Motor 1.9 TDI - Stránka 40 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1245 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  1. Intercooler z ASZ na ASV

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  2. hodně tepla od motoru

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. divna spotreba TDI

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. Hulí jako tank

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  5. turbo

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  6. PROBLÉM S TURBEM

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  7. Otáčky TDi 81kw

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  8. Bishop original

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  9. klesanie otacok motora

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  10. SOS něco píská

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  11. vykon

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  12. na volnobehu zdochina

    • 18 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  13. 15W40 späť na 5W40

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Na třmenech je výfukový sprej z Bauhausu.  Těhlice a zadní nápravu jsem natřel štětcem nějakou univerzální černou barvou, co mi zbyla v garáži.  Krycí plechy na zadních brzdách jsem měnil na F1, kde jsou ty stejné.  Náboj se dal snadno sundat rukou.  Akorát se pak musí dát 4 nové šrouby a ta matice ve středu kola.
    • tak já mám zase opačné zkušenosti. Hlásí bouračky , kolony.... A pak navrhne jinou trasu,
    • Takže když mám Fabii III 2016 se speed limiterem a front assistem, stačí vyměnit levou páčku za tempomatovou, zajet do autorizáku na swap kod a měl by normálně fungovat tempomat? Nebo je třeba měnit ještě další věci, jednotky apod?
    • shrek_85: To máš s hezkym stavu, kotouče i třmeny - natřený nějakou barvou? Koukám, že nápravy taky ošetřený nějakym ochrannym nástříkem. Co soudruzi za mě nedomysleli je, že vzadu nelze jednoduše vymontovat ochranný plech kotoučů a vyměnit (když je už orezlý), jako vepředu, musel by se kvůli tomu sundat náboj.
    • Jak píše @suri., tak jen upřesním. Těhlice se sehnat dají nové na alegru za cca 10000 za obě což se vzhledem k ceně ložisek a spodních čepů, které byly součástí, dá ještě považovat za akceptovatelné. Ale ramena po bazarech prostě nejsou. A cena za jedno nové je taky okolo 10000. A to je za kus hliníku dost úlet. Výhodou je, že je levé stejné jako pravé, tak se dají sehnat i po jednom bez rozdílu směru. Pokud by to někoho zajímalo, tak hliníkové napravnice se dají sehnat snadno a za rozumné peníze. Ale pozor jsou dva druhy 5q0 a 3q0. Liší se nepatrně tvarem směrem k převodovce. Některé převodovky pak mlátí do nápravnice při nevhodné kombinaci. Pak je ještě problém, že TT má větší průměr čepů na řízení v tehlici, tak nejdou použít kulaky jiné než z TT, ty jsou ale mnohem delší a tak se musí dát i jiné tyčky na řízení. No je toho celkem dost. Já tohle vyřešil kuželovou vložkou.
×
×
  • Vytvořit nový...