Motor 1.9 TDI - Stránka 38 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1241 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  1. Palivovy filter

    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  2. motor zdechl

    • 9 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  3. Nové žhaviče

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  4. Klapot v motoru

    • 10 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  5. nove vstreky 1 2

    • 29 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  6. Trysky z 81 do 66

    • 17 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  7. 1,9 tdi - divný zvuk

    • 12 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  8. Žhavící svíčky

    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  9. TDi 81kw octavia bere olej

    • 19 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  10. Kit do Octavie I 66KW TDi

    • 13 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  11. na volnobehu zdochina

    • 18 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  12. Přisávání vzduchu

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  13. Diagnostika za jízdy

    • 9 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj mám takový problém. Mám 1.6 mpi 75 kw. Když nastartuji tak se spustí velkej větrák, i při nezahřátém motoru. Chvíli točí na plný výkon, potom na chvilku přestane a potom zase. Nevíte co by to mohlo být?
    • Pokud nemáš adaptivní tlumiče, tak to žádná tragédie není, že to nemáš.  Já volbu jízdního režimu mám a stejně to téměř nepoužívám. Po každém nastartování je nastaven režim normal.  Rozdíly mezi režimy jsou minimální. Netrap se tím a užívej nové auto. 
    • Zkoušeli jste bez krytu? Tenký vs tlustý kryt může být obrovský rozdíl. Mám v golfu sice něco úplně jiného, ale když jsem vyměnil kryt, tak to nabíjí iPhone 14 pro v pohodě. Nabíječka není chlazená.
    • Mnohí od kamery požadujú, aby nahrávala aj keď je vozidlo odstavené (či už nepretržite alebo v parkovacom režime). Úskalím takejto požiadavky je jednak malá kapacita vstavaného akumulátora v kamere (ak nemá len kapacítor), resp. vybíjanie akumulátora vozidla, najmä pri niekoľkodňovom odstavení vozidla. Keďže som s týmto tiež trošku zápasil, rozhodol som sa zapojenie kamery posunúť na ďalší level, a to zapojením akumulátora s kapacitou 96Wh od výrobcu 70mai.    Zapojenie je veľmi jednoduché pomocou priložených držiakov poistiek - je však treba vybrať si takúto verziu, pretože je k dispozícii aj verzia pre napájanie zo zapaľovača (pre vozidlá, kde sa zapaľovač vypína pri odstavení vozidla). Umožňuje takisto použiť aj doteraz využitý kábel pre parkovací režim kamery - ako som to zapojil aj ja.    Káble som viedol od poistkovej skrinky ľavým prahom k sedadlu vodiča, kde som batériu "pripevnil" suchým zipsom o koberec na miesto, kde zvykne byť umiestnený napríklad zosilňovač. Káble som zatiaľ ako tak uložil, zaviazal priloženou páskou na suchý zips. Pred vložením a upevnením kabeláže v prahu som dva káble spolu spojil textilnou páskou. Nepodarilo sa mi ich previesť originálnou cestou popod koberec ako osvetlenie nôh - zatiaľ.    Kamera počas jazdy funguje rovnako ako predtým, po odstavení si berie šťavu z batérie. Počas jazdy sa batéria dobíja. Skúsenosti z používania možno pridám ešte neskôr. Podrobné merania výdrže je možné dohľadať na fórach týkajúcich sa palubných kamier - čiernych skriniek.    Cena: 230 eur, avšak je možné dohľadať kupón na zľavu okolo 40 eur.  Oproti konkurencii je cenovka o tretinu nižšia.    Vozidlo je golf 7, nie octavia, ale zapojenie bude takmer (alebo aj úplne) totožné.   
    • Superb a Passat majú o dosť menší aerodynamický odpor. Nižšia a dlhšia karoséria sa ľahšie "prereže" vzduchom, oproti tomu je Tiguan vyšší a kratší, presný opak toho, čo je ideálne.
×
×
  • Vytvořit nový...