoj, mám Octavii 1.9TDi 81kw r.v.2001, poslední dva měsíce při dobržďování moterem se mi z přední části vozu ozývá klepání jako když jde kov na kov. Dělajíto všechny rychlostní stupně. Ale při zrychlování nebo když motor jede na volnoběh tak to nedělá. Když brzdím s neutrálem tak to trošku klepe jak mile zařadím tak to jsou pěkný rány. Nevíte náhodou čím by to mohlo být? Předem díky za rady
-
- 7 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Mám problém s mojí O1, 1,9 TDi, 81 kW, r.v. 2001. V pátek jsem ji přivezla ze servisu po výměně spojky a servisní prohlídce, dostala jsem komentář, že je ještě potřeba vyměnit váhu vzduchu, a pak bude uplně v pohodě...hodně kouří - černě - a skoro pořád,a když na to trochu šlápnu tak, tak se za mnou objeví velká černá stěna, přes kterou ani nevidim auto co za mnou stálo na křižovatce (a ne kvuli tomu, že by bylo tak daleko) kromě toho kolem 1500 otáček docela kucká...jakoby se ji nechtělo jet. O víkendu jsme zkoušeli vyměnit váhu za fungl novou a bez změny....takže váha to nejspíš nebude. Kromě toho má to auto docela slušný výkon...a spotřeba je taky v normě....sice s…
-
- 26 odpovědí
- 25,5tis zobrazení
-