Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem bobomanek,

    Zdravím Vás všechny potřebuji poradit zda fakt je spatne tesneni pod hlavou mam O 1 1.9 tdi 81kw a straci se mi voda a zacalo to spatne topit termostat vymenen vymenik tepla taky ale porad to netopi jen obcas foukne trosku teply vzduch a pak zase studeny .dle nejakeho videa jsem zkousel sundat hadicku co vede do expanzni nadobky zpet ta tenka a ponoril ji do vody a me to bubla jak vzduchovy kaminek a jeste hned pri studenenm, motoru s temi bublinkami jde ihned i nejaky kouř či dým jemne .takze se ptam asi to bude tesneni nebo hlava ze ? dekuji za odpoved

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem flanke,

    Pánové, prosím o radu: Motor (81kW) začal vydávat dunivý zvuk - mnohem hlubší a syrovější, než předtím. Projevuje se hlavně při jízdě se zařazenou rychlostí, jakmile dám nohu z plynu - v celém spektru otáček, zatím vyzkoušeno od 1500 do 3500. Na neutrál nic. Při akceleraci dunění zmizí, auto má normální zátah. Startuje dobře, i v zimě. Pokud šlápnu na plyn na neutrálu, zase to je slyšet. Kouřivost výfuku je normální, nevypadá, že by v předním díle byla díra. Co jsem si všimnul, tak se docela rychle motor zahřívá. Naštěstí nevaří. Nevíte někdo, co může být na výměnu?

    • 2 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem shatter,

    Zdravím, jelikož mám octaviu poprvé v životě trošku se s ní seznamuji. Nicméně mám dotaz, ohřívají se octavia TDI (přesněji mám 81kw - rok 2000) přesně na 90? Jelikož jsem si všiml, že těch 90 většinou je po couračce ve městě, ale jakmile jedu svižněji, tak se teplota drží 87-88 stupňů. Vím, že díky proudění vzduchu co se týče např. ve 100km/h se motor chladí o dost více, tak že by to bylo tím? Díky za odpovědi borci. ;-)

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Lukáš12345,

    Ahoj mám takový problém s O1 1.9 tdi 81kw prerusovane mě jede ventilátor chlazení motoru dám klíček do zapalování otočím do polohy 1 a ventilátor se prerusovane točí z palubovky se ozve zapípání měnil jsem v pátek čidlo teploty termostat i čidlo ventilátoru chlazení po výměně se ventilátor netočíl ale pipani pořád bylo dnes ráno otočím klíčkem a ventilátor zase jede jako před tím nemáte nějakou radu jak toto odstranit díky za každou informaci

    • 0 odpovědí
    • 969 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Joppien,

    Ahoj, táta má Octavii combi I 1.9 TDi (66 kW), přes 191 000 km, r.v. 2003. Má dodnes stále vadné turbo. Auto tak nutně potřebuje na služebky a nemůže najít jeden celý den volna v pracovním týdnu na vyčištění a výměnu turba do Ostravy nebo u Hodonína. O víkendu sice čas má, ale to zas žádnej servis nepracuje. Jestli někoho problém zajímá tak je tu ve fóru viz. téma "Diagnostika za jízdy, kvůli turbu". Vím, že je to ostuda, že dodnes ještě nenašel čas na servis. A taky, že ne každý má peníze. Dodávám, že po 180 000 km měl pomalu měnit rozvody, ale ještě nejsou měněné a bude si je snad brzy měnit. A teď k problému. Táta prý poslední dobou, možná od té chvíle co odešlo turb…

    • 12 odpovědí
    • 29,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem SleeperMk1,

    Ahoj chcel by som sa opytať keďže plánujem urobiť sleeper 1.9tdi Octavia Mk1 aké palivové vstrekovače by som vedel použiť ?

    • 0 odpovědí
    • 868 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem juro_bboy,

    zdravim, mam oktavku 1.9TDI 81kW 110k , mam doma blow off ventil HKS super SQV3, vid obr. http://img.alibaba.com/photo/281840061/HKS_Super_SQV_3_BOV_Blow_off_Valve.jpg http://www.advancespeedshop.com/blog/wp-content/uploads/2009/08/hks-ssqv3.jpg da sa s tym neco robit, nejak to tam napasovat? kamarat mi hovoril ze k tomu treba este nejaku sadu, ale neviem ani jak sa vola ani kde ju kupim, a ma to vobec nejaky zmysle premna tam davat? som si cital prispevky k tejto tematike ale som s toho uplny ko.ot d:) viete niekto poradit?

    • 3 odpovědi
    • 10,7tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Ivanek007,

    ahoj,mam mensi problem. kdyz auto vrčí na volnobeh tak se nic nedeje. ale kdyz prislapnu plyn a auto zacne toči kolem 1200ot tak zacne mirne vibrovat, pri 1500ot jsou vybrace docela silne klepe se vse i já na sedacce, pak kolem 2000 se uz nic nedeje. Čím to muze byt?? je to TDI

    • 9 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem fleximexi79,

    zdravim potrebujem radu nad zlato mam problem z čerpadlom stale sa prestavia tie 3 skrutky na ozubenom kolese. koleso som už menil a stale to iste. moze to robit že je čipovana z 66 na 96. alebo to roby dvojhmota? dik za radu

    • 0 odpovědí
    • 869 zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem GameKeeper,

    Ahoj lidičky. Poslední dobou se mi začal objevovat olej před PP kolem na krytu motoru. OCT 2001 Combi 81KW TDi. Olej dávám Castrol TXT 5W40. Vypadá to, že teče od intercooleru. Dá se s tím něco dělat? Má někdo zkušenosti ??? Díky

  11. Zahájeno uživatelem Jessy,

    Zdar, prave som čistil intercoooler a bolo tam neskutočne veľa bordelu ( asi 2 polievk. lyž. piesku) - Zdalo by sa , že vzduch filter je až za ním... Odkiaľ sa to tam dostáva? Dik za rady

    • 8 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem zdenek8372,

    chtěl bych zvednout dávku paliva,bo mi teplý motor špatně startuje. ve VAG COM VCDS se spojím s motorem po zadání login 12233 vubec nic nereaguje, žádná odezva.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem unmarket,

    Při jízdě mi začne auto škubat. Nechal jsem zkontrolovat vstřiky, jeden byl trochu mimo toleranci, tak byl proveden repas. Vše jsme do auta vrátili a těšili se, že to bude dobré. A není, auto škube dále. Poradíte někdo, na co se zaměřit? Už jsem z toho trochu zoufalý.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Roy Jones jr.,

    Ahoj. Mám problem po plnění klimatizace v servisu..podle mě to nechali po plnění běžet a uvařilo se to. Mizí mi ted voda, vaří a netopí to. Koukal jsem do motor.prostoru,ale stopy po úniku vody nikde. V oleji bílá pěna není. Děkuji za rady

    • 4 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem pajap,

    Mohl by jste mi někdo poradit co je to za ty 3 konektory viz. obrázek ? Ten první z nich je dost vypálenej. Dík moc

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem maja19,

    Kolik prosím stojí nová olejová vana na Octavii 1,9 TDI .r.v2001? Dnes se miji pořadařilo rozbít.

    • 23 odpovědí
    • 25tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem skillet95,

    Zdravím,chci se zeptat zda má smysl dávat větší intercooler když mám sériové turbo,jde mi o lepší chlazení turba ale bojím se turbo díry,díky za odpovědi. 1.9TDI 81kw+chip.

    • 3 odpovědi
    • 5,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Shadowan,

    Zdravím vás všetkých, hľadám nejaké postrehy a skúsenosti s turbodieslovou jednotkovou oktávkou s automatickou prevodovkou. Manželke som kúpil na rozjazd Octaviu I. 2002 ročník, motor TDI 1.9 66kW. Je tam automatická prevodovka. Všetko sa zdá, že funguje v pohode, bolo to aj na kontrole u (dvorného) technika, prebehol to cez diagnostiku, chyby opravil. Na kompjúteri ale ukazuje priemernú spotrebu cez 10 l na 100 km... To by asi nemalo byť normálne pri tomto motore, či? Výkon neviem porovnať, zdá sa mi, že ide normálne, ale som zvyknutý na silnejšie motory, tak nemám páru.

    • 0 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem vizysz,

    Zdravím.Potreboval by som poradiť.Pred rokom a pól mi pri výmene turba vyčistili EGR ventil, bol uplne zanesený,teraz to mám znovu + sacie potrubie.Čím to móže biť, poradte prosím.

    • 3 odpovědi
    • 11tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem CZE,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak často deléváte olej (po kolika ujetých kilometrech) a jakou má tak Škoda Octavia TDi olejovou spotřebu. Děkuji za odpovědi

      • Líbí se mi
    • 15 odpovědí
    • 12,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Frank.Roman,

    Dobrý večer pánové, Měl bych takovou otázku, v místech pravého podběhu (viz. foto) se mi objevuje olejová skvrna, trošku to i ukápne. Sázím na to že to je z Intercooleru, jen bych vás chtěl požádat o rady, co to může způsobovat a případné řešení. Koukat na to budu přibližně na 4 týdny, kdy začnu na autě aktivně makat. Zatím mám přítelkyni v 37tt a je nutné ji poté převézt do nemocnice, kdybych tak neučinil věřím že by mě i mou ovečku ukamenovala.

    • 0 odpovědí
    • 902 zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem sugar,

    Nazdar lidi, může mi někdo poradit. Po nastartování asi 3s se mi rozsvítí kontrolka oleje žlutě. Červená shasne v poho. Olej jsem dolel, nic. Vyměnil a zase nic. Čistil i čidlo hladiny a nakonec jsem ho vyměnil a zase nic. Diag ukazuje zavada na čidlu. Co s tím. Díky.

    • 17 odpovědí
    • 35,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Adnots,

    Zdravím všechny, jsem tu poprvé, dnes jsem se tu zaregistroval, pač nevím jak dál a chtěl bych poradit. Četl jsem pár myšlenek z fóra z problémy při vypínání turba a přiznám se, že z toho mám akorát snůžku různých věcí. Koupil jsem v bazaru octávku 2002 81kW TDi ASV a když jí "potrápím" párkrát mezi 3-4 tisícema ot., tak mi vypne turbo. "Dočasné odstranění problému" stačí jen při chodu vypnout a zapnout klíč a turbo naskočí zase na nějakou chvíli, než překročím párkrát 3 tisíce ot. a motor je zas v nouzovým režimu. Jinak do 3 tisíc ot. běhá pěkně - nevypíná, teda aspoň se mi to zatím nestalo. Bazar mi slíbil, že to dá do kupy, že má známý servis, ale tam mi vyměnily N75 v…

      • Pozitivní
    • 68 odpovědí
    • 69,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Mirious,

    Zdravím,včera som sa rozhodol si vymeniť tesnenie pod vekom ventilov (mal som objednané na ASV ale prišlo AFN..) čo nieje hlavný problém..Zhodil som veko a čakal ma pohlad na vačku..Ibaže neviem či je O.K alebo K.O na výmenu,zdá sa mi divná..Viete mi niekto skúseny poradiť že či vymeniť alebo nie? Je to 3 a 4 valec.1 a 2 sa mi zdajú byť oka.

    • 1 odpověď
    • 5,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem krutik66,

    Ahoj kolega z prace tohle pouzil do oktavky a tak sem si rek ze bych to taky zkusil. Ma nekdo odsud s tim zkusenosti? Cetl sem jak aplikovat ale kolega rika ze se vysaje nafta z palivaku a zaleje se to jen tou plechovkou na netu to taky nekdo psal s tim ze pak cca 20min jezdeni mezi 2-3tis otackama. Nechci neco zkazit tak se radsi optam. Diky. Rovnou bych vymenil palivak Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk EDIT:Ještě jedna vec je nejaky rozdil mezi palivy verva diesel a disel premium myslim ze je to ČS petrol která by byla lepsi

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.